REKLAMA
Znaleziono 5278 wyników
[Polska] Wadim Tyszkiewicz: zarządzanie miastem to też biznes. Jak osiągnąć sukces? Trzeba nauczyć się przegrywaćartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wadim Tyszkiewicz: zarządzanie miastem to też biznes. Jak osiągnąć sukces? Trzeba nauczyć się przegrywać
Z Wadimem Tyszkiewiczem, prezydentem Nowej Soli i jednym z najlepszych samorządowców w Polsce, rozma...
[Gdańsk] Kompleks biurowy Wave z certyfikatem WELL powstanie w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Kompleks biurowy Wave z certyfikatem WELL powstanie w Gdańsku
Kompleks biurowy Wave, pierwszy projekt spółki Skanska w Gdańsku, dostarczy ok. 48 000 mkw. nowoczes...
Przybywa nowych biur i mieszkań w Katowicach – rekordowa aktywność deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
Przybywa nowych biur i mieszkań w Katowicach – rekordowa aktywność deweloperów
160 000 mkw. w budowie czyli 14% powstającej w kraju powierzchni biurowej i ponad 1400 nowych mieszk...
Aktualny stan przygotowań do realizacji inwestycji na dolnośląskich drogach artykuł
Pokaż artykuł
Aktualny stan przygotowań do realizacji inwestycji na dolnośląskich drogach
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) prowadzi rozbudowę dolnośląskich dróg, podnosząc ich standard i bezpieczeństwo podróżnych. Przygotowanie do realizacji każdej nowej inwestycji wymaga przeprowadzenia prac projektowych, uzyskania stosownych decyzji i zapewnienia finansowania. Dopiero wtedy można ogłaszać przetarg na wyłonienie wykonawcy. Obecnie GDDKiA intensywnie pracuje nad przygotowaniem dokumentacji do realizacji ponad 300 km dróg ekspresowych S5 i S8, autostrady A4 oraz obwodnic.
Jak odkorkować Warszawę i oddać ją mieszkańcom? Raport Clean Citiesartykuł
Pokaż artykuł
Jak odkorkować Warszawę i oddać ją mieszkańcom? Raport Clean Cities
Każdego dnia po Warszawie porusza się około 700 tysięcy pojazdów, co generuje blisko 1,5 mln przejazdów. Efektem tak dużego ruchu jest m.in. uciążliwy hałas, smog, korki, strata czasu, pieniędzy a także i zdrowia. W związku z tym, z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności (16-22.09) oraz Dnia bez Samochodu, Clean Cities Campaign w Polsce przygotowała raport pt. “Z wizją. Miejska polityka transportowa w kształtowaniu jakości życia. Rekomendacje dla Warszawy”.
[Polska] Mieszkania z wisienką na torcieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Mieszkania z wisienką na torcie
Deweloperzy kuszą dziś przyszłych lokatorów osiedlowymi strefami rekreacyjnymi, przedszkolami, basen...
[Polska] Czy deweloper da rabat na duże mieszkanie?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czy deweloper da rabat na duże mieszkanie?
Jakie największe mieszkania oferują deweloperzy? Ile kosztują? Czy dostaniemy rabat na duży lokal? A...
[Polska] Będą mieszkania z wyższej półkiartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Będą mieszkania z wyższej półki
Czy deweloperzy będą wprowadzać inwestycje z mieszkaniami z wyższej półki? Czy zamierzają budować se...
[Polska] Nie tylko Warszawa – wielka siódemka polskich rynków biurowych na celowniku inwestorów, najemców i deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Nie tylko Warszawa – wielka siódemka polskich rynków biurowych na celowniku inwestorów, najemców i deweloperów
Wzrost PKB, duża aktywność najemców, transparentność rynku nieruchomości i dostępność zróżnicowanych...
