REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Wałbrzych] Plac Solidarności w miejscu obecnego Placu na Rozdrożuinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wałbrzych] Plac Solidarności w miejscu obecnego Placu na Rozdrożu
Wałbrzych
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Prudnik] Fabryka Henniges Automotive
Prudnik
 Ścieżka i chodnik w Sosnówceinwestycja
Pokaż inwestycję
Ścieżka i chodnik w Sosnówce
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny "AeroPolis"
Rzeszów, 1000-Lecia
Nad morzem Bałtyckim powstanie VacationClub Resort w Dźwirzynie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nad morzem Bałtyckim powstanie VacationClub Resort w Dźwirzynie [WIZUALIZACJE]
Kolejna inwestycja nad morzem Bałtyckim w województwie zachodniopomorskim. Inwestor, spółka Zdrojowa Invest wybuduje w Dźwirzynie VacationClub Resort. Obiekt powstanie kilkaset metrów od plaży, przy ul. Wczasowej 8.
We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce aparthotel Element by Westin sieci Marriott [WIZUALIZACJE + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce aparthotel Element by Westin sieci Marriott [WIZUALIZACJE + ZDJĘCIA]
W stolicy Dolnego Śląska zostanie otwarty pierwszy w Polsce aparthotel pod marką Element by Westin, należącą do jednej z największych sieci hotelarskich na świecie – Marriott. Otwarcie obiektu planowe jest do końca roku.
Hotel Katowice przechodzi dużą modernizację. Będzie funkcjonował pod nową, światową marką [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Hotel Katowice przechodzi dużą modernizację. Będzie funkcjonował pod nową, światową marką [FILM+ZDJĘCIA]
W centrum Katowic trwa gruntowna modernizacja Hotelu Katowice. Po jej zakończeniu obiekt będzie funkcjonował pod nową, światową marką hotelarską. Właściciel budynku, Polski Holding Hotelowy podpisał w październiku 2020 r. z międzynarodową siecią InterContinental (IHG) umowę franczyzową na wprowadzenie 160-pokojowego hotelu Katowice pod markę voco z segmentu premium. Będzie to pierwszy obiekt w Polsce działający pod tym światowym hotelarskim brandem. Przedsięwzięcie jest etapowane, aby w trakcie prac utrzymać nieprzerwaną działalność hotelu oraz innych podmiotów działających w budynku.
[Gdynia] Mercure rośnie w siłę na wybrzeżuartykuł
Pokaż artykuł
[Gdynia] Mercure rośnie w siłę na wybrzeżu
W sercu Gdyni pojawił się kolejny hotel marki Mercure powiększając tym samym liczbę obiektów sieci n...
[dolnośląskie] Szklarska Poręba – czy podąży śladem największych ośrodków wypoczynkowych?artykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Szklarska Poręba – czy podąży śladem największych ośrodków wypoczynkowych?
150 milionów złotych – tyle chce wyłożyć na budowę luksusowego ośrodka w Szklarskiej Porębie firma Z...
W centrum Krakowa powstaje nowy hotel pod australijską marką [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa powstaje nowy hotel pod australijską marką [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]
Grupa hotelowa Accor podpisała kolejną umowę o zarządzanie ze swoim największym partnerem w Polsce – grupą AccorInvest, właścicielem Orbis S.A. Dzięki niej już na wiosnę 2025 roku w samym sercu Krakowa gości powita nowy hotel wkraczającej nad Wisłę marki TRIBE, rozbudowując tym samym krajowe portfolio grupy.
Czy rynek handlowy czeka ofensywa gastronomii i rozrywki?artykuł
Pokaż artykuł
Czy rynek handlowy czeka ofensywa gastronomii i rozrywki?
Jak wynika z raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield EMEA Outlook 2024, operatorzy gastronomiczni i rozrywkowi odpowiadają za około jedną piątą umów najmu podpisanych na rynkach handlowych w Europie od 2021 roku.
Puls Nieruchomości: Rynek najmu – I kwartał 2023 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Puls Nieruchomości: Rynek najmu – I kwartał 2023 roku
Rok 2022 był wyjątkowy na rynku najmu. Ucieczka do Polski ukraińskich uchodźców przed rosyjską agresją spowodowała, że liczba mieszkań dostępnych do najmu szybko się skurczyła.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Częstochowa] Tesco Extra
Częstochowa
Marka Spark by Hilton wkracza do Polski z dwoma nowymi hotelami artykuł
Pokaż artykuł
Marka Spark by Hilton wkracza do Polski z dwoma nowymi hotelami
Kolejna światowa marka hotelarska debiutuje na polskim rynku. Hilton ogłosił w środę, 11 grudnia, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w segmencie ekonomicznym premium. Dwa nowe obiekty zaoferują łącznie 226 dodatkowych pokoi, a oba hotele mają otworzyć swoje podwoje dla gości w ciągu sześciu miesięcy.
[Wałbrzych] Ul. Gagarina/Lewelela (remont)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wałbrzych] Ul. Gagarina/Lewelela (remont)
Wałbrzych, Szczawienko
Hotele i zakwaterowanie dla kibiców na Euro 2012artykuł
Pokaż artykuł
Hotele i zakwaterowanie dla kibiców na Euro 2012
W czerwcu i lipcu podczas Mistrzostw UEFA Euro 2012TM odwiedzi nasz kraj ponad milion gości. Zadanie...
[Wrocław] Biurowiec "Kaufland"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Biurowiec "Kaufland"
Wrocław, Krzyki, Ziębicka 31
3BStudiofirma
Pokaż firmę
3BStudio
Kraków, Dietla 99/5a
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
REKLAMA