REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Droga powiatowa 2069D Szymanów-Zawadkainwestycja
Pokaż inwestycję
Droga powiatowa 2069D Szymanów-Zawadka
inwestycja
Pokaż inwestycję
Powstańców Śląskich 133
Wrocław, Powstańców Śląskich 133
Co się aktualnie dzieje w sprawie budowy pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Co się aktualnie dzieje w sprawie budowy pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce?
Mamy połowę kwietnia 2024 roku. Sprawdzamy co się aktualnie dzieje w sprawie budowy pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce? Inwestorem i operatorem pierwszej polskiej elektrowni jądrowej, która ma powstać w województwie pomorskim będzie należąca w 100 proc. do Skarbu Państwa spółka Polskie Elektrownie Jądrowe.
Co słychać na budowie pierwszej polskiej elektrowni jądrowej?artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej polskiej elektrowni jądrowej?
Przygotowania dotyczące budowy pierwszej polskiej Elektrowni Jądrowej (EJ1) wymagają realizacji wielu zadań. Konieczna jest m.in. budowa dróg, w tym budowa drogi krajowej na odcinku łączącym EJ1 Lubiatowo-Kopalino z trasą S6, zapewnienie dostępu kolejowego do elektrowni jądrowej, integracja EJ1 z Krajowym Systemem Elektroenergetycznym, a także budowa konstrukcji morskiej do rozładunku (Marine Off-Loading Facility “MOLF”).
Volkswagen Poznań rozbudowuje instalację fotowoltaiczną na terenie fabryki we Wrześniartykuł
Pokaż artykuł
Volkswagen Poznań rozbudowuje instalację fotowoltaiczną na terenie fabryki we Wrześni
Produkująca takie modele marki Volkswagen Samochody Dostawcze jak Caddy, Crafter i Grand California spółka Volkswagen Poznań, podpisała umowę z firmą Quanta Energy na realizację projektu fotowoltaicznego o mocy 13 MW na terenie fabryki we Wrześni, będącego II etapem budowy instalacji fotowoltaicznej na terenie tego zakładu. Budowa pierwszego etapu, z instalacją o mocy 2MW, zakończyła się w kwietniu tego roku. Dla zakładu we Wrześni oznacza to docelowo zwiększenie mocy zainstalowanych tam instalacji fotowoltaicznych do 15 MW.
Peakside Capital podpisuje umowę z DPD Polska, które otwiera listę najemców City Point Targówek artykuł
Pokaż artykuł
Peakside Capital podpisuje umowę z DPD Polska, które otwiera listę najemców City Point Targówek
Peakside Capital podpisało umowę najmu z DPD Polska, jedną z wiodących firm kurierskich, na 7 tys. mkw. powierzchni typu cross-dock na terenie parku City Point Targówek. Kompleks oferujący powierzchnie w ramach tzw. logistyki ostatniej mili jest aktualnie całościowo przebudowywany. Docelowo dostarczy blisko 100 tys. mkw. powierzchni komercyjnej o najwyższym standardzie i będzie największym miejskim obiektem logistycznym w Warszawie. Zgodnie z planem, DPD Polska wprowadzi się do gotowego obiektu jeszcze w tym roku.
Rusza I etap przebudowy kompleksu City Point Targówekartykuł
Pokaż artykuł
Rusza I etap przebudowy kompleksu City Point Targówek
Peakside Capital Advisors wybrał generalnego wykonawcę przebudowy I fazy modernizacji miejskiego parku logistycznego City Point Targówek. Kompleksową realizacją prac zajmie się Kajima Poland. Aktualnie trwają prace wyburzeniowe I etapu projektu.
Może ruszać budowa nowego, dużego parku handlowego w woj. świętokrzyskim [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Może ruszać budowa nowego, dużego parku handlowego w woj. świętokrzyskim [WIZUALIZACJE]
W województwie świętokrzyskim planowana jest budowa nowego, dużego parku handlowego. Powstanie w liczącej 10 tysięcy mieszkańców Włoszczowej. Inwestor projektu – firma Quantum – otrzymała prawomocne pozwolenie na budowę parku handlowego Sekunda Włoszczowa.
Katowice ogłosiły przetarg na budowę nowego, dużego osiedla na granicy Wełnowca i Józefowcaartykuł
Pokaż artykuł
Katowice ogłosiły przetarg na budowę nowego, dużego osiedla na granicy Wełnowca i Józefowca
Katowice realizują plany dot. budowy nowego osiedla na granicy Wełnowca i Józefowca. Na terenie po byłej bazie KZGM przy al. Korfantego 179a powstanie 208 mieszkań, które wejdą do miejskich zasobów komunalnych przy wsparciu programu "Fundusz Dopłat" lub wejdą do oferty Katowickiego Towarzystwo Budownictwa Społecznego. KTBS właśnie ogłosił przetarg mający wyłonić firmę, która zaprojektuje i wybuduje osiedle.
[Polska] Czy uda się wykorzystać wszystkie środki przeznaczone na MdM?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czy uda się wykorzystać wszystkie środki przeznaczone na MdM?
Program rządowych dopłat do kredytów dla osób kupujących mieszkania działa już drugi miesiąc. Z bieg...
Można już przejechać podziemną drogą wybudowaną w Nowym Centrum Łodzi, w śladzie dawnej ul. Hasaartykuł
Pokaż artykuł
Można już przejechać podziemną drogą wybudowaną w Nowym Centrum Łodzi, w śladzie dawnej ul. Hasa
Od poniedziałku, 4 lipca można już przejechać podziemną drogą wybudowaną w Nowym Centrum Łodzi w śladzie dawnej ul. Hasa. Po przejściu niezbędnych testów i uzyskaniu odbiorów technicznych została ona oddana do użytku. Nad ulicą powstał kolorowy woonerf.
W Nowym Centrum Łodzi powstała nowa podziemna droga w śladzie dawnej ul. Hasa [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Nowym Centrum Łodzi powstała nowa podziemna droga w śladzie dawnej ul. Hasa [FILM + ZDJĘCIA]
Od 4 lipca można już przejechać podziemną drogą wybudowaną w Nowym Centrum Łodzi w śladzie dawnej ul. Hasa. Nad ulicą powstał kolorowy woonerf.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA