REKLAMA
Znaleziono 5 wyników
Do Polski wchodzi sieć restauracji L’Osteria. Pierwszy lokal otworzy w Warszawie artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski wchodzi sieć restauracji L’Osteria. Pierwszy lokal otworzy w Warszawie
Sieć L’Osteria wchodzi na polski rynek. Otwarcie pierwszej restauracji jest planowane na lato 2023 roku w warszawskim Centrum Praskim Koneser. Marka przewiduje dynamiczny rozwój na polskim rynku i planuje otworzyć dziesięć lokali w ciągu 5 najbliższych lat.
Innowacyjny koncept edukacyjny miniciti otworzył się w warszawskim Koneserzeartykuł
Pokaż artykuł
Innowacyjny koncept edukacyjny miniciti otworzył się w warszawskim Koneserze
Funkcjonujące na stołecznej Pradze-Północ Centrum Praskie Koneser może pochwalić się kolejnym atrakcyjnym konceptem w swoim portfolio. W październiku 2023 roku swoją działalność oficjalnie zainaugurowało miniciti – innowacyjna przestrzeń edukacyjna dla dzieci. Już ruszyła przedsprzedaż biletów, a goście będą mogli skorzystać z nowej oferty od 3 listopada.
Nowe koncepty restauracyjne w Centrum Praskim Koneserartykuł
Pokaż artykuł
Nowe koncepty restauracyjne w Centrum Praskim Koneser
Jedno z najpopularniejszych miejsc na mapie Warszawy, Centrum Praskie Koneser,wzbogaci swoją ofertę restauracyjną o dwa nowe koncepty. Restauracja i klub muzyczny Zabawa z kuchnią europejską w stylu slow i comfort food oraz Freya Bistro – restauracja z daniami wegańskimi i wegetariańskimi.
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanów
Do końca roku sektor może wzbogacić się o ok. 200 000 mkw., z czego zgodnie z trendem ostatnich lat najwięcej przypadnie na format parków handlowych, które odpowiadają za 77 proc. powierzchni w budowie – wynika z analizy Cushman & Wakefield.
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendamiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendami
Wzrost obrotów i liczby klientów pokazuje, że Polacy na stałe wrócili do centrów handlowych. Jednocześnie obserwujemy dalszy rozwój parków handlowych, centrów typu convenience oraz obiektów wielofunkcyjnych wpisujących się w koncepcję 15-minutowego miasta. Analizując trzeci kwartał, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland zwracają także uwagę na spadek wskaźnika pustostanów w centrach handlowych oraz wzrost rozwiązań w handlu wykorzystujących sztuczną inteligencję.
REKLAMA