REKLAMA
Znaleziono 9115 wyników
Oś Zachodnia / ulica Kosmonautówinwestycja
Pokaż inwestycję
Oś Zachodnia / ulica Kosmonautów
Wrocław, Fabryczna, ulica Kosmonautów
Dom studencki MILESTONE Student Livinginwestycja
Pokaż inwestycję
Dom studencki MILESTONE Student Living
Wrocław, Fabryczna, Fabryczna 22
Piętno pandemii? W ciągu 5 lat spadła liczba osób zadowolonych z oferty usługowo-handlowej w biurowcachartykuł
Pokaż artykuł
Piętno pandemii? W ciągu 5 lat spadła liczba osób zadowolonych z oferty usługowo-handlowej w biurowcach
Wyniki badania przeprowadzonego przez Colliers nie pozostawiają złudzeń – pandemia odcisnęła piętno na rynku usługowo-handlowym w warszawskich biurowcach. W raporcie „Zakupy w biurowcu” eksperci Colliers zwracają uwagę na zmianę oczekiwań pracowników biur, o czym świadczy między innymi znaczący spadek odsetka osób, którym wystarcza dostępna oferta handlowo-usługowa – dziś jest to zaledwie 9%, podczas gdy w 2018 r. było to 29%. Autorzy raportu zauważają także, że poszerzyło się grono osób korzystających ze strefy handlowo-usługowej w biurowcach i otwarcie jej się na okolicznych mieszkańców czy turystów.
Biurowce w Warszawie coraz bardziej handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Biurowce w Warszawie coraz bardziej handlowe [RAPORT]
Już 64% warszawskich biurowców oferuje przynajmniej jeden lokal usługowo-handlowy – wynika z raportu „Retail @ Office” przygotowanego przez ekspertów międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield. Niska podaż nowej, typowo handlowej powierzchni w Warszawie skłania sieci handlowe i usługodawców do szukania alternatywnych lokalizacji. Jednocześnie ostatnie lata przyniosły wiele zmian w preferencjach użytkowników w zakresie wykorzystania przestrzeni biurowej oraz rodzaju usług dostępnych w biurowcach.
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowych
Empik w Cepelii, Decathlon City w International Business Center, Bulgari, Luca, Carhartt czy Le Szapo – czy umowy najmu podpisane w ostatnich miesiącach w Warszawie to zapowiedź odrodzenia stołecznych (i nie tylko) ulic handlowych? Wysokie nasycenie powierzchnią centrów handlowych i spadający poziom dostępnych w nich przestrzeni do wynajęcia, daje ku temu pewną nadzieję. Co więcej, jak zwracają uwagę eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, rynek handlowy w Polsce znajduje się teraz w bardzo interesującym momencie rozwoju, a wielu najemców jest coraz bardziej zainteresowanych większą dywersyfikacją portfela lokalizacji, w jakich działają. Pojawiają się nowe koncepty i formaty. To oznacza realną szansę na ponowny rozwój handlu przy ulicach.
firma
Pokaż firmę
Etif Polska Sp.zo.o.
Gdańsk, Jaśkowa Dolina 36/2
firma
Pokaż firmę
Polska Grupa Projektowa
Kraków, Bielskiego 8/4
firma
Pokaż firmę
Car Net Polska
Kalisz, Podmiejska 32
firma
Pokaż firmę
Poczta Polska S.A.
firma
Pokaż firmę
Telekomunikacja Polska S.A.
firma
Pokaż firmę
DZ Bank Polska
firma
Pokaż firmę
Audley Developments Polska
firma
Pokaż firmę
ECE Projektmanagement Polska
firma
Pokaż firmę
TK Polska Operations
firma
Pokaż firmę
BEG Ingenierie Polska.
firma
Pokaż firmę
AIG/Lincoln Polska
firma
Pokaż firmę
Q Development Polska
firma
Pokaż firmę
Job Impulse Polska
firma
Pokaż firmę
Philip Morris Polska
firma
Pokaż firmę
Polska Akademia Nauk
REKLAMA