REKLAMA
Znaleziono 2530 wyników
[Warszawa] W stolicy duże mieszkania nadal popularneartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] W stolicy duże mieszkania nadal popularne
Jak wynika z najnowszego raportu Szybko.pl, Metrohouse i Expandera, na warszawskim rynku nieruchomoś...
[Warszawa] Trzy inwestycje na warszawskiej Pradze-Północ wprowadzone do sprzedażyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Trzy inwestycje na warszawskiej Pradze-Północ wprowadzone do sprzedaży
Praga-Północ to niezwykła dzielnica, z historią i potencjałem. Swoje nowe oblicze zyskuje dzięki rew...
Panattoni uzyskało finansowanie na City Logistics Warsaw Airport IVartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni uzyskało finansowanie na City Logistics Warsaw Airport IV
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, pozyskał finansowanie na budowę City Logistics Warsaw Airport IV. Kredytu w wysokości 17,25 mln euro udzielił Santander Bank Polska.
[Świdnica] Nagrodzono kolejnych laureatów rankingów samorządowych w ramach Kongresu Regionówartykuł
Pokaż artykuł
[Świdnica] Nagrodzono kolejnych laureatów rankingów samorządowych w ramach Kongresu Regionów
„Forbes” wyłonił miasta najbardziej atrakcyjne dla biznesu, czyli takie, które mają największe osiąg...
GDDKiA podpisała już 12 umów o dofinansowanie inwestycji w ramach FEnIKSartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA podpisała już 12 umów o dofinansowanie inwestycji w ramach FEnIKS
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad otrzymała unijne wsparcie w wysokości niemal 1,8 mld zł dla budowy drogi ekspresowej S6 Słupsk - Bożepole Wielkie oraz obwodnicy Opatowa. Tym samym GDDKiA podpisała 11. i 12. umowę na dofinansowanie ze środków UE z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS). W sumie ze środków unijnych, pochodzących z Programu FEnIKS, Dyrekcja pozyskała na budowę polskich dróg już ponad 6,7 mld zł!
Przychodnia Styrskainwestycja
Pokaż inwestycję
Przychodnia Styrska
Warszawa, Praga-Południe, Styrska 73
Droga ekspresowa S6 jako Kaszëbskô Dargaartykuł
Pokaż artykuł
Droga ekspresowa S6 jako Kaszëbskô Darga
Od 19 marca, kiedy przypada Dzień Jedności Kaszubów, biegnąca wzdłuż wybrzeża Bałtyku droga ekspresowa S6 oficjalnie nosi nazwę „Trasa Kaszubska - Kaszëbskô Darga”. Wkrótce na S6 pojawią się odpowiednie tablice informujące o tej nazwie.
[Wrocław] Panattoni Europe wybuduje centrum magazynowe na Muchoborze Wielkimartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Panattoni Europe wybuduje centrum magazynowe na Muchoborze Wielkim
Panattoni Europe, jeden z liderów na rynku magazynowym w Europie planuje kolejną nową inwestycję, ty...
Wschodnia Obwodnica Oleśnicyinwestycja
Pokaż inwestycję
Wschodnia Obwodnica Oleśnicy
[Warszawa] Praga Północ coraz bardziej prestiżowa?artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Praga Północ coraz bardziej prestiżowa?
Kilkanaście minut tramwajem do centrum, bezpośrednia bliskość metra i konkurencyjne ceny mieszkań. M...
Powstanie nowy przystanek kolejowy Pabianice-Północartykuł
Pokaż artykuł
Powstanie nowy przystanek kolejowy Pabianice-Północ
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowy z wykonawcami na nowe inwestycje w województwie łódz...
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA