REKLAMA
Znaleziono 171 wyników
Leroy Merlin Polska przedstawia szczegóły ekspansji sieci sklepów w 2025 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Leroy Merlin Polska przedstawia szczegóły ekspansji sieci sklepów w 2025 roku
Francuska sieć sklepów DIY Leroy Merlin przedstawiła plany swojej ekspansji w Polsce na 2025 rok. Tarnobrzeg, Wałbrzych i Chojnice to trzy lokalizacje, gdzie zostaną wkrótce otwarte nowe sklepy Leroy Merlin. Tym samym w 2025 roku sieć budowlano-remontowa z zielonym trójkątem będzie liczyć 83 obiekty w Polsce. Nowe sklepy dostarczą klientom tysiące produktów, w tym rozwiązania ekologiczne oraz usługi potrzebne do urządzania domu, mieszkania i ogrodu.
Smart Park Krasnystaw – powstaje nowy obiekt w sercu handlowym miasta [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Smart Park Krasnystaw – powstaje nowy obiekt w sercu handlowym miasta [ZDJĘCIA]
Smart Park Poland, inwestor i deweloper parków handlowych, prowadzi zaawansowane prace adaptacyjne w Krasnymstawie, gdzie na miejscu dawnego marketu Tesco powstaje nowoczesny Smart Park Krasnystaw. Przebudowany i powiększony obiekt o powierzchni około 4 500 metrów kwadratowych wzbogaci istniejącą infrastrukturę handlową i zaoferuje mieszkańcom Krasnegostawu oraz okolicznych gmin nowoczesne, wygodne zakupy.
Netto rozszerzy działalność w Polsce do 1 000 sklepówartykuł
Pokaż artykuł
Netto rozszerzy działalność w Polsce do 1 000 sklepów
Wywodząca się z Danii Grupa Salling, będąca właścicielem m.in. sieci dyskontów Netto w Polsce, ogłasza wprowadzenie nowej strategii biznesowej na lata 2025-2028. Ma ona na celu zwiększenie liczby sklepów, przejęć i fuzji na istniejących i nowych rynkach. Inwestycje mają sięgnąć 7,5 mld zł.
Rusza realizacja nowego parku handlowego w woj. śląskim [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Rusza realizacja nowego parku handlowego w woj. śląskim [WIZUALIZACJE]
W województwie śląskim planowana jest budowa nowego, dużego parku handlowego. Inwestor z Grupy Saller przywróci nowe życie terenowi przy ul. Żorskiej 2 w Rybniku, po byłym hipermarkecie Tesco.
Grupa Saller finalizuje rozbudowę nowego parku handlowego w Przemyśluartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Saller finalizuje rozbudowę nowego parku handlowego w Przemyślu
Przekształcenie należącego do Grupy Saller byłego marketu Tesco położonego przy ulicy Lwowskiej w Przemyślu w nowoczesny park handlowy znajduje się w końcowej fazie. Pełniący do kwietnia 2023 r. funkcję Centrum Pomocy Humanitarnej dla uchodźców z Ukrainy budynek został rozebrany oraz przebudowany na nowoczesny kompleks handlowy, spełniający najnowsze standardy uwzględniające normy ekologiczne oraz redukcję śladu węglowego.
Raport BNPPRE: Parki handlowe na topie, galerie zmieniają funkcjeartykuł
Pokaż artykuł
Raport BNPPRE: Parki handlowe na topie, galerie zmieniają funkcje
II kwartał 2024 na rynku handlowym w Polsce upłynął pod znakiem aktywności deweloperów. Preferowanym segmentem aktywów pozostają parki handlowe. Umacniający się trend wyburzania galerii handlowych, otwiera przestrzeń na nowe inwestycje mieszkaniowe i biurowe – zauważają eksperci BNP Paribas Real Estate Poland w raporcie „Rynek nowoczesnego handlu w Polsce”.
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]
Łączna powierzchnia nowoczesnych obiektów handlowych oddanych do użytku w I połowie 2024 roku w Polsce wyniosła 175 tys. mkw. – wynika z danych Colliers. W efekcie całkowite zasoby w kraju przekroczyły 13 mln mkw. Znaczna większość nowej podaży, bo ponad 90%, zrealizowana została w formie parków handlowych. W budowie znajduje się obecnie 380 tys. mkw., z czego aż 78% zaplanowane jest do oddania jeszcze w tym roku.
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
Newgate Investment planuje podwoić wartość posiadanego portfolio w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Newgate Investment planuje podwoić wartość posiadanego portfolio w Polsce
Newgate Investment zapowiada powiększenie wartości portfolio z obecnych około 200 mln euro do co najmniej 400 mln euro na przestrzeni kolejnych trzech, czterech lat.
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?
Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków stały się dyskonty i mniejsze formaty. Pomogły w tym strategiczny rozwój sieci i dążenie do bliskości fizycznej placówek handlowych zgodnie z trendem "proximity retail", który umocnił się w pandemii. W najnowszym raporcie pt. “Nie tylko rywalizacja Biedronki z Lidlem” eksperci Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku.
