Za kilka dni zostanie otwarty nowy, wielki park handlowy w aglomeracji warszawskiej. Działalność parku handlowego San Park Piaseczno zostanie zainagurowana 4 września o godz. 9. Cały kompleks budynków znajdujących się na terenie inwestycji oferować będzie około 55 000 mkw. GLA. Znajdzie się na nim blisko 40 sklepów marek wielu branż.
Budowa San Parku Piaseczno rozpoczęła się w sierpniu ubiegłego roku i od początku prowadzonych prac przebiegała zgodnie z założonym harmonogramem.
Cały kompleks budynków znajdujących się na terenie inwestycji oferować będzie około 55 000 mkw. GLA, a klienci będą mogli zrobić zakupy w blisko 40 sklepach marek wielu branż. Parking zaoferuje łącznie 1 100 miejsc postojowych. Wśród najemców kompleksu znajdą się najpopularniejsze sklepy, w tym Jula, która będzie jednocześnie największym salonem o powierzchni blisko 2 500 mkw., Action, CCC, Tedi, HalfPrice, Homla, Rossmann, Drogeria dm, Sinsay, Smyk, Media Expert, Sports Direct i wiele innych. Operatorem spożywczym będzie supermarket sieci Aldi. Na terenie kompleksu działa już sklep sieci Castorama.
San Park Piaseczno wyróżnia nie tylko ponadnormatywna powierzchnia, ale także portfolio najemców, wśród których znajdą się salony marek debiutujące w Polsce na terenie parku handlowego, jak np. Rituals. Obiekt posiadać będzie również szeroką paletę tzw. sklepów specjalistycznych. Siłą San Parku będzie także rozbudowana strefa gastronomiczna z ogródkami zewnętrznymi stanowiąca miejsce relaksu i spotkań dla klientów. Sklepy wyspecjalizowane, restauracje i kawiarnie zajmą aż 25 lokali oraz powierzchnię 3 700 mkw. GLA.
San Park dzięki swojej lokalizacji stanie się główną destynacją zakupową dla mieszkańców Mysiadła, pobliskiego Piaseczna, ale także okolicznych miejscowości, jak np.: Konstancin-Jeziorna, Nowa Wola, Józefosław czy Lesznowola. Park handlowy zapewni klientom na wyciagnięcie ręki możliwość zakupów w sklepach najbardziej lubianych i popularnych marek.
Na terenie kompleksu zostaną otwarte chociażby dwie lubiane piekarnie Putka i Wanda. Klienci poszukujący bardziej wyselekcjonowanych produktów będą mieli do swojej dyspozycji także delikatesy włoskie i azjatyckie. Pojawi się również sklep mięsny z wyrobami własnej produkcji Kiszeczka czy sklep Koneser z wyselekcjonowanymi alkoholami. Część Health&Beauty tworzyć będą np. Rituals, Vision Express, Rossmann, Drogeria dm czy apteka.
– „Od samego początku stawialiśmy na koncepty restauracyjne i kawiarniane, które będą wyróżniać nasz obiekt. Klienci będą mieli do swojej dyspozycji np. lokal sieci Starbucks, Vita Cafe czy Cukiernię Sowa. Pojawią się także restauracje z pełnym przekrojem smaków z różnych zakątków świata, jak choćby L’Osteria, Viet Point, Yugo, Subway czy zupełnie nowy, debiutujący w Polsce turecki koncept The Efendi” – mówi Paweł Materny, wyłączny agent komercjalizujący San Park Piaseczno.
– „Kompleks San Park Piaseczno ze względu na swój potencjał od samego początku cieszył się dużym zainteresowaniem najemców, co pozwoliło za zakończenie procesu komercjalizacji na kilka tygodni przed otwarciem. W znacznym stopniu wyróżnia się skalą projektu na tle innych realizowanych obecnie retail parków w kraju. Cała inwestycja zapewni aż 55 000 mkw. powierzchni handlowej, co pozwoli skupić w jednym miejscu sklepy największych graczy rodzimego rynku retail. Obiekt zapewni też doskonały dojazd dla mieszkańców Warszawy oraz okolicznych miejscowości. Na terenie kompleksu powstały dwa ronda, które usprawnią bezpośredni wjazd na parking oraz nowa droga ułatwiająca dotarcie do hipermarketu budowlanego” – dodaje.