REKLAMA
Znaleziono 356 wyników
W centrum Warszawy otwarty został Flaner Hotel WorldHotels Crafted Collectionartykuł
Pokaż artykuł
W centrum Warszawy otwarty został Flaner Hotel WorldHotels Crafted Collection
W centrum Warszawy, przy Krakowskim Przedmieściu 4 otwarty został hotel Flaner pod soft brandem WorldHotels Crafted Collection sieci BWH Hotels (Best Western). To kolekcja hoteli, które wyróżniać się mają designem inspirowanym lokalnymi wpływami. Należy do grupy marek sieci marketingowej WorldHotels, przejętej przez BWH w 2018 r. Otwarty hotel w Warszawie, to pierwszy obiekt tej marki w Polsce.
[dolnośląskie] Szklarska Poręba – czy podąży śladem największych ośrodków wypoczynkowych?artykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Szklarska Poręba – czy podąży śladem największych ośrodków wypoczynkowych?
150 milionów złotych – tyle chce wyłożyć na budowę luksusowego ośrodka w Szklarskiej Porębie firma Z...
We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel "longer stay" pod marką Element by Westin artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel "longer stay" pod marką Element by Westin
Marka Element Hotels, należąca do portfolio ponad 30 wiodących brandów Marriott Bonvoy, otworzy swój pierwszy hotel w Polsce. To podwójny debiut tej stylowej i nastawionej na przyjazność dla środowiska marki hotelowej: wraz z Element Wrocław polski rynek hotelowy wzbogaci się o obiekt obiecującej kategorii hoteli „longer stay”, wyspecjalizowanych w pobytach powyżej 3 nocy.
[Wrocław] Hotel B&B Wrocław Centrum już otwarty dla gościartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Hotel B&B Wrocław Centrum już otwarty dla gości
25 listopada br. pierwsi goście przekroczyli progi hotelu B&B Wrocław Centrum. Jest to trzecia z...
Warszawa: Sky bar na wysokości 80 metrów. Ghelamco prezentuje wnętrza hoteli w The Warsaw Hub [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Sky bar na wysokości 80 metrów. Ghelamco prezentuje wnętrza hoteli w The Warsaw Hub [WIZUALIZACJE]
W blisko stumetrowym wieżowcu przy rondzie Daszyńskiego na Woli znajdzie się ponad 400 pokoi i apart...
AC Hotel Warsaw Port Praskiinwestycja
Pokaż inwestycję
AC Hotel Warsaw Port Praski
Warszawa, Sierakowskiego 4
Kolejny światowy gigant inwestuje w gminie Kobierzyce pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny światowy gigant inwestuje w gminie Kobierzyce pod Wrocławiem
Kolejna wielka inwestycja zagraniczna w gminie Kobierzyce pod Wrocławiem, na terenie aglomeracji wrocławskiej. W tej jednej z najbogatszych i przyciągających najwięcej inwestorów i inwestycji gmin w Polsce inwestuje międzynarodowy koncern Techtronic Industries, mający siedzibę w Hong Kongu. Otworzy w Magnicach wielkie centrum magazynowo-dystrybucyjne marki Milwaukee. Nowe centrum zlokalizowane jest w Magnicach, zaledwie 15 km od centrum Wrocławia, pomiędzy Autostradową Obwodnicą Wrocławia S8 i autostradą A4.
Shopee wybrało wieżowiec Warsaw UNIT na swoją polską siedzibę [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Shopee wybrało wieżowiec Warsaw UNIT na swoją polską siedzibę [ZDJĘCIA]
Shopee, globalna platforma e-commerce, łącząca kupujących, marki i sprzedających, otworzyła swoją lokalną siedzibę w Warsaw UNIT – najbardziej zaawansowanym technologicznie i ekologicznym wieżowcu w Polsce.
[Polska] Rynek hotelarski z mniejszą ilością otwarć niż planowanoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek hotelarski z mniejszą ilością otwarć niż planowano
Od kilku lat rynkowi hotelarskiemu w Polsce sprzyja dobra koniunktura, dzięki czemu jego potencjał s...
firma
Pokaż firmę
B&B Hotels Polska Sp. z o.o.
W Warszawie powstanie Hotel Canopy by Hilton według projektu APA Wojciechowski Architekciartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstanie Hotel Canopy by Hilton według projektu APA Wojciechowski Architekci
Stolica wzbogaci się o kolejny nowy obiekt hotelowy. Hotel Canopy by Hilton Warsaw, którego otwarcie zaplanowane jest na 2025 r., będzie pierwszym hotelem lifestylowym marki w Polsce. Nowopowstający obiekt zlokalizowany będzie w samym sercu miasta, przy ulicy Wilczej 50/52, w miejscu dawnego Wilcza House.
