Aldi Polska przyspiesza ekspansję: nowe sklepy, technologie i walka o większy koszyk zakupowyFot. ALDI Polska

Aldi Polska przyspiesza ekspansję: nowe sklepy, technologie i walka o większy koszyk zakupowy

Orzech
Orzech
REKLAMA

Aldi Polska ogłasza ambitne plany rozwoju na nadchodzące miesiące. Sieć zamierza otworzyć więcej placówek niż w roku poprzednim, intensyfikując swoją obecność na krajowym rynku. Nowe sklepy będą wyposażone w kasy samoobsługowe – rozwiązanie, które dotąd nie funkcjonowało w polskich oddziałach sieci.

Strategia ekspansji opiera się na trzech filarach: inwestycjach w nowoczesne technologie, optymalizacji procesów operacyjnych oraz poszerzaniu oferty produktowej. Celem jest nie tylko zwiększenie liczby klientów, ale także podniesienie wartości ich codziennych zakupów.

Technologie w służbie handlu – sztuczna inteligencja i automatyzacja

Aldi stawia na innowacje. W ramach transformacji cyfrowej firma wdraża szereg rozwiązań technologicznych, które mają usprawnić funkcjonowanie sklepów i centrów dystrybucji.

Wśród nich znajdują się:

doskonalenie oprogramowania w placówkach handlowych,

wprowadzenie systemu depozytowego,

finalizacja wdrożenia AI do monitorowania i zamawiania towarów,

uruchomienie systemu wypłat gotówki w sklepach,

budowa nowego hubu logistycznego dla optymalizacji przeładunku i dystrybucji,

instalacja kas samoobsługowych.

Dzięki tym działaniom Aldi chce zwiększyć efektywność operacyjną i poprawić doświadczenia zakupowe klientów.

REKLAMA

Walka o większy koszyk – nowe marki, promocje i układ sklepu

Równolegle z rozbudową infrastruktury, sieć prowadzi intensywne prace nad strategią sprzedażową.

Celem jest zwiększenie wartości koszyka zakupowego poprzez:

precyzyjny dobór asortymentu na podstawie badań konsumenckich,

rozwój marek własnych,

wdrożenie konkurencyjnych cen stałych i ich promocję w mediach,

implementację strategii „multi-buy” – promocji wielosztukowych,

optymalizację rozmieszczenia produktów w przestrzeni sklepowej.

Aldi chce nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale także zachęcić obecnych do częstszych i bardziej kompleksowych zakupów.

Aldi umacnia pozycję na polskim rynku

Plany rozwojowe Aldi Polska nie uległy zmianie mimo wyzwań rynkowych. Sieć konsekwentnie buduje swoją markę, inwestując w innowacje i rozwój oferty. Przyspieszenie ekspansji, wdrożenie nowoczesnych technologii oraz działania sprzedażowe mają na celu umocnienie pozycji Aldi jako jednego z kluczowych graczy w polskim sektorze handlu detalicznego.

Fot. ALDI Polska
Fot. ALDI Polska

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA