REKLAMA
Znaleziono 2980 wyników
LVT zwiększa wynajmowaną powierzchnię w Parku Logistycznym Gdańsk Airportartykuł
Pokaż artykuł
LVT zwiększa wynajmowaną powierzchnię w Parku Logistycznym Gdańsk Airport
Firma LVT, zajmująca się sprzedażą i dystrybucją designerskich lamp, zwiększyła do 6,5 tys. mkw. wynajmowaną powierzchnię magazynową w Parku Logistycznym Gdańsk Airport. Dzięki transakcji marka zabezpieczyła swoje potrzeby lokalowe na najbliższe lata. W procesie najmu powierzchni w Parku Logistycznym Gdańsk Airport, firmę LVT wspierała agencja Querco Property.
M Park Pionki pozyskał nowego, dużego najemcę z branży DIYartykuł
Pokaż artykuł
M Park Pionki pozyskał nowego, dużego najemcę z branży DIY
Należący do inwestującej w nieruchomości, międzynarodowej grupy M Core – LCP Properties poinformował, że do grona najemców M Parku Pionki dołączyła marka Bricomarche. Otwarcie M Park Pionki planowane jest na IV kwartał 2024 roku.
W Katowicach powstanie nowa fabryka radiofarmaceutykówartykuł
Pokaż artykuł
W Katowicach powstanie nowa fabryka radiofarmaceutyków
Kolejna firma stawia na Katowice. Wchodząca w skład polskiej, diagnostycznej grupy VOXEL S.A. spółka ALTERIS S.A. otrzymała pozwolenie na budowę nowej fabryki radiofarmaceutyków.
Decathlon otworzył w Gorzowie Wielkopolskim pierwszy sklep w Polsce w nowym formacieartykuł
Pokaż artykuł
Decathlon otworzył w Gorzowie Wielkopolskim pierwszy sklep w Polsce w nowym formacie
Decathlon otworzył swój sklep w Gorzowie Wielkopolskim. Jest to 65. sklep w kraju, a drugi w województwie lubuskim. Zajmuje ponad 2000 mkw. przestrzeni handlowej, na której przygotowana została specjalnie wyselekcjonowana oferta produktów sportowych. Jest to równocześnie pierwszy sklep w Polsce, otwarty w całkowicie nowym koncepcie w związku z rebrandingiem Decathlon na świecie. Jego wyjątkowość polega na tym, że ma ofertę dostosowaną do preferencji lokalnych klientów.
Nikon otworzy pierwszy oficjalny sklep stacjonarny w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nikon otworzy pierwszy oficjalny sklep stacjonarny w Polsce
Kolejna znana i ceniona światowa marka stawia na Polskę. Flagowy sklep Nikon otworzy się w czwartym kwartale 2025 na powierzchni blisko 200 metrów kwadratowych na drugim piętrze centrum handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Będzie to pierwszy w Polsce sklep tej marki. Wśród artykułów klienci znajdą nie tylko aparaty i akcesoria fotograficzne, ale też będą mogli skorzystać z usług typu szkolenia i seminaria fotograficzne.
