Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe markiMateriały prasowe

Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe marki

Orzech
Orzech
REKLAMA

Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe marki. W centrum został otwarty butik holenderskiej marki Rituals, w którym można kupić kosmetyki do ciała i domu, salon luksusowej biżuterii marki Teilor oraz sklep polskiej marki odzieżowej z ponad 20-letnią tradycją – Monnari, oferujący kobiece ubrania i dodatki.

– Wroclavia nieustannie poszerza swoją ofertę, tak aby odpowiadać na różnorodne, zmieniające się potrzeby klientów. Cieszymy się, że takie marki jak Rituals, Teilor i Monnari dołączyły do grona naszych najemców. Dążymy do tego, aby zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenia zakupowe i optymalny dobór marek, dzięki któremu każdy klient może znaleźć u nas coś dla siebie – podkreśla Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii.

Rituals oferuje szeroką linię produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, świec zapachowych, perfumowanych patyczków i różnorodnych herbat. Sklep Rituals we Wroclavii charakteryzuje pięknie zagospodarowana przestrzeń, która w wyjątkowy sposób oddaje klimat marki, pozwalając doświadczyć prawdziwego brand experience. Oprócz przemyślanej ekspozycji produktów, ułożonych zgodnie z kolorystyką kolekcji, w każdym sklepie znajdziemy drzewo Sakury, czyli japońskiej wiśni, stanowiące element charakterystyczny wystroju każdego sklepu Rituals na świecie. Klienci mają też okazję na chwilę relaksu przy Water Island, czyli pięknej kamiennej umywalce, gdzie specjalnie wyszkolony personel przeprowadza 3-etapowy masaż dłoni z wykorzystaniem kultowych kosmetyków Rituals. Salon znajduje się na poziomie 0 centrum i zajmuje 190 mkw.

– Bardzo się cieszymy, że nasz sklep Rituals jest od 23 listopada otwarty dla klientów Wroclavii. Marka rośnie w siłę, więc nie mogło jej zabraknąć w tak chętnie odwiedzanym przez wrocławian centrum handlowym. W naszych sklepach panuje wyjątkowa atmosfera, już sam zapach zachęca do tego, by na chwilę zwolnić, wejść do środka, wypróbować nasze produkty przy Water Island. Szczególnie teraz, kiedy zaczynamy myśleć o prezentach, warto do nas zawitać i z pomocą naszych doradców marki wybrać coś dla siebie lub naszych najbliższych. Serdecznie zapraszamy – mówi Dorota Prat-Carrabin, Country Director Eastern Europe.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Teilor to międzynarodowa sieć salonów z luksusową biżuterią, która swój pierwszy sklep na Dolnym Śląsku otworzyła właśnie we Wroclavii. W kolekcjach Teilor znajdują się zarówno produkty ze złota, jak i unikatowa biżuteria wysadzana diamentami oraz produkty dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Jubilerska marka Teilor w swoich wyrobach idealnie łączy za sobą elegancję z nutą nowoczesności. Ta ponadczasowa, szlachetna biżuteria projektowana jest przez doświadczonych jubilerów, a powstawaniu jej towarzyszy wizja tworzenia kolekcji o wyjątkowym designie.

Salony Teilor oferują swoim klientom szeroki wybór oryginalnych i najwyższej jakości produktów ze złota, diamentów i kamieni szlachetnych. Celem marki jest zapewnienie klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych, których nie doznają nigdzie indziej. Salon o powierzchni prawie 80 mkw. znajduje się na poziomie 0 centrum.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Monnari to polska marka odzieżowa z ponad 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią sobie elegancję oraz ponadczasowe stylizacje. Wzornictwo Monnari to jakość, estetyka i najnowsze trendy modowe.

REKLAMA

Nowy salon charakteryzuje się ustandaryzowanym dla całej marki Monnari konceptem handlowym, do którego klienci są przyzwyczajeni. Szeroki asortyment ubrań oraz dodatków dostępny jest w sklepie o powierzchni 270 mkw. na poziomie 1 Wroclavii.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Wroclavia to centrum handlowo-rozrywkowo-biurowe, zlokalizowane we Wrocławiu przy ul. Suchej 1, bezpośrednim sąsiedztwie stacji kolejowej Wrocław Główny, zintegrowane ze znajdującym się na poziomie -2 galerii, głównym dworcem autobusowym.

Ma powierzchnię 71 000 mkw., na której mieści się ponad 180 sklepów, restauracji i kawiarni oraz kino z jedynym na Dolnym Śląsku ekranem IMAX®. Centrum otwarte w 2017 roku. Właścicielem centrum handlowego Wroclavia jest Unibail-Rodamco.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
InvestPhoto.pl
InvestPhoto.pl
InvestPhoto.pl
InvestPhoto.pl
InvestPhoto.pl
InvestPhoto.pl

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Powierzchnie biurowe w Wroclavia

Wroclavia Offices

Dostępna powierzchnia: 1490 m2
  • status budynku: gotowy
  • dostępność: Od zaraz
  • klasa budynku: A
  • certyfikat: BREEAM - Outstanding
  • współczynnik powierzchni wspólnych: 5.00
  • czynsz wywoławczy: 14.00 EUR
  • minimalny okres najmu (w latach): 5
  • współczynnik miejsc parkingowych: 83
  • liczba podziemnych miejsc parkingowych: 89
  • kontrola dostępu
  • klimatyzacja
  • BMS
  • światłowód
  • otwierane okna
  • podłoga techniczna
  • recepcja
  • ochrona
  • czujniki dymu
  • zraszacze
  • podwieszany sufit
  • dwa źródła zasilania