REKLAMA
Znaleziono 1718 wyników
[śląskie] Zielone budynki w Dąbrowie Górniczej?artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Zielone budynki w Dąbrowie Górniczej?
Dąbrowa Górnicza przystąpiła do realizacji projektu współpracy międzyregionalnej RE-GREEN ,,Polityk...
9 miliardów euro z UE na Bałkanyartykuł
Pokaż artykuł
9 miliardów euro z UE na Bałkany
6 października 2020 roku w Komisja Europejska w Brukseli poinformowała, że Unia Europejska zamierza...
[Polska] Polski rynek handlowy w fazie dynamicznego wzrostuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek handlowy w fazie dynamicznego wzrostu
Łącznie w Polsce powstaje 708 000 mkw. nowej powierzchni handlowej, z czego 675 000 przypada na cent...
[Polska] W Polsce jest już prawie 9 mln metrów kwadratowych biur [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] W Polsce jest już prawie 9 mln metrów kwadratowych biur [RAPORT]
Od początku roku deweloperzy w dziewięciu największych miastach Polski oddali do użytku 693,7 tys. m...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Dwaj kolejni, wielcy światowi giganci zainwestują na Dolnym Śląsku. Wybrali małą gminęartykuł
Pokaż artykuł
Dwaj kolejni, wielcy światowi giganci zainwestują na Dolnym Śląsku. Wybrali małą gminę
Kolejne dwie znane, światowe marki zainwestują na Dolnym Śląsku. I to niemal w tym samym czasie i w jednym miejscu. Globalny, amerykański potentat z branży e-commerce Amazon i wielki europejski koncern, niemiecki Bosch. Na lokalizację swoich najnowszych, olbrzymich inwestycji wybrali województwo dolnośląskie i małą gminę Dobromierz w powiecie świdnickim.
[śląskie/Opole] Rockcastle kupuje portfel nieruchomości handlowych na Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie/Opole] Rockcastle kupuje portfel nieruchomości handlowych na Śląsku
Firma Rockcastle Global Real Estate nabyła portfel nieruchomości handlowych o łącznej powierzchni 10...
artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] W Polsce jest 455 centrów handlowych, w budowie jest jeszcze ponad 800 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej
Według najnowszego raportu PRCH Retail Research Forum w 1 połowie 2015 roku zasoby nowoczesnej powie...
Modowy gigant dołącza do najemców Fabryki Norblinaartykuł
Pokaż artykuł
Modowy gigant dołącza do najemców Fabryki Norblina
W Fabryce Norblina powstanie pierwszy stacjonarny sklep Answer.com oraz przeniesiony zostanie sklep marki PRM. Łącznie zajmą one blisko 2 500 mkw.
Wrocławski oddział Luxoft Poland przenosi się do nowego biura w zabytkowym domu handlowym Renomaartykuł
Pokaż artykuł
Wrocławski oddział Luxoft Poland przenosi się do nowego biura w zabytkowym domu handlowym Renoma
Wrocławski oddział Luxoft Poland przenosi się do nowego biura w zabytkowym domu handlowym Renoma przy ul. Świdnickiej 40, w samym centrum stolicy Dolnego Śląska. Siedzibę ma tutaj również firma DXC Technology, która jest głównym akcjonariuszem spółki Luxoft. Wrocławskie biuro działało dotychczas w budynku Silver Tower Center.
Pociągi na linii Rzeszów-Medyka pojadą 160 km/h. Kolejne inwestycje PKP PLK podniosą standard podróży kolejąartykuł
Pokaż artykuł
Pociągi na linii Rzeszów-Medyka pojadą 160 km/h. Kolejne inwestycje PKP PLK podniosą standard podróży koleją
Sprawniejszy ruch pociągów, lepsza dostępność, komfort i bezpieczeństwo oraz większe możliwości realizacji połączeń pasażerskich i towarowych – to cel kolejnej inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na Podkarpaciu. Ogłoszono przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej dla planowanego przedsięwzięcia na trasie Rzeszów – Medyka.
Indyjska firma technologiczna Persistent Systems wynajmuje biuro w krakowskim Chilliflex Imperialartykuł
Pokaż artykuł
Indyjska firma technologiczna Persistent Systems wynajmuje biuro w krakowskim Chilliflex Imperial
Indyjska firma Persistent Systems, światowy dostawca usług i rozwiązań z zakresu inżynierii cyfrowej i modernizacji przedsiębiorstw, zdecydował na wynajęcie nowej powierzchni biurowej w stolicy Małopolski. Inwestor wybrał Chilliflex Imperial przy ul. Wadowickiej, w dzielnicy Podgórze.
REKLAMA