Galeria Jurajska umacnia ofertę lifestylową. Największe centrum handlowe w Częstochowie przygotowuje się do debiutów marek Rituals Cosmetics i The North Face. Trwają także prace modernizacyjne w salonach Sephora i New Yorker, które wkrótce zaprezentują się w nowej odsłonie.
Galeria Jurajska rozwija swoją ofertę, wprowadzając do tenant-mixu kolejne popularne marki z segmentu zdrowia i urody oraz mody. Dział leasingu GTC S.A. podpisał właśnie umowy najmu z dwoma brandami – Rituals Cosmetics i The North Face, które już wkrótce zadebiutują w częstochowskim centrum handlowym.
– Jurajska to obiekt, który przyciąga uwagę największych rynkowych graczy, szukających partnera o dużym potencjale biznesowym. Silna pozycja lidera na regionalnym rynku, szeroki rynek konsumencki, rozwój galerii w ostatnich latach oraz wysoki wskaźnik komercjalizacji sprawiają, że marki chętnie wybierają to centrum handlowe na swój lokalny debiut – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
– Tak jest również w przypadku Rituals Cosmetics oraz The North Face. Obie marki, które dynamicznie budują swoją sieć, za sprawą otwarć w Jurajskiej po raz pierwszy pojawią się ze swoimi sklepami w północnej części województwa śląskiego. Jesteśmy przekonani, że będą to niezwykle udane otwarcia, zwłaszcza, że zarówno Rituals Cosmetics, jak i The North Face cieszą się dziś dużym zainteresowaniem na polskim rynku – dodaje.
Rituals Cosmetics to brand kosmetyczny założony w Amsterdamie, który z ponad 1185 salonami jest obecny w 36 krajach, w tym w takich metropoliach jak Paryż, Londyn czy Nowy Jork. Także w Polsce marka rozwija sieć, lokując się w największych obiektach handlowych. Brand jest oddany idei zrównoważonego rozwoju oraz dobrego samopoczucia w świecie luksusowych produktów beauty. W jego asortymencie znajdują się m.in. kosmetyki do kąpieli, pielęgnacji ciała oraz produkty do domu. Najemca zajął lokal o powierzchni 154 m kw.
The North Face to z kolei wiodąca marka odzieży outdoorowej, obecna na rynku od ponad 50 lat. Brand jest znany z produktów przeznaczonych do ekstremalnych warunków pogodowych i terenowych, co czyni go popularnym wyborem wśród wspinaczy, turystów górskich, narciarzy i innych entuzjastów sportów na świeżym powietrzu. The North Face wprowadzi się do lokalu o powierzchni 145 m kw.
– Nowe marki są ważnym elementem rozwijanej przez Jurajską nowoczesnej oferty lifestylowej, która ewoluuje i podąża za trendami oraz potrzebami klientów. Zarówno Rituals Cosmetics, jak i The North Face to dziś brandy pożądane na rynku konsumenckim, popularne wśród odbiorców z różnych pokoleń, a do tego wyróżniające się jakością swoich produktów i ciekawą ofertą – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Idealnie więc wpasowują się w charakter tenant-mixu Jurajskiej. Co więcej, poszerzają portfolio unikalnych marek i konceptów, które na lokalnym rynku dostępne są wyłącznie w galerii. To buduje naszą przewagę i rozpoznawalność, a także umacnia pozycję obiektu jako centrum handlowego nr 1 w północnej części województwa śląskiego – dodaje.
Ale nie tylko nowe marki wzmacniają ofertę Jurajskiej. Zmiany zachodzą także w istniejących sklepach. W ciągu ostatnich dwóch lat aż 13 najemców zmodernizowało swoje lokale lub wprowadziło nowe koncepty handlowe. Obecnie prace trwają w dwóch kolejnych lokalach. Sephora postanowiła właśnie w Galerii Jurajskiej zaprezentować po raz pierwszy w województwie śląskim nowy koncept przestrzenny perfumerii. Także New Yorker modernizuje swój lokal i dodatkowo powiększa go o 195 m kw.
– Nasi wieloletni partnerzy niezmiennie dostrzegają nasz potencjał, a co za tym idzie, rozwijają się, decydując się na tak duże zmiany. Obie marki przeprowadzają dziś w swoich lokalach zakrojone na szeroką skalę modernizacje, w efekcie których już niebawem klienci będą mogli robić zakupy w odświeżonych wnętrzach – dodaje Anna Borecka.





![W Warszawie powstaje 150-metrowy AFI Tower [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/image/251/123/77563_100x70.jpg)

![Nowa hala już działa. Postępy przy rozbudowie kompleksu AMBEREXPO w Gdańsku [FILM+ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/gallery/44/44/686636_100x70.jpg)







![[mazowieckie] Galeria handlowa w Legionowie k. Warszawy](https://investmap.pl/_i/image/166/38/3750_100x70.jpg)
![[Zielona Góra] Misterzy Polski na otwarciu butiku z zegarkami w Galerii Grafitt](https://investmap.pl/_i/image/63/63/27711_100x70.jpg)
![[Katowice] Galeria Katowicka: tłok, już na kilka miesięcy przed otwarciem](https://investmap.pl/_i/image/238/110/2798_100x70.jpg)
![[Gdańsk] Galeria Metropolia na Pomorzu](https://investmap.pl/_i/image/211/83/2259_100x70.jpg)
![[Warszawa] Adgar Plaza ONE – nowe lobby i nowa nazwa dla pierwszego budynku Adgar w Polsce](https://investmap.pl/_i/image/170/42/19626_100x70.jpg)
![[Polska] Najlepsze otwarcie roku na rynku nieruchomości handlowych w Polsce](https://investmap.pl/_i/image/56/56/42808_100x70.jpg)
![[Polska] Rok 2016 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce](https://investmap.pl/_i/image/176/48/28336_100x70.jpg)
![[Wrocław] Nowi najemcy w Galerii Dominikańskiej](https://investmap.pl/_i/image/95/95/35679_100x70.jpg)
![[śląskie] Prawie 13 mln klientów odwiedziło Galerię Sfera w Bielsku-Białej w 2015 r.](https://investmap.pl/_i/image/213/85/15061_100x70.jpg)
![[pomorskie] Kolejni najemcy wybierają Galerię Neptun](https://investmap.pl/_i/image/85/85/6229_100x70.jpg)