REKLAMA
Znaleziono 312 wyników
We Wrocławiu powstaną dwa nowe markety spożywcze znanych sieci. Niemal obok siebieartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu powstaną dwa nowe markety spożywcze znanych sieci. Niemal obok siebie
We Wrocławiu powstaną dwa kolejne markety spożywcze znanych sieci handlowych. Ciekawostką jest fakt, że powstaną niemal obok siebie. Oba obiekty zlokalizowane zostaną w zachodniej części miasta, na Stabłowicach.
Bricomarché z kolejnymi nowymi sklepami w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Bricomarché z kolejnymi nowymi sklepami w Polsce
Ekspansja sieci Bricomarché trwa – do listy sklepów dołączył punkt w Jaworznie, stanowiący 15. sklep w woj. śląskim oraz lokal w Lubinie, który jest 19. punktem Bricomarché w woj. dolnośląskim.
Torimpex otworzy nowy sklep w Toruniu, pierwszy w lewobrzeżnej części miastaartykuł
Pokaż artykuł
Torimpex otworzy nowy sklep w Toruniu, pierwszy w lewobrzeżnej części miasta
W Toruniu jeszcze w tym roku zostanie otwarty nowy, już dziewiąty sklep spożywczy sieci Torimpex w tym mieście. Będzie to pierwszy obiekt tej toruńskiej sieci sklepów spożywczych w lewobrzeżnej części miasta. Generalnym wykonawcą inwestycji jest firma ARS Renowacje.
NETTO otworzy kolejny nowy sklep we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
NETTO otworzy kolejny nowy sklep we Wrocławiu
Netto, wywodząca się z Danii sieć handlowa, otworzy ósmy sklep w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem w zachodniej części miasta, na działce przy skrzyżowaniu ulic Kosmonautów i Żółtej (osiedle Leśnica).
Biedronka modernizuje i otwiera nowe sklepy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Biedronka modernizuje i otwiera nowe sklepy w Polsce
Wiosna to nowe początki, dlatego Biedronka otwiera sezon aż 12 nowymi i zmodernizowanymi sklepami. Nowo otwarte placówki zlokalizowane są w aż 7 województwach: lubelskim, lubuskim, łódzkim, małopolskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim oraz zachodniopomorskim.
Biedronka wita jesień z 13 nowymi i 5 zmodernizowanymi sklepami w całej Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Biedronka wita jesień z 13 nowymi i 5 zmodernizowanymi sklepami w całej Polsce
Sieć Biedronka nie zwalnia tempa i w ostatnich dniach września otwiera 13 nowych oraz 5 zmodernizowanych sklepów. Nowe placówki, w różnych województwach całego kraju, zapewnią klientom jeszcze lepszy dostęp do szerokiej oferty produktów w atrakcyjnych cenach i zagwarantują jak najlepsze doświadczenia zakupowe. Aż 11 nowych placówek sieci wyposażone jest w lady tradycjne.
Aldi Polska przyspiesza ekspansję: nowe sklepy, technologie i walka o większy koszyk zakupowyartykuł
Pokaż artykuł
Aldi Polska przyspiesza ekspansję: nowe sklepy, technologie i walka o większy koszyk zakupowy
Aldi Polska ogłasza ambitne plany rozwoju na nadchodzące miesiące. Sieć zamierza otworzyć więcej placówek niż w roku poprzednim, intensyfikując swoją obecność na krajowym rynku. Nowe sklepy będą wyposażone w kasy samoobsługowe – rozwiązanie, które dotąd nie funkcjonowało w polskich oddziałach sieci.
Dyskonty zdominowały handel spożywczy w Polsce. Co czeka branżę w przyszłości?artykuł
Pokaż artykuł
Dyskonty zdominowały handel spożywczy w Polsce. Co czeka branżę w przyszłości?
Polacy najczęściej wybierają dyskonty jako miejsce zakupów wszystkich kategorii spożywczych niezależnie od okazji. To właśnie te sklepy wyprzedzają większość innych formatów sklepów spożywczych – także w kategoriach premium.
Dziewięć sklepów Kaufland do modernizacji. Na liście market w Jeleniej Górzeartykuł
Pokaż artykuł
Dziewięć sklepów Kaufland do modernizacji. Na liście market w Jeleniej Górze
Kaufland rozpoczyna modernizację dziewięciu marketów, w ramach której sklepy zyskają m.in. kasy samo...
We Wrocławiu otwarty został pierwszy outlet przemysłowy sieci Biedronka [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu otwarty został pierwszy outlet przemysłowy sieci Biedronka [ZDJĘCIA]
Biedronka - największa sieć handlowa w Polsce, należąca do portugalskiego koncernu Jerónimo Martins,...
Carrefour otwiera nowy kompaktowy hipermarket w centrum Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
Carrefour otwiera nowy kompaktowy hipermarket w centrum Warszawy
W stolicy zostanie otwarty kolejny sklep Carrefour. W najbliższą środę 31 maja, w pasażu handlowym Plac Unii przy ulicy Puławskiej 2 w Warszawie, zostanie otwarty nowy hipermarket tej znanej, francuskiej sieci handlowej. Sklep zajmie powierzchnię ponad 2000 mkw.
