REKLAMA
Znaleziono 1774 wyników
Amerykańska firma Genuine Parts Company otworzyła Globalne Centrum Technologiczne w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Amerykańska firma Genuine Parts Company otworzyła Globalne Centrum Technologiczne w Krakowie
Kolejna amerykańska firma stawia na stolicę Małopolski. Tym razem jest to założona w 1925 roku w Atlancie firma Genuine Parts Company (GPC), która jest globalnym liderem dystrybucji części samochodowych i przemysłowych.
Kolejna duża amerykańska firma stawia na Polskę i zwiększa zatrudnienieartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża amerykańska firma stawia na Polskę i zwiększa zatrudnienie
Kolejna amerykańska firma stawia na swój dalszy rozwój w Polsce i zwiększa zatrudnienie. Tym razem jest to Iron Mountain, globalny lider w branży zarządzania informacją.
Swobodna SPOT we Wrocławiu z nowym najemcąartykuł
Pokaż artykuł
Swobodna SPOT we Wrocławiu z nowym najemcą
W biznesowym centrum Wrocławia wkrótce otworzy się nowe miejsce dla osób prowadzących aktywny i zdrowy tryb życia. Ofertę udogodnień w Swobodna SPOT wzbogaci klub Fitness Academy, który zadba o formę pracowników biurowca i mieszkańców okolicy. Największa we Wrocławiu sieć fitness zajmie aż 1 500 mkw. powierzchni w budynku powstającym przy ul. Swobodnej 60.
Budowa Sądu Rejonowego dla Łodzi Bałut i Polesia oraz Śródmieścia - Prace Trwająartykuł
Pokaż artykuł
Budowa Sądu Rejonowego dla Łodzi Bałut i Polesia oraz Śródmieścia - Prace Trwają
Budynek będzie liczył osiem kondygnacji naziemnych i jedną podziemną. Zaprojektowano dwa parkingi – jeden na froncie budynku (od południa dla odwiedzających sąd), drugi na północnej części działki dla pracowników. Razem jest to 236 miejsc postojowych w tym 127 w parkingu podziemnym i 10 miejsc przeznaczonych dla osób o szczególnych potrzebach.
Mniej klientów odwiedza galerie i centra handlowe w Polsce. Spadki są we wszystkich województwach [BADANIE]artykuł
Pokaż artykuł
Mniej klientów odwiedza galerie i centra handlowe w Polsce. Spadki są we wszystkich województwach [BADANIE]
W trzecim kwartale br. ruch w centrach i galeriach handlowych spadł o blisko 12,4% w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. W tym samym czasie zmniejszyła się liczba unikalnych klientów – o prawie 10% rdr. Natomiast częstotliwość zakupów minimalnie wzrosła w dwóch województwach, a w pozostałych odnotowano nieznaczne spadki. Skróceniu uległ przeciętny czas trwania wizyty – o 18 sekund, a także średni łączny czas pobytu w placówce – o ponad 5 minut.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[śląskie] Zielone budynki w Dąbrowie Górniczej?artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Zielone budynki w Dąbrowie Górniczej?
Dąbrowa Górnicza przystąpiła do realizacji projektu współpracy międzyregionalnej RE-GREEN ,,Polityk...
9 miliardów euro z UE na Bałkanyartykuł
Pokaż artykuł
9 miliardów euro z UE na Bałkany
6 października 2020 roku w Komisja Europejska w Brukseli poinformowała, że Unia Europejska zamierza...
[Piaseczno] Nowa Klinika "CMP"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Piaseczno] Nowa Klinika "CMP"
Piaseczno
[Polska] Polski rynek handlowy w fazie dynamicznego wzrostuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek handlowy w fazie dynamicznego wzrostu
Łącznie w Polsce powstaje 708 000 mkw. nowej powierzchni handlowej, z czego 675 000 przypada na cent...
firma
Pokaż firmę
JR Beskidzka Sp. z o.o.
Warszawa, Londyńska 27
Dwaj kolejni, wielcy światowi giganci zainwestują na Dolnym Śląsku. Wybrali małą gminęartykuł
Pokaż artykuł
Dwaj kolejni, wielcy światowi giganci zainwestują na Dolnym Śląsku. Wybrali małą gminę
Kolejne dwie znane, światowe marki zainwestują na Dolnym Śląsku. I to niemal w tym samym czasie i w jednym miejscu. Globalny, amerykański potentat z branży e-commerce Amazon i wielki europejski koncern, niemiecki Bosch. Na lokalizację swoich najnowszych, olbrzymich inwestycji wybrali województwo dolnośląskie i małą gminę Dobromierz w powiecie świdnickim.
REKLAMA