REKLAMA
Znaleziono 6485 wyników
Zakończyła się przebudowa kolejnego zabytkowego dworca w woj. pomorskimartykuł
Pokaż artykuł
Zakończyła się przebudowa kolejnego zabytkowego dworca w woj. pomorskim
Polskie Koleje Państwowe S.A. zakończyły przebudowę dworca w Szymankowie (powiat malborski), w województwie pomorskim. Obiekt po metamorfozie zyskał odtworzoną na wzór historycznej ceglaną elewację oraz piękne zabytkowe wnętrza. Stał się także komfortową przestrzenią obsługi podróżnych.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Radar meteorologiczny na Górze Św. Anny oficjalnie otwartyartykuł
Pokaż artykuł
Radar meteorologiczny na Górze Św. Anny oficjalnie otwarty
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy (IMGW-PIB) oficjalnie zainaugurował pracę najnowszego radaru meteorologicznego na Górze Św. Anny w woj. opolskim, działającego w ramach sieci POLRAD. W wydarzeniu wziął udział minister infrastruktury Dariusz Klimczak.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Mieszkania w Polsce drożeją, a nowych powstaje rekordowo małoartykuł
Pokaż artykuł
Mieszkania w Polsce drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało
Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły natomiast wzrosnąć o blisko 22 proc.
V Krakowskie Forum Dialogu – Miasto do rozmowyartykuł
Pokaż artykuł
V Krakowskie Forum Dialogu – Miasto do rozmowy
Blisko 200 uczestników, cztery panele i jeden wspólny cel – rozmowa o przyszłości Krakowa. 15 maja 2025 roku o godz. 10 w Centrum Konferencyjnym Fabryczna odbędzie się V edycja Krakowskiego Forum Dialogu, organizowana przez krakowski oddział Polskiego Związku Firm Deweloperskich. W wydarzeniu wezmą udział przedstawiciele władz miasta, eksperci, radni, aktywiści oraz środowiska akademickie i branżowe.
Panattoni z czwartym certyfikatem BREEAM Outstanding w Europie – Panattoni Park Konin z najwyższym wynikiem w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni z czwartym certyfikatem BREEAM Outstanding w Europie – Panattoni Park Konin z najwyższym wynikiem w Polsce
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, otrzymał BREEAM Outstanding w systemie International New Construction dla Panattoni Park Konin. To już czwarta w Europie inwestycja dewelopera z najwyższą oceną w tym systemie. Panattoni pozostaje liderem pozytywnej zmiany w budownictwie i certyfikacji środowiskowej w Europie – łączna powierzchnia obiektów potwierdzonych ekologicznym świadectwem przekroczyła już 12 mln mkw., a kolejne 4,5 mln mkw. jest w procesie certyfikacji, w tym aż pięć inwestycji BREEAM Outstanding oraz DGNB Platinium.
Pronar rozbudował fabrykę w Narwi, w województwie podlaskim. Powstały kolejne nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
Pronar rozbudował fabrykę w Narwi, w województwie podlaskim. Powstały kolejne nowe miejsca pracy
Zaledwie pół roku po uruchomieniu nowej hali produkcyjnej w Siemiatyczach Pronar otwiera kolejne. I to aż trzy, choć tym razem w Narwi (pow. hajnowski), gdzie mieści się również siedziba główna firmy. Każda z powstałych hal ma inną specyfikę, ale ogólny cel przyświecający ich budowie był wspólny. Dalsze zwiększenie mocy produkcyjnych, a w konsekwencji umocnienie pozycji marki w Polsce i ponad 80 innych krajach, gdzie firma eksportuje swoje maszyny i komponenty. Przybędzie też nowych miejsc pracy.
Niemiecki koncern Knorr-Bremse zainwestował w Rzeszowie. Powstanie wiele nowych miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecki koncern Knorr-Bremse zainwestował w Rzeszowie. Powstanie wiele nowych miejsc pracy
Kolejna duża inwestycja zagraniczna w stolicy Podkarpacia. Niemiecki koncern Knorr-Bremse zainwestował w nowoczesny obiekt produkcyjno-usługowy o powierzchni 23 000 mkw. na terenie Parku Naukowo-Technologicznego w Strefie Aktywności Gospodarczej "Rzeszów-Dworzysko". Inwestycja wzmocni pozycję Podkarpacia jako obszaru, w którym są produkowane komponenty i systemy do pojazdów szynowych. Przewidywane przez inwestora zatrudnienie to minimum 350 osób.
Optymizm na rynku mieszkaniowym w Polsce – 8,4 tys. mieszkań sprzedanych w ostatnim kwartale 2022 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Optymizm na rynku mieszkaniowym w Polsce – 8,4 tys. mieszkań sprzedanych w ostatnim kwartale 2022 roku
Na koniec roku na rynku sprzedaży nowych mieszkań pojawiła się odrobina optymizmu. Po trzech kwartałach spadków nastąpiła pozytywna zmiana. Po bardzo słabym III kwartale, w którym sprzedaż na sześciu największych rynkach w kraju wyniosła ok. 6,6 tys. jednostek, w ostatnich trzech miesiącach roku deweloperzy sprzedali, według wstępnych wyników, około 8,4 tys. mieszkań. Wzrosty sprzedaży odnotowano na każdym z sześciu rynków. Jak interpretować takie wyniki?
Strefy Czystego Transportu w polskich miastach. Jak poradzą sobie firmy logistyczne?artykuł
Pokaż artykuł
Strefy Czystego Transportu w polskich miastach. Jak poradzą sobie firmy logistyczne?
Kraków, Warszawa i Wrocław – to pierwsze trzy miasta w Polsce, w których powstaną Strefy Czystego Transportu. Jak z tymi ograniczeniami poradzą sobie kierowcy i firmy logistyczne? Te ostatnie już znalazły rozwiązanie i z powodzeniem wprowadzają do centrów polskich miast rowery cargo.
REKLAMA