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji w Polsce wciąż jest niewieleartykuł
Pokaż artykuł
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji w Polsce wciąż jest niewiele
Wartość transakcji inwestycyjnych we wszystkich sektorach rynku nieruchomości, zarówno w Polsce, jak i w Europie nadal mocno odbiega od skali inwestycji notowanych przed wybuchem pandemii. Niemniej, w minionym roku pojawiły się pierwsze oznaki ożywienia w segmencie hotelowym. Sygnałem powrotu do inwestowania kapitału międzynarodowego na polskim rynku była sprzedaż hotelowej części The Warsaw Hub przez Ghelamco. W październiku ub.r. hotele Crown Plaza i Holiday Inn Express kupił francuski fundusz inwestycyjny Corum. W 2023 roku zarejestrowane zostały ogółem cztery transakcje, częściowo zrealizowane także przez polskie podmioty inwestycyjne, które złożyły się na wartość inwestycji wynoszących w tym sektorze około 83 mln euro. W pierwszych miesiącach bieżącego roku właściciela zmieniły natomiast dwa hotele nad Bałtykiem.
[Wrocław] Krasnal Bamboszek przywita gości hotelu B&B Wrocław Centrumartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Krasnal Bamboszek przywita gości hotelu B&B Wrocław Centrum
Bamboszek – tak będzie nazywał się krasnal, który odpoczywa na progu nowego hotelu B&B Wrocław C...
Sieć sklepów Stokrotka otwiera centrum dystrybucyjne w Bydgoszczyartykuł
Pokaż artykuł
Sieć sklepów Stokrotka otwiera centrum dystrybucyjne w Bydgoszczy
Sieć sklepów Stokrotka wynajęła kolejny magazyn, tym razem decydując się na Fortress Logistics Park w Bydgoszczy. Deweloper zapewni jej blisko 6500 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W transakcji pośredniczyli Paulina Machałowska i Kamil Żach z międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.
CCC i Deichmann zostają na kolejne lata w retail parkach Greenman Polandartykuł
Pokaż artykuł
CCC i Deichmann zostają na kolejne lata w retail parkach Greenman Poland
Duże sieci sklepów z obuwiem i dodatkami będą nadal inwestować w najem w parkach handlowych Greenman Poland. Dział leasingu przedłużył właśnie na kolejne lata umowy z kluczowymi dla ich oferty najemcami i to w trzech obiektach należących do portfolio firmy.
Nowe miejsca pracy. Firma z branży zarządzania dokumentacją stawia na MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
Nowe miejsca pracy. Firma z branży zarządzania dokumentacją stawia na MLP Pruszków II
Firma specjalizująca się w zarządzaniu dokumentacją oraz nowoczesną obsługą archiwizacyjną wynajęła ponad 5 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków II. Przekazanie powierzchni najemcy planowane jest w czerwcu bieżącego roku. AXI IMMO doradzało w transakcji firmie Libris Polska.
Niemiecki koncern Heidelberg Materials inwestuje w woj. śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecki koncern Heidelberg Materials inwestuje w woj. śląskim
Kolejna duża inwestycja zagraniczna w województwie śląskim. W Dąbrowie Górniczej wystartowała kluczowa inwestycja spółki Heidelberg Materials Polska, która jako pierwsza w kraju podejmie się recyklingu odpadów betonowych na skalę przemysłową. To ważny krok przybliżający zarówno spółkę, jak i całą branżę do realizacji ambitnych celów związanych z dekarbonizacją i neutralnością emisyjną.
Największy w Europie sklep internetowy z perfumami i kosmetykami otworzy magazyn w MDC² Park Łódź Southartykuł
Pokaż artykuł
Największy w Europie sklep internetowy z perfumami i kosmetykami otworzy magazyn w MDC² Park Łódź South
MDC² i Fortress Real Estate Investments sfinalizowały najem powierzchni 28 575 mkw. w ramach parku logistycznego MDC² Park Łódź South. Najemcą jest firma Notino, największy w Europie sklep internetowy z perfumami i kosmetykami.
W Warszawie został otwarty nowy hotel międzynarodowej marki Campanile artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie został otwarty nowy hotel międzynarodowej marki Campanile
W Warszawie został otwarty nowy, 3-gwiazdkowy hotel pod międzynarodową marką Campanile. Obiekt o nazwie Campanile Warszawa Północ zlokalizowany jest na Żeraniu koło mostu Grota-Roweckiego, przy Trasie Toruńskiej. To drugi tej marki w Warszawie.
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjne
Na koniec III kw. 2017 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 13,5 m...
REKLAMA