firma
Pokaż firmę
FUH Delfin
Rząska, Balicka 32
firma
Pokaż firmę
Fajerwerki Lider - Sklep i hurtownia pirotechniczna
Białystok, Żwirki i Wigury 26
firma
Pokaż firmę
MARIOPACK MARIUSZ BIAŁEK
Katowice, Wiązowa 5
firma
Pokaż firmę
Azari - sklep internetowy z materiałami budowlanymi
Łuków, Świdry 1F
firma
Pokaż firmę
Sklep lakierniczy ABRP
Dąbrowa Tarnowska, Ulinów 2A
firma
Pokaż firmę
Dystrybutor materiałów opakowaniowych, folii stretch, Łódź - Sklep Profol
Łódź, Wydawnicza 1/3
firma
Pokaż firmę
Jarosław Budziński FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWA "BOBAS"
Bochnia, Gazaris 10
firma
Pokaż firmę
OUTLET DWORZEC
Police, Piotra i Pawła 45e
Dr. Schneider Automotive Polska z nowym wielkim, globalnym właścicielem rośnie w siłęartykuł
Pokaż artykuł
Dr. Schneider Automotive Polska z nowym wielkim, globalnym właścicielem rośnie w siłę
Dr. Schneider Automotive Polska od ponad dwóch dekad jest rozpoznawalnym pracodawcą w regionie. Dynamiczny rozwój firmy dzięki inwestycjom w rozbudowę i automatyzację parku maszynowego w głównej siedzibie w Radomierzu zaowocował współpracą z uznanymi na świecie markami samochodowymi, głównie z sektora premium. Jakość produktów przełożyła się na nowe projekty, zwiększenie ilości zleceń i konieczność pozyskania dodatkowej powierzchni produkcyjnej oraz personelu. Rozpoczęcie działalności w nowej lokalizacji w Jeleniej Górze na Zabobrzu (Panattoni Park), które miało miejsce na początku tego roku, potwierdza stabilną pozycję firmy Dr. Schneider jako pracodawcy.
Znana niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt otwiera czwartą drogerię w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Znana niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt otwiera czwartą drogerię w Polsce
Znana niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt GmbH otwiera w najbliższą sobotę, 27 sierpnia nowy sklep w Lesznie w województwie wielkopolskim. Będzie to pierwsza drogeria tej firmy w tym mieście i czwarta w Polsce. W dniach 27-28 sierpnia w sklepie zlokalizowanym przy ul. Poznańskiej 3, na odwiedzających czekać będzie szereg atrakcji dla rodzin z dziećmi.
Amazon otworzył wielką farmę fotowoltaiczną na Dolnym Śląsku artykuł
Pokaż artykuł
Amazon otworzył wielką farmę fotowoltaiczną na Dolnym Śląsku
Globalna firma Amazon ogłosiła, że farma fotowoltaiczna w Miłkowicach pod Legnicą w województwie dolnośląskim – będąca pierwszym projektem energii odnawialnej realizowanym przez firmę w Polsce – rozpoczęła swoją działalność. Amazon wsparł dotychczas w Polsce łącznie cztery projekty energii odnawialnej, w tym słoneczne i wiatrowe. Szacuje się, że łącznie dostarczą one ponad 140 megawatów (MW) mocy energii bezemisyjnej. Przykładowo wystarczyłoby to do zasilenia zapotrzebowania na energię elektryczną ponad 100 000 polskich domów rocznie.
Malezyjska sieć sklepów MR.DIY stawia na Warszawęartykuł
Pokaż artykuł
Malezyjska sieć sklepów MR.DIY stawia na Warszawę
Sieć dyskontów z artykułami do domów, mieszkań, ogrodów oraz akcesoriami m.in. do majsterkowania, wywodząca się z Malezji, ogłasza właśnie plany dynamicznego rozwoju na polskim i środkowoeuropejskim rynku. Latem 2025 roku w Warszawie otwierają się lokale w Galerii Wileńskiej, CH Blue City, CH Zielony Targówek i w Galerii Młociny, a Polska, w wyniku zwiększenia powierzchni magazynowej, staje się centralnym hubem dostawczym w drodze do rozwoju sieci na kolejne rynki w naszej części Europy.
[Warszawa] Zmysłowa włoska bielizna i grecki debiut modowy w Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Zmysłowa włoska bielizna i grecki debiut modowy w Galerii Północnej
Do grona najemców Galerii Północnej dołączyły trzy nowe marki z segmentu fashion. Od 30 października...
[Polska] Kredyt hipoteczny – obalamy mityartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Kredyt hipoteczny – obalamy mity
Kredyt hipoteczny często jest największym zobowiązaniem finansowym, jakie podejmujemy w życiu. Nic w...
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
REKLAMA