REKLAMA
Znaleziono 255 wyników
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?
Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków stały się dyskonty i mniejsze formaty. Pomogły w tym strategiczny rozwój sieci i dążenie do bliskości fizycznej placówek handlowych zgodnie z trendem "proximity retail", który umocnił się w pandemii. W najnowszym raporcie pt. “Nie tylko rywalizacja Biedronki z Lidlem” eksperci Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku.
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodzinyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodziny
14 września 2017 roku Galeria Północna szturmem wkroczyła na handlową mapę stolicy. Nowoczesny, komp...
Przybywa centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Przybywa centrów handlowych
Dobra kondycja polskiego rynku przyciąga zagraniczne marki, a w naszym kraju powstają kolejne centra...
[Polska] W przyszłym roku otwarcie trzech wielkich galerii handlowych. Wśród nich Wroclaviaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] W przyszłym roku otwarcie trzech wielkich galerii handlowych. Wśród nich Wroclavia
– Rok 2016 upłynął pod znakiem oczekiwania na otwarcie centrum handlowego Posnania o powierzchn...
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie otrzymała tytuł Budowa Roku 2017artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie otrzymała tytuł Budowa Roku 2017
Galeria Północna, pierwsze nowoczesne centrum handlowe czwartej generacji otwarte w Warszawie od pon...
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita powierzchnia handlowa w budowie w Polsce wynosiła na koniec czerwca 410 tys. mkw. Rynek sprzedaży detalicznej w Polsce nadal się rozwija i ewoluuje, czego potwierdzeniem jest rosnąca aktywność najemców i właścicieli.
[Kraków] Czyżyny dobre miejsce do zamieszkaniaartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Czyżyny dobre miejsce do zamieszkania
Czyżby Czyżyny traktowane były przez niektórych jako prowincja, mało atrakcyjna część Krakowa? &nbs...
[Katowice] Katowice z nowym biurowcem. Został "uszyty na miarę"artykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Katowice z nowym biurowcem. Został "uszyty na miarę"
Katowicki rynek nieruchomości komercyjnych ma się coraz lepiej. Oferuje także coraz ciekawsze rozwią...
[Katowice] Mały lokal w biurowcu klasy A dla małej firmy? Katowice pokazują, że da sięartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Mały lokal w biurowcu klasy A dla małej firmy? Katowice pokazują, że da się
Biura mające po 50 m kw. to wciąż rzadkość w inwestycjach klasy A na Śląsku. Tymczasem wśród niewiel...
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejneartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejne
Parki handlowe zwiększają potencjał w sektorze i umacniają swoją pozycję na rynku. Rośnie grupa inwestorów realizujących projekty w tym formacie.
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]
Około 30 proc. spośród przeanalizowanych przez Colliers obiektów handlowych powstało ponad 20 lat temu i zlokalizowanych jest głównie w aglomeracjach i dużych miastach – wynika z najnowszego raportu firmy „Drugie życie jest możliwe. Przebudowy centrów handlowych”. Autorzy prezentują w nim trendy 4RE (Refurbishment, Rebranding, Relaunch, Recommercialisation), według których ewoluują centra handlowe w Polsce, wskazują potencjalne strategie dla właścicieli, a także opisują przykłady ich realizacji.
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?
Klienci nadal chcą kupować w galeriach – średni wzrost obrotów w 2022 roku w stosunku do przedpandemicznego 2019 roku wynosi ok. 11 proc. Na tym trendzie skorzystają ci gracze, którzy będą potrafili elastycznie dopasować swój model do przyzwyczajeń i oczekiwań współczesnego klienta, mówiła Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca krakowskiej firmy deweloperskiej oraz wiceprezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych podczas panelu "Zakupy, rozrywka i praca w czasach pandemii" na Forum Rynku Nieruchomości, który odbył się w dniach 19-20 czerwca br. w Sopocie. W swoim komentarzu podsumowuje i rozwija najważniejsze trendy na rynku retail.
[Warszawa] Zmysłowa włoska bielizna i grecki debiut modowy w Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Zmysłowa włoska bielizna i grecki debiut modowy w Galerii Północnej
Do grona najemców Galerii Północnej dołączyły trzy nowe marki z segmentu fashion. Od 30 października...
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie poszerza asortymentartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie poszerza asortyment
Od momentu otwarcia Galeria Północna systematycznie poszerza portfolio najemców. W lutym ofertę pier...
[Warszawa] Huczne otwarcie Bierhalle w Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Huczne otwarcie Bierhalle w Galerii Północnej
Od 25 listopada mieszkańcy Białołęki i okolic mają nowe, wyjątkowe miejsce na spotkanie ze znaj...
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedany
BIG Poland od 2022 roku rozbudowuje swoją obecność na polskim rynku parków handlowych. Konsekwentnie realizując strategię inwestycyjną w Polsce, BIG dołączył do portfela parków handlowych Park Glinianka w Łubnej na południowych przedmieściach Warszawy, kupując go od REDKOM Development, który specjalizuje się w tworzeniu dużych obiektów handlowych.
[Polska] Rynek magazynowy idzie na rekord [INFOGRAFIKA]artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek magazynowy idzie na rekord [INFOGRAFIKA]
Aż 1 312 000 mkw. magazynów wynajęły firmy w okresie od początku stycznia do końca czerwca...
[Warszawa] Warszawiacy tłumnie powitali Galerię Północnąartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawiacy tłumnie powitali Galerię Północną
Prawie 65 000 warszawiaków przybyło wczoraj, 14 września, na wielkie otwarcie Galerii Północnej. Pie...
[Warszawa] Galeria Północna ze światowej klasy sztuką Oskara Ziętyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna ze światowej klasy sztuką Oskara Zięty
Galeria Północna przyciąga nie tylko ciekawą ofertą handlowo-rekreacyjną, ale też światowej klasy sz...
Magazyny nadal pozostają głównym celem inwestorów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Magazyny nadal pozostają głównym celem inwestorów w Polsce
Spadek o 70% wolumenu inwestycji w polskim sektorze nieruchomości komercyjnych w pierwszej połowie 2023 r. Magazyny nadal pozostają głównym celem inwestorów. W pierwszych dwóch kwartałach 2023 r. wolumen inwestycji na polskim rynku nieruchomości komercyjnych przekroczył 0,87 mld euro. To wynik o 70% niższy w porównaniu z pierwszą połową 2022 r., kiedy doszło do rekordowej sprzedaży kompleksu biurowego Warsaw Hub.
REKLAMA