REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
OPUS II Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Secret II Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
AWM II Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
HVILEPARK II Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Ekolas II Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
ANTEX II Sp. z o.o.
[Kraków] I etap Enterprise Park – sukces na otwarcieartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] I etap Enterprise Park – sukces na otwarcie
I etap najbardziej zielonego parku biurowego w Krakowie został oddany do użytku. Oficjalna inaugurac...
Rynek powierzchni biurowych w Polsce w obliczu zmianartykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni biurowych w Polsce w obliczu zmian
To był dobry, mocny początek 2022 roku na rynku biurowym w Polsce, który daje nadzieję, że po okresie bessy nadejdzie długo oczekiwana hossa w popycie. Firmy przystosowały się do nowych warunków pracy, a w wyniku luzowania ograniczeń związanych z pandemią Covid-19 rozpoczęły kampanię zachęcającą do powrotu do biur. Z drugiej strony Warszawę oraz osiem największych rynków regionalnych tj. Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin i Lublin może w najbliższych miesiącach czekać wyhamowanie w nowej podaży. AXI IMMO przygląda się aktualnym trendom po I kw. 2022 r. na rynku biurowym i analizuje, co będzie wpływać na jego rozwój w kolejnych miesiącach roku.
Panattoni z zielonym kredytem na inwestycję BTS w Bydgoszczyartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni z zielonym kredytem na inwestycję BTS w Bydgoszczy
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, uzyskał pionierski zielony kredyt od Berlin Hyp AG o wartości 74,34 mln euro. Środki finansowe przeznaczone są na realizację centrum logistycznego w Bydgoszczy dla wiodącej firmy e-commerce.
Nowe miejsca pracy. Fabryka Valmet Automotive w Żarach gotowa artykuł
Pokaż artykuł
Nowe miejsca pracy. Fabryka Valmet Automotive w Żarach gotowa
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, zakończyło budowę i przekazało nowoczesny obiekt produkcyjno-logistyczny firmie Valmet Automotive – wiodącemu dostawcy systemów dachowych i kinematycznych dla branży motoryzacyjnej. Inwestycja zrealizowana w formule BTS (build-to-suit) to rozbudowa działającej fabryki w Żarach i odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku na komponenty poprawiające wydajność aerodynamiczną samochodów.
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]
W piątek, 29 listopada mniejsza tarcza TBM Faustyna zakończyła drążenie czwartego tunelu jednotorowego między Kozinami a Kaliską na trasie podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Tarcza wyprzedziła harmonogram o blisko 2 miesiące. Wykonane tunele połączą stacje Łódź Kaliską i Łódź Żabieniec z dwutorowym tunelem do Łodzi Fabrycznej. Inwestycja PLK SA za ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie z FEnIKS.
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]
W Łodzi powstaje tunel średnicowy, który przyspieszy codzienne podróżowanie po mieście i umożliwi nowe połączenia z innymi miastami. Zaglądamy na place budowy poza centrum: stacji Koziny, dworca Żabieniec i Łodzi Kaliskiej.
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Łódź: CPK otwiera oferty w przetargu dot. zmiany układu torowego w rejonie Retkini artykuł
Pokaż artykuł
Łódź: CPK otwiera oferty w przetargu dot. zmiany układu torowego w rejonie Retkini
W sumie siedem ofert wpłynęło na prace projektowe dla ok. 3-kilometrowego odcinka torów Kolei Dużych Prędkości w Łodzi. Zmiany w projekcie mają nie tylko zminimalizować wpływ na przystanek na Retkini, ale także umożliwić mieszkańcom korzystanie z tej ważnej stacji nawet podczas budowy linii kolejowej.
[zachodniopomorskie] Apartamenty wypoczynkowe: wykończenie pod klucz oczekiwane przez klientówartykuł
Pokaż artykuł
[zachodniopomorskie] Apartamenty wypoczynkowe: wykończenie pod klucz oczekiwane przez klientów
Wykańczanie apartamentów „pod klucz” na rynku mieszkaniowym nie cieszy się większym zainteresowaniem...
W Bielsku-Białej, w lokalizacji po Tesco, powstanie największy park handlowy w regionie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Bielsku-Białej, w lokalizacji po Tesco, powstanie największy park handlowy w regionie [WIZUALIZACJE]
Rozpoczęła się komercjalizacja największego parku handlowego w Bielsku-Białej. Jest to kolejna inwestycja grupy REDKOM. Będzie to kolejny nowoczesny projekt powstający dzięki przebudowie dawnego hipermarketu Tesco.
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA