REKLAMA
Znaleziono 12 wyników
Holenderska marka Rituals wchodzi do Wrocławia. W listopadzie otworzy dwa pierwsze sklepyartykuł
Pokaż artykuł
Holenderska marka Rituals wchodzi do Wrocławia. W listopadzie otworzy dwa pierwsze sklepy
We wrześniu holenderska marka Rituals Cosmetics świętowała otwarcie swojego 1000. sklepu na świecie. Jednak to nie koniec ekspansji Rituals na ten rok, gdyż w listopadzie marka pojawi się aż w trzech nowych lokalizacjach w Polsce – w łódzkiej Manufakturze oraz dwóch galeriach na mapie Wrocławia (Galeria Dominikańska, Wroclavia). Sklepy w stolicy Dolnego Śląska będą pierwszymi w tym mieście salonami Rituals.
Rituals otworzy dwa kolejne sklepy w Polsce, w Warszawie i Bydgoszczyartykuł
Pokaż artykuł
Rituals otworzy dwa kolejne sklepy w Polsce, w Warszawie i Bydgoszczy
Marzec to dla marki Rituals Cosmetics wyjątkowo intensywny miesiąc. 15 oraz 29 marca otwarte zostaną dwa kolejne sklepy tej popularnej, holenderskiej sieci. Już w tym tygodniu marka zagości w Bydgoszczy (Zielone Arkady), a pod koniec miesiąca swoje warszawskie lokalizacje rozszerzy o dodatkowy obiekt – Centrum Handlowe Wola Park. Będzie to już 8. sklep Rituals na mapie stolicy.
Holenderska marka Rituals Cosmetics otworzyła dwa nowe sklepy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Holenderska marka Rituals Cosmetics otworzyła dwa nowe sklepy w Polsce
Rituals Cosmetics powiększa sieć sklepów w Polsce. Szczecin i Warszawa to miejsca, w których klienci będą mieli dostęp do unikalnych produktów Rituals.
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe markiartykuł
Pokaż artykuł
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe marki
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe marki. W centrum został otwarty butik holenderskiej marki Rituals, w którym można kupić kosmetyki do ciała i domu, salon luksusowej biżuterii marki Teilor oraz sklep polskiej marki odzieżowej z ponad 20-letnią tradycją – Monnari, oferujący kobiece ubrania i dodatki.
Nowe marki wybierają Atrium Targówek w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki wybierają Atrium Targówek w Warszawie
Obecność prestiżowych marek dostępnych dla szerokiej grupy odbiorców w Polsce staje się normą, a wiele z nich wybiera centra handlowe z portfolio Atrium Poland Real Estate, w tym warszawskie Atrium Targówek. Niedawno swój sklep otworzył tam Rituals Cosmetics, a już wkrótce oferta centrum poszerzy się o takie brandy jak Outhorn czy United Colors of Benetton.
Douglas otworzył w Warszawie największą perfumerię w Europie Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Douglas otworzył w Warszawie największą perfumerię w Europie Środkowo-Wschodniej
Douglas otworzył w Warszawie największą perfumerię w Europie Środkowo-Wschodniej. Na przestrzeni ponad 1100 mkw. można wybierać spośród 250 marek kosmetycznych, a także skorzystać ze strefy SPA. w której wykonywane są różne zabiegi. W ofercie jest także fryzjer.
Już 30 marca otwarcie najnowocześniejszego centrum handlowego w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Już 30 marca otwarcie najnowocześniejszego centrum handlowego w Warszawie
Prace renowacyjne w centrum handlowym Atrium Promenada dobiegają końca! Już za niespełna tydzień, w czwartek 30 marca, najciekawsze i najbardziej nowoczesne centrum w Warszawie zostanie oddane do dyspozycji klientów. Spójny, nowoczesny i luksusowy design, sklepy w najnowszych konceptach oraz szeroko rozbudowana oferta dla lokalnej społeczności jeszcze bardziej umacniają dominującą pozycję galerii w mieście.
Galeria handlowa Amber w Kaliszu z 4 nowymi najemcami i odświeżoną strefą gastronomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria handlowa Amber w Kaliszu z 4 nowymi najemcami i odświeżoną strefą gastronomiczną
Ofertę zarządzanej przez EPP Galerii Amber wzmocniło czterech nowych najemców. Wśród nich znaleźli się debiutujący w Kaliszu iSpot, Burger King i Klockolandia. Do ich grona dołączyło również Monnari.
Centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy rozszerzyło swoją ofertę gastronomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy rozszerzyło swoją ofertę gastronomiczną
Centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy rozszerzyło swoją ofertę gastronomiczną. Do grona najemców należącego do EPP obiektu dołączyli India Wok oraz Burger King. Tym samym FOODPORT, czyli food hall zlokalizowany na poziomie +2 centrum, inspirowany Szczecinem i nawiązujący do kultowych punktów w mieście, został skomercjalizowany w 100 procentach.
Galeria Korona Kielce z nowymi markami i poszerzoną ofertą modowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Korona Kielce z nowymi markami i poszerzoną ofertą modową
Oferta galerii Korona Kielce ewoluuje wraz ze zmieniającymi się trendami oraz oczekiwaniami jej klientów. Stąd w ostatnim czasie kilka debiutów nowych marek na rynku kieleckim oraz plany znaczącego wzmocnienia oferty modowej centrum.
Łódzka Manufaktura szykuje spektakularne otwarciaartykuł
Pokaż artykuł
Łódzka Manufaktura szykuje spektakularne otwarcia
Pierwszych 6 miesięcy 2022 roku okazało się dla branży retail ponownie dużym wyzwaniem. Choć głównym z nich nie była już pandemia, na horyzoncie szybko pojawiły się nowe przeciwności – wybuch wojny w Ukrainie i stale rosnąca inflacja. Manufaktura, mimo trudnych warunków, poradziła sobie z panującą sytuacją gospodarczą i pierwszą połowę bieżącego roku zamyka znaczącym wzrostem zarówno obrotów, jak i frekwencji.
Jakie będą trendy na rynku handlowym w Polsce w 2024 roku?artykuł
Pokaż artykuł
Jakie będą trendy na rynku handlowym w Polsce w 2024 roku?
Handel tradycyjny wraca do łask mimo nieustannego rozwoju sektora e-commerce, sieci handlowe rozwijają obszar „entertainment”, przedstawiciele GEN Z kształtują krajobraz handlowy, a na nowe przełomowe otwarcia będziemy musieli jeszcze poczekać – eksperci JLL przedstawiają trendy na rynku handlowym w 2024 r.
REKLAMA