Kaufland otwiera dwa nowe sklepy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Kaufland otwiera dwa nowe sklepy w Polsce
Sieć niemieckich sklepów Kaufland w Polsce jeszcze w listopadzie powiększy się o dwa kolejne nowe obiekty. Zostaną otwarte w Katowicach i Kaliszu Tym samym liczba placówek sieci w Polsce wzrośnie do 243. Zgodnie ze strategią detalisty obiekty rozmieszczone są w łatwo dostępnych i bliskich klientom lokalizacjach.
NETTO otworzy nowy sklep we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
NETTO otworzy nowy sklep we Wrocławiu
Netto, wywodząca się z Danii sieć handlowa, otworzy ósmy sklep w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem w zachodniej części miasta, na działce przy skrzyżowaniu ulic Kosmonautów i Żółtej (osiedle Leśnica).
NETTO otworzy nowy sklep we Wrocławiu. Znamy datęartykuł
Pokaż artykuł
NETTO otworzy nowy sklep we Wrocławiu. Znamy datę
Netto, wywodząca się z Danii sieć handlowa, otworzy ósmy sklep w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem w zachodniej części miasta, na działce przy skrzyżowaniu ulic Kosmonautów i Żółtej (osiedle Leśnica).
Intermarché z kolejnym supermarketem w woj. dolnośląskimartykuł
Pokaż artykuł
Intermarché z kolejnym supermarketem w woj. dolnośląskim
Trwa ekspansja Grupy Muszkieterów na Dolnym Śląsku. W czwartek 28 listopada br. miało miejsce otwarcie supermarketu spożywczego Intermarché w Chojnowie. Nowo otwarta placówka, zarządzana przez Macieja Olejnika, przedsiębiorcę Grupy Muszkieterów, znajduje się przy ul. Jana Kilińskiego 24. Jest to 28. punkt sprzedaży Intermarché w województwie dolnośląskim. Z okazji otwarcia przygotowano dla klientów szereg atrakcji oraz promocji.
Castorama otworzyła 104. sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Castorama otworzyła 104. sklep w Polsce
Nowo otwarty sklep w Pile przy ul. Bydgoskiej 135 to prawie 8000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej, podzielonej na pięć głównych sektorów: kuchnia, łazienka, dekoracje, dział budowlany i techniczny oraz magazyn. Przestrzeń została zaaranżowana tak, by zapewnić klientom komfort zakupów i szeroki wybór produktów. Znajdziemy tutaj ponad 35 000 artykułów, niezbędnych do budowy, remontu oraz urządzania domu i ogrodu. Castorama w Pile to miejsce, gdzie kompleksową pomoc otrzymają klienci indywidualni i profesjonaliści. W ramach programu lojalnościowego CastoPro fachowcy mogą zaopatrzyć się w narzędzia i materiały potrzebne do ich codziennej pracy oraz otrzymać atrakcyjne rabaty na produkty i usługi.
Netto wybuduje nowy sklep we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Netto wybuduje nowy sklep we Wrocławiu
Netto, wywodząca się z Danii sieć handlowa, zamierza otworzyć ósmy sklep w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem w zachodniej części miasta, na działce przy skrzyżowaniu ulic Kosmonautów i Żółtej (osiedle Leśnica).
[Wrocław] Less Mess Storage inwestuje we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Less Mess Storage inwestuje we Wrocławiu
Frma Less Mess Storage zrealizuje we Wrocławiu przy ul. Pełczyńskiej 19 magazyn typu self-storage (m...
Dealz w nowej odsłonie – trwa rebranding i remodeling sklepów artykuł
Pokaż artykuł
Dealz w nowej odsłonie – trwa rebranding i remodeling sklepów
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, zaprezentowała nowy koncept wizualny swoich sklepów. Zmiany obejmują między innymi nowy branding, nawigację i komunikację w sklepach, a także nowe linie produktowe. Wszystkie nowe sklepy sieci są otwierane już w nowym formacie, a dotychczas działające będą sukcesywnie poddawane modernizacji.
Netto kończy 2022 rok z ponad 660 sklepami w Polsce. Ma ambitne cele na 2023 r.artykuł
Pokaż artykuł
Netto kończy 2022 rok z ponad 660 sklepami w Polsce. Ma ambitne cele na 2023 r.
2022 rok to dla Netto kontynuacja dynamicznego rozwoju. Sieć rozszerzyła się do ponad 660 sklepów, otwierając na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy ponad 60 z nich, w tym 2 dzisiaj, a 5 w samym grudniu. Poszerzenie zasięgu, ale również wprowadzenie zmian w zakresie polityki cenowej i asortymentowej przełożyło się na wzrost liczby wizyt klientów o blisko 53 proc. Cele na 2023 rok są ambitne, ale osadzone w realiach gospodarczych i odnoszące się bezpośrednio do oczekiwań klientów.
REKLAMA