REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Mieszkaniówka w Polsce mocno hamujeartykuł
Pokaż artykuł
Mieszkaniówka w Polsce mocno hamuje
Branża deweloperska zanotowała w lipcu ponad 44-proc. spadek rozpoczynanych inwestycji – w porównaniu z lipcem ubiegłego roku. Jeśli ten trend się utrzyma, podaż nowych mieszkań będzie istotnie ograniczona.
PERN rozbuduje nadmorski hub paliwowy w Dębogórzuartykuł
Pokaż artykuł
PERN rozbuduje nadmorski hub paliwowy w Dębogórzu
PERN S.A. i konsorcjum spółek Mostostal Warszawa i Mostostal Płock podpisały umowę o wartości prawie 150 mln zł na budowę trzech zbiorników magazynowych na olej napędowy. Dzięki tej inwestycji pojemność bazy paliw PERN w Dębogórzu powiększy się o kolejne 150 tys. m³. To kolejny etap rozbudowy tego nadmorskiego hubu paliwowego, zaliczanego do infrastruktury strategicznej dla bezpieczeństwa energetycznego Polski i krajów sąsiednich. Projekt ten wpisany został do programu rozbudowy infrastruktury krytycznej.
W Siechnicach pod Wrocławiem trwa budowa nowej elektrociepłowni za ponad miliard złotych [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Siechnicach pod Wrocławiem trwa budowa nowej elektrociepłowni za ponad miliard złotych [FILMY + ZDJĘCIA]
W Siechnicach pod Wrocławiem trwa realizacja budowy nowej elektrociepłowni – priorytetowej inwestycji Zespołu Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA, należącego do PGE Energia Ciepła z Grupy PGE. Na plac budowy dotarły już kotły szczytowo-rezerwowe, turbiny gazowe i generatory. Instalacja urządzeń technologicznych prowadzona jest równolegle z budową konstrukcji budynków i sieci.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wybudowany zostanie dodatkowy przystanek na linii kolejowej Wrocław-Sobótka-Świdnicaartykuł
Pokaż artykuł
Wybudowany zostanie dodatkowy przystanek na linii kolejowej Wrocław-Sobótka-Świdnica
Zwiększy się dostęp do kolei na Dolnym Śląsku – mieszkańcy Strzelec niedaleko Świdnicy zyskają możliwość dogodnych podróży pociągiem z nowego przystanku. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na przygotowanie dokumentacji i realizację inwestycji. Prace w ramach "Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025" warte są niemal 3 mln zł netto. Podróżni skorzystają z efektów w 2024 r.
Domar Developmentfirma
Pokaż firmę
Domar Development
Wrocław, ul. Braniborska 14
[Polska] Zmiany w obrocie ziemią rolną podwyższą ceny gruntów pod inwestycje – sprzedaż ziemi rolnej deweloperowi możliwa po wcześniejszym „odrolnieniu”artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Zmiany w obrocie ziemią rolną podwyższą ceny gruntów pod inwestycje – sprzedaż ziemi rolnej deweloperowi możliwa po wcześniejszym „odrolnieniu”
Rządowy projekt ustawy o wstrzymaniu sprzedaży nieruchomości Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa...
Tomaszewicz Development Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Tomaszewicz Development Sp. z o.o.
Szczecin, Policka 51
inwestycja
Pokaż inwestycję
Plac Strzelecki 7
Wrocław, Plac Strzelecki 7
Amerykańska firma EPAM Systems zatrudnia we Wrocławiu już ponad 1000 osób i nadal rekrutujeartykuł
Pokaż artykuł
Amerykańska firma EPAM Systems zatrudnia we Wrocławiu już ponad 1000 osób i nadal rekrutuje
Wrocławski oddział amerykańskiej spółki technologicznej EPAM Systems tworzy już ponad 1000 specjalistów, a firma stale rozwija swoją obecność w stolicy Dolnego Śląska. Pracę w EPAM mogą znaleźć nie tylko inżynierowie oprogramowania, ale także analitycy biznesowi, Project i Delivery Managerowie, konsultanci IT oraz specjaliści w obszarze HR i rekrutacji.
Debata ORLEN: tak jak Łukasiewicz wierzył w naftę, tak my powinniśmy zacząć wierzyć w potencjał wodoruartykuł
Pokaż artykuł
Debata ORLEN: tak jak Łukasiewicz wierzył w naftę, tak my powinniśmy zacząć wierzyć w potencjał wodoru
Ponad 350 tysięcy ton rocznie - tyle odnawialnego i niskoemisyjnego wodoru planuje wykorzystywać w swych procesach Grupa ORLEN w perspektywie 2035 roku. To ambitny cel, wymagający pozyskania znaczących nadwyżek „zielonej energii” m.in. z OZE czy atomu. Stawką jest jednak stworzenie fundamentów „gospodarki wodorowej”, opartej na czystym paliwie oraz efektywnych technologiach magazynowania energii.
REKLAMA