Redkom Development sprzedał duży park handlowy, który powstaje w Bielsku-Białejartykuł
Pokaż artykuł
Redkom Development sprzedał duży park handlowy, który powstaje w Bielsku-Białej
Kolejna duża transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Park handlowy w Bielsku-Białej (woj. śląskie), powstający w miejscu sklepu Tesco przy ul. Warszawskiej, ma nowego właściciela. Redkom Development odpowiedzialny za budowę i komercjalizację obiektu sprzedał projekt firmie Newgate Investment, wyspecjalizowanej w zarządzaniu wartością nieruchomości handlowych w tym zwłaszcza parków handlowych.
Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce w I kw. 2024 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce w I kw. 2024 r. [RAPORT]
I kw. 2024 roku zakończył się łącznym wolumenem inwestycyjnym w wysokości 364 mln euro, co jest najsłabszym wynikiem dla pierwszego kwartału w ostatnich latach. Co ciekawe, 25% zainwestowanego kapitału pochodzi od polskich inwestorów.
Ruszyła budowa nowego parku handlowego w Bielsku-Białejartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego parku handlowego w Bielsku-Białej
Nowy park handlowy REDKOM Development powstanie w miejscu hipermarketu Tesco znajdującego się przy ulicy Warszawskiej w Bielsku-Białej. Projekt ma ruszyć w listopadzie tego roku.
Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach – jakie trendy temu towarzyszą?artykuł
Pokaż artykuł
Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach – jakie trendy temu towarzyszą?
Krajobraz sektora powierzchni handlowych w Polsce tworzy łącznie niemal 13 miliona metrów kwadratowych GLA (stan na koniec 2023 roku[1]). Według raportu Banku Pekao S.A. z grudnia 2022 r., dynamicznie rozwijają się także dyskonty oraz supermarkety, których łączny udział w sprzedaży szacowano na 47%[2]. Od kilku lat widać także znaczący wzrost liczby centrów handlowych i marketów powstających w mniejszych miejscowościach. Za fenomen ten odpowiada m.in. migracja społeczności z ośrodków miejskich do spokojniejszych – a często także bardziej dostępnych cenowo – sypialni miast oraz wsi.
Smart Park i RG Leasing z pozwoleniami na budowę nowych parków handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Smart Park i RG Leasing z pozwoleniami na budowę nowych parków handlowych
Dzięki współpracy między Smart Park Poland a RG Leasing, powstaną kolejne nowe parki handlowe. Uzyskano niezbędne pozwolenia na budowę trzech kolejnych obiektów handlowych.
W województwie śląskim powstanie nowy, duży park handlowy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W województwie śląskim powstanie nowy, duży park handlowy [WIZUALIZACJE]
W województwie śląskim planowana jest budowa nowego, dużego parku handlowego. Inwestor z Grupy Saller przywróci nowe życie terenowi przy ul. Żorskiej 2 w Rybniku, po byłym hipermarkecie Tesco. Saller uzyskał pozwolenie na budowę i jeszcze w tym roku planuje rozpocząć inwestycję (otwarcie powinno nastąpić w 2025 roku).
W 2023 r. w Polsce powstały 34 nowe obiekty handlowe. Kolejnych 15 zmodernizowano i rozbudowanoartykuł
Pokaż artykuł
W 2023 r. w Polsce powstały 34 nowe obiekty handlowe. Kolejnych 15 zmodernizowano i rozbudowano
Zasoby powierzchni handlowych w 2023 roku wzbogaciły się o kolejne nowe obiekty. Z danych zebranych przez Polską Radę Centrów Handlowych wynika, że ubiegłym roku w Polsce powstało 35 nowych obiektów handlowych, a kolejnych 14 zostało rozbudowanych lub zmodernizowanych. Ich łączna powierzchnia handlowa wyniosła ponad 424 tys. mkw. GLA, w tym 149 tys. mkw. GLA oddano w I półroczu, a kolejne 275 tys. mkw. GLA w II półroczu 2023 r. Dzięki tym inwestycjom całkowita powierzchnia polskich obiektów handlowych na koniec 2023 r. przekroczyła 13,38 mln mkw. GLA.
W województwie lubelskim powstanie nowy park handlowy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W województwie lubelskim powstanie nowy park handlowy [WIZUALIZACJE]
W województwie lubelskim powstanie nowy park handlowy. Firma Smart Park Polska, inwestor i deweloper parków handlowych w Polsce, na miejscu dawnego marketu Tesco stworzy Smart Park Krasnystaw – park handlowy z myślą o wygodnych zakupach mieszkańców. Smart Park Krasnystaw będzie usytuowany przy istniejącej Galerii Krasnystaw, otwartej w 2009 roku.
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obrotyartykuł
Pokaż artykuł
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obroty
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. 2023 rok stanął pod znakiem wzmożonej aktywności deweloperów, którzy oddali do użytku ok. 450 000 mkw. nowej powierzchni. Coraz lepszą kondycję polskiego sektora potwierdza szereg debiutów sieci handlowych – w ciągu ostatnich 12 miesięcy do Polski weszło aż 29 nowych brandów, czyli najwięcej od 2017 roku. Z kolei hamująca dynamika wzrostu cen przekłada się na lepsze nastroje konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w wyższych obrotach obiektów handlowych.
REKLAMA