REKLAMA
Znaleziono 24 wyników
Łódzka Manufaktura szykuje spektakularne otwarciaartykuł
Pokaż artykuł
Łódzka Manufaktura szykuje spektakularne otwarcia
Pierwszych 6 miesięcy 2022 roku okazało się dla branży retail ponownie dużym wyzwaniem. Choć głównym z nich nie była już pandemia, na horyzoncie szybko pojawiły się nowe przeciwności – wybuch wojny w Ukrainie i stale rosnąca inflacja. Manufaktura, mimo trudnych warunków, poradziła sobie z panującą sytuacją gospodarczą i pierwszą połowę bieżącego roku zamyka znaczącym wzrostem zarówno obrotów, jak i frekwencji.
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marekartykuł
Pokaż artykuł
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie w ostatnim czasie dołączyły cztery nowe marki. Wśród nich znalazły się: pierwszy w województwie zachodniopomorskim multibrandowy salon Peek & Cloppenburg, marki odzieżowe JOOP! oraz Pierre Cardin, a także jubiler SAVICKI.
Centrum Handlowe Wroclavia z 31. umowami najmu w I półroczu 2024 r.artykuł
Pokaż artykuł
Centrum Handlowe Wroclavia z 31. umowami najmu w I półroczu 2024 r.
Nowe marki, wyjątkowe koncepty, angażujące wydarzenia oraz niezapomniane doświadczenia – tak wyglądała pierwsza połowa roku w Centrum Handlowym Wroclavia. Laureat nagrody „Obiekt Handlowy Roku 2023 – Best Performance” w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards niezmiennie utrzymuje wysoki poziom usług, czym przyciąga zarówno klientów, jak i najemców.
Jakie będą trendy na rynku handlowym w Polsce w 2024 roku?artykuł
Pokaż artykuł
Jakie będą trendy na rynku handlowym w Polsce w 2024 roku?
Handel tradycyjny wraca do łask mimo nieustannego rozwoju sektora e-commerce, sieci handlowe rozwijają obszar „entertainment”, przedstawiciele GEN Z kształtują krajobraz handlowy, a na nowe przełomowe otwarcia będziemy musieli jeszcze poczekać – eksperci JLL przedstawiają trendy na rynku handlowym w 2024 r.
REKLAMA