Aldi Polska ogłasza ambitne plany rozwoju na nadchodzące miesiące. Sieć zamierza otworzyć więcej placówek niż w roku poprzednim, intensyfikując swoją obecność na krajowym rynku. Nowe sklepy będą wyposażone w kasy samoobsługowe – rozwiązanie, które dotąd nie funkcjonowało w polskich oddziałach sieci.
Strategia ekspansji opiera się na trzech filarach: inwestycjach w nowoczesne technologie, optymalizacji procesów operacyjnych oraz poszerzaniu oferty produktowej. Celem jest nie tylko zwiększenie liczby klientów, ale także podniesienie wartości ich codziennych zakupów.
Technologie w służbie handlu – sztuczna inteligencja i automatyzacja
Aldi stawia na innowacje. W ramach transformacji cyfrowej firma wdraża szereg rozwiązań technologicznych, które mają usprawnić funkcjonowanie sklepów i centrów dystrybucji.
Wśród nich znajdują się:
• doskonalenie oprogramowania w placówkach handlowych,
• wprowadzenie systemu depozytowego,
• finalizacja wdrożenia AI do monitorowania i zamawiania towarów,
• uruchomienie systemu wypłat gotówki w sklepach,
• budowa nowego hubu logistycznego dla optymalizacji przeładunku i dystrybucji,
• instalacja kas samoobsługowych.
Dzięki tym działaniom Aldi chce zwiększyć efektywność operacyjną i poprawić doświadczenia zakupowe klientów.
Walka o większy koszyk – nowe marki, promocje i układ sklepu
Równolegle z rozbudową infrastruktury, sieć prowadzi intensywne prace nad strategią sprzedażową.
Celem jest zwiększenie wartości koszyka zakupowego poprzez:
• precyzyjny dobór asortymentu na podstawie badań konsumenckich,
• rozwój marek własnych,
• wdrożenie konkurencyjnych cen stałych i ich promocję w mediach,
• implementację strategii „multi-buy” – promocji wielosztukowych,
• optymalizację rozmieszczenia produktów w przestrzeni sklepowej.
Aldi chce nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale także zachęcić obecnych do częstszych i bardziej kompleksowych zakupów.
Aldi umacnia pozycję na polskim rynku
Plany rozwojowe Aldi Polska nie uległy zmianie mimo wyzwań rynkowych. Sieć konsekwentnie buduje swoją markę, inwestując w innowacje i rozwój oferty. Przyspieszenie ekspansji, wdrożenie nowoczesnych technologii oraz działania sprzedażowe mają na celu umocnienie pozycji Aldi jako jednego z kluczowych graczy w polskim sektorze handlu detalicznego.



![W Warszawie powstaje 150-metrowy AFI Tower [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/image/251/123/77563_100x70.jpg)

![Nowa hala już działa. Postępy przy rozbudowie kompleksu AMBEREXPO w Gdańsku [FILM+ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/gallery/44/44/686636_100x70.jpg)










![Aldi otwiera dziewiąty sklep we Wrocławiu [ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/image/235/107/51947_100x70.jpg)
![[Polska] Tomasz Lipiński: Potencjał rozwojowy małych miast na rynku nieruchomości handlowych](https://investmap.pl/_i/image/1/1/13313_100x70.jpg)
![[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europie](https://investmap.pl/_i/image/51/51/12083_100x70.jpg)
![[Kraków] Capgemini wynajmuje dodatkową przestrzeń biurową oraz zwiększa zatrudnienie](https://investmap.pl/_i/image/150/22/4758_100x70.jpg)
![[Warszawa] Kolejne otwarcia znanych marek w Arkadii](https://investmap.pl/_i/image/96/96/28000_100x70.jpg)

![[Polska] Lokale usługowe dają większy zysk z najmu niż mieszkania](https://investmap.pl/_i/image/192/64/43456_100x70.jpg)