REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Białystok] Trzech nowych najemców w Galerii Jurowieckiejartykuł
Pokaż artykuł
[Białystok] Trzech nowych najemców w Galerii Jurowieckiej
Do grona najemców Galerii Jurowieckiej w Białymstoku dołączyły firmy NeoNail, LPelektronik i Crep St...
Westfield Arkadia rozszerza swoją ofertę o nowe marki i najnowsze koncepty znanych brandówartykuł
Pokaż artykuł
Westfield Arkadia rozszerza swoją ofertę o nowe marki i najnowsze koncepty znanych brandów
Największe centrum handlowe w Polsce – Westfield Arkadia w Warszawie nie zwalnia tempa i rozszerza swoją ofertę o nowe marki i najnowsze koncepty znanych i lubianych brandów jak Zara Home czy Deichmann.
Sklepy znanych marek dołączają do grona najemców budowanego Power Center Acteeum w Gorzowie Wielkopolskimartykuł
Pokaż artykuł
Sklepy znanych marek dołączają do grona najemców budowanego Power Center Acteeum w Gorzowie Wielkopolskim
Acteeum dynamicznie realizuje regionalne centrum handlowe w Gorzowie Wielkopolskim. Prace przy gorzowskim projekcie o pow. 25 000 mkw. GLA toczą się już z rozmachem zarówno w obszarze deweloperskim jak i komercjalizacyjnym. Dzięki energii i doświadczeniu Acteeum, budowa Gorzów Power Center – największego i jedynego tego typu centrum handlowego w rejonie, rozpocznie się już wiosną 2023 roku, zaś otwarcie zaplanowano na wiosnę 2024 r.
Bolesławiec: Odra Pak Logistyka buduje nowy magazyn centralnyartykuł
Pokaż artykuł
Bolesławiec: Odra Pak Logistyka buduje nowy magazyn centralny
Konsorcjum Handlowe Odra Pak Sp. z o.o. z Bolesławca jest w trakcie realizacji nowej inwestycji w ty...
[warmińsko-mazurskie] Kamień węgielny pod rozbudowę CH Ogrody w Elblągu już wmurowanyartykuł
Pokaż artykuł
[warmińsko-mazurskie] Kamień węgielny pod rozbudowę CH Ogrody w Elblągu już wmurowany
W dniu 26 czerwca odbyła się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod rozbudowę Centrum Handlo...
[Polska] Polska Wschodnia oraz mniejsze miasta mocno zaznaczają swoją obecność na polskiej mapie handluartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska Wschodnia oraz mniejsze miasta mocno zaznaczają swoją obecność na polskiej mapie handlu
Eksperci z międzynarodowej firmy doradczej JLL podsumowali sytuację na polskim rynku nieruchomości h...
firma
Pokaż firmę
Biuro Handlowe OPALEX Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S. A.
firma
Pokaż firmę
Architektoniczne Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Budownictwa „ARP”
firma
Pokaż firmę
Architektoniczne Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Budownictwa ARP
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "TRANSPOL" Jolanta Waszkiewiczfirma
Pokaż firmę
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "TRANSPOL" Jolanta Waszkiewicz
Gdańsk, 3 Maja 21D/13
Niemiecka Grupa Saller przebuduje dawne Tesco w Przemyślu na nowoczesny park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa Saller przebuduje dawne Tesco w Przemyślu na nowoczesny park handlowy
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów, poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]
Z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec I półrocza 2023 r. powierzchnia handlowa polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,10 mln mkw. GLA. Na koniec czerwca 2023 r., po uruchomieniu 12 nowych i 6 rozbudowach obiektów, łącznie przybyło 149 tys. mkw. GLA, a w budowie jest kolejne 221 tys. mkw. GLA z terminem otwarcia w 2023 r. W efekcie nasycenie powierzchnią handlową wyniosło na koniec I półrocza 347 mkw. na 1000 mieszkańców.
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektów
Utrzymujące się zainteresowanie najemców i deweloperów, niski wskaźnik powierzchni niewynajętej oraz...
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europieartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europie
Według najnowszych informacji międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield w pierwszym półroc...
Nowe otwarcia starych obiektów i kolejne wzrosty na rynku handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia starych obiektów i kolejne wzrosty na rynku handlowym w Polsce
Inflacja napędzająca wzrost cen i jej rekordowy wynik w lutym bieżącego roku (18,4%) nie wzbudzały pozytywnych nastrojów wśród uczestników rynku handlowego. Mimo to, w I kw. 2023 r. oddano do użytku ponad 81,4 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, zwiększając tym samym jej podaż całkowitą do 12,79 mln mkw. W budowie jest kolejne 322 tys. mkw.
[Poznań] Leonarda 8 w Poznaniu wystartowałaartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Leonarda 8 w Poznaniu wystartowała
Pierwsza łopata na budowie budynku wielorodzinnego Leonarda 8 wkopana. Inwestycja zlokalizowana na p...
CH Turawa Park z nowymi najemcami i kredytem na finansowanie rozbudowyartykuł
Pokaż artykuł
CH Turawa Park z nowymi najemcami i kredytem na finansowanie rozbudowy
Projekt rozbudowy Centrum Handlowego Turawa Park, który uzyskał pozwolenie na budowę w ubiegłym roku, wszedł w fazę realizacji wraz z przekazaniem obiektu generalnemu wykonawcy.
[Polska] Czeka nas rok spektakularnych otwarćartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czeka nas rok spektakularnych otwarć
W 2017 r. deweloperzy zapowiadają oddanie do użytku ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlow...
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjne
Na koniec III kw. 2017 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 13,5 m...
REKLAMA