REKLAMA
Znaleziono 518 wyników
Wielka inwestycja w PGZ Stoczni Wojennej w Gdyni [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja w PGZ Stoczni Wojennej w Gdyni [WIZUALIZACJE]
Już wkrótce PGZ Stocznia Wojenna w Gdyni będzie miała nową, najwyższą w polskiej branży stoczniowej i jedną z najwyższych w Europie halę kadłubową oraz nowoczesną halę produkcyjną. Rozbudowane zostaną również nabrzeże i place składowe. Powstaną także nowe drogi wewnętrzne. 10 marca 2023 r., na terenie PGZ Stoczni Wojennej, inwestor wraz z generalnym wykonawcą, konsorcjum składającego się ze spółek NDI S.A., NDI SOPOT S.A. oraz Pekabex BET, podpisali umowę w sprawie realizacji tego zadania.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
PGE buduje największe w swojej historii przyłącze sieciowe dla Strategicznego Parku Inwestycyjnego Euro-Park Stalowa Wolaartykuł
Pokaż artykuł
PGE buduje największe w swojej historii przyłącze sieciowe dla Strategicznego Parku Inwestycyjnego Euro-Park Stalowa Wola
PGE Dystrybucja, spółka z Grupy PGE, rozpoczęła budowę największego w swojej historii przyłącza sieciowego, o mocy 240 MW w pierwszym etapie inwestycji, które zapewni możliwość realizacji nowych inwestycji w Strategicznym Parku Inwestycyjnym Euro-Park Stalowa Wola.
Kolejna duża inwestycja w gminie Kąty Wrocławskieartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża inwestycja w gminie Kąty Wrocławskie
W Kątach Wrocławskich, w pobliżu węzła Kąty Wrocławskie i autostrady A4, powstanie kolejne centrum logistyczne. Swoją nową inwestycję w Aglomeracji Wrocławskiej zrealizuje polska firma 7R S.A. z Krakowa.
Polski producent rolet i bram garażowych rozbudował fabrykę w Toruniuartykuł
Pokaż artykuł
Polski producent rolet i bram garażowych rozbudował fabrykę w Toruniu
Polski producent rolet i bram garażowych, firma Fart Produkt z Torunia rozbudowała swój zakład produkcyjny przy ulicy Fortecznej. Nowa inwestycja ma poprawić wydajność działu rolet zewnętrznych oraz żaluzji fasadowych.
firma
Pokaż firmę
PLENERBUD GRZEGORCZYK SPÓŁKA JAWNA
Gadki, Wiklinowa 28
firma
Pokaż firmę
PNEUMATYKA S.C. automatyka przemysłowa, hydraulika siłowa, elektryka
Olsztyn, Towarowa 20C
[Polska] Znakomite półrocze na rynku magazynowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Znakomite półrocze na rynku magazynowym w Polsce
Rynek rejestruje bardzo silny popyt na powierzchnie magazynowo-przemysłowe. Nadal dominują najemcy z...
W Wałbrzychu otwarto nowoczesną halę przemysłowo-magazynową WSSE Invest-Park [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Wałbrzychu otwarto nowoczesną halę przemysłowo-magazynową WSSE Invest-Park [ZDJĘCIA]
W czwartek 3 lutego odbyło się oficjalne otwarcie nowej hali produkcyjno-magazynowej przy ul. Villardczyków 17 w Wałbrzychu wybudowanej przez Wałbrzyską Specjalną Strefę Ekonomiczną "INVEST-PARK". Obiekt ten powiększy ofertę inwestycyjną strefy i dedykowany jest pod wynajem głównie dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców, którzy dzięki temu stworzą dla mieszkańców regionu nowe miejsca pracy.
Ostatnie mieszkania na osiedlu Bulwar Mały Książę czekają na swoich właścicieliartykuł
Pokaż artykuł
Ostatnie mieszkania na osiedlu Bulwar Mały Książę czekają na swoich właścicieli
Inwestgrupa to wrocławski deweloper, który na rynku istnieje już od ponad 17 lat. W swojej historii...
PGE i Ørsted wykorzystają port w Gdańsku do instalacji turbin Baltica 2artykuł
Pokaż artykuł
PGE i Ørsted wykorzystają port w Gdańsku do instalacji turbin Baltica 2
PGE i Ørsted oraz Istrana sp. z o.o. podpisały umowę dzierżawy przyszłego terminalu T5 w Porcie Gdańsk. Posłuży on do magazynowania, wstępnego montażu oraz instalowania na morzu elementów turbin dla projektu Baltica 2.
Grupa Azoty zainwestuje miliony euro w rozwój Portu Morskiego Policeartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Azoty zainwestuje miliony euro w rozwój Portu Morskiego Police
Dofinansowanie z Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Klimatu, Infrastruktury i Środowiska zostanie przeznaczone na budowę węzła kolejowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach budowy linii kolejowej nr 437 do Portu Morskiego Police. Całkowita wartość inwestycji realizowanej przez Zarząd Morskiego Portu Police (ZMPP) to ponad 48,3 mln euro. Jej celem jest zwiększenie dostępności portu zarówno od strony lądowej, jak i morskiej, a także zwiększenie wydajności przeładunkowej. To projekt zgodny z celami zarządu Grupy Azoty, który zapowiadał wzrost znaczenia biznesowego posiadanej infrastruktury portowej. Planowany termin zakończenia inwestycji to I kw. 2028 roku.
REKLAMA