Blue City, jedno z najpopularniejszych centrów handlowo – rozrywkowych w Warszawie, rozszerza swoją ofertę zakupową. W ostatnim czasie 5 tys. mkw. powierzchni znalazło nowych najemców.
W połowie grudnia 2021 roku zwolniło się aż 5 000 mkw. powierzchni. Centrum ma już nowych najemców, którzy swoje sklepy otworzą w pierwszej połowie 2022 roku.
Na poziom 0, do lokalu o powierzchni 2 500 mkw. wprowadzi się marka Carry z casualową modą dla kobiet, mężczyzn i dzieci, która do tej pory zajmowała sklep o powierzchni 750 mkw. na poziomie +1. Miejsce po Carry przejmie nowy najemca Cropp, czyli kolejna w Blue City po House i Sinsay marka z grupy LPP. Natomiast na poziomie +1 salon o powierzchni 2 500 mkw. otworzy Royal Collection, czyli marka z luksusowego segmentu mody. W ofercie Royal Collection znajduje się szeroki wybór odzieży, butów, akcesoriów takich firm jak np. Oscar Jacobson, Stenstroms, iBlues, Baldessarini, Blauer, Gola, Colmar, Camel Active, Navigare, Campione, Didriksons, Matinique, Bugatti oraz dwie własne marki Royal Collection: Fraternity i Philip Louis.
W najbliższym czasie w centrum Blue City pojawi się także butik Gavel z modą glamour dla pań oraz perfumeria Sorvella (oba sklepy znajdą się na poziomie +1). W drugim kwartale 2022 roku będzie można kupować kosmetyki marki Rituals. Natomiast na koniec tego roku otworzy się sklep odzieżowy Betty Barkley.
Blue City to centrum handlowe mieszczące się w Warszawie, w dzielnicy Włochy przy Alejach Jerozolimskich 179. Powierzchnia całkowita tego sześciokondygnacyjnego budynku wynosi 180 tys. mkw., zaś użytkowa 158 tys. mkw., z czego największą część zajmuje powierzchnia handlowa - 65 000 mkw. GLA, W centrum handlowym Blue City znajduje się ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, fitness klub oraz liczne atrakcje dla dzieci.
W Blue City znajduje się także powierzchnia biurowa - 19 tys. mkw.