[Polska] Ile zyskasz na inwestycji w mikromieszkanieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Ile zyskasz na inwestycji w mikromieszkanie
Którzy deweloperzy oferują poszukiwane przez inwestorów mikromieszkania? W jakich projektach znajdzi...
[Polska] Ile musimy mieć na małą trójkę od deweloperaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Ile musimy mieć na małą trójkę od dewelopera
Jaki metraż mają najmniejsze mieszkania trzypokojowe oferowane przez deweloperów? Ile kosztują najta...
[Polska] Gdzie kupimy ekskluzywne mieszkaniaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Gdzie kupimy ekskluzywne mieszkania
W których inwestycjach znajdziemy wyjątkowe mieszkania? Jakie luksusowe propozycje mają w ofercie de...
Gardeniainwestycja
Pokaż inwestycję
Gardenia
Gdynia, Chylonia, Opata Hackiego
[Katowice] Europejski Kongres Gospodarczy 2013 - podsumowanieartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Europejski Kongres Gospodarczy 2013 - podsumowanie
Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach (European Economic Congress - EEC) odbył się w dniach 13...
[Polska] Biznes hotelowy rośnie bardzo szybkoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Biznes hotelowy rośnie bardzo szybko
Sektor hotelarski w Polsce przeżywa obecnie swój najlepszy okres. Wskazuje na to wyraźnie dynamika w...
[Polska] Komercyjne wcielenie historycznych obiektówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Komercyjne wcielenie historycznych obiektów
Powoływane do powtórnego życia zabytkowe zabudowania zyskują zwykle charakter multifunkcyjny.
Co słychać na budowanych przez GDDKiA drogach w Małopolsce? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowanych przez GDDKiA drogach w Małopolsce? [RAPORT]
Trwają prace na budowach ponad 70 km nowych małopolskich dróg. Największy zakres działań Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wiąże się z głównym ciągiem komunikacyjnym województwa z północy na południe, trasami S7 i DK47 oraz modernizacją DK7. Budowane są też cztery istotne dla regionu obwodnice i rozbudowujemy DK94 w Olkuszu. Naprawiana jest też DK28 w Kasinie Wielkiej, gdzie rok temu uaktywniło się osuwisko. Łączny koszt tych wszystkich prac to 5,32 mld zł.
Inwestycje drogowe GDDKiA w Małopolsce nie zwalniają [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Inwestycje drogowe GDDKiA w Małopolsce nie zwalniają [RAPORT]
Inwestycje drogowe realizowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) w Małopolsce nie zwalniają. Od połowy roku udostępniono kierowcom trzy bardzo istotne odcinki w ciągu DK47, DK28 i S7. Do tego jeszcze węzeł w Gaju i kładkę w Głogoczowie. I na tym GDDKiA nie poprzestaje. Jeszcze przed zimą Dyrekcja chce oddać do ruchu Północną Obwodnicę Krakowa w ciągu S52 i połączyć ją na zasadach przejezdności z drogą ekspresową S7. A i to nie wszystko.
Dlaczego nadal tak wiele zabytków w Polsce nie jest remontowanych?artykuł
Pokaż artykuł
Dlaczego nadal tak wiele zabytków w Polsce nie jest remontowanych?
Wiele zabytkowych budynków wciąż pozostaje w opłakanym stanie. Samorządy często nie dysponują odpowiednimi funduszami na ich remont, również dla prywatnych właścicieli jest to zbyt dużym obciążeniem finansowym. Rozwiązaniem mogłaby być rewitalizacja prowadzona przez inwestorów zewnętrznych. Niestety, skomplikowane i czasochłonne procedury administracyjne wielu z nich zniechęcają. Dochodzą do tego często niezrozumiałe, a przy tym uznaniowe decyzje wojewódzkich konserwatorów zabytków wydających pozwolenia. Czy jest szansa, żeby to zmienić?
PRESTIGE HOUSEinwestycja
Pokaż inwestycję
PRESTIGE HOUSE
REKLAMA