REKLAMA
Znaleziono 2208 wyników
W centrum Krakowa PKP PLK buduje nową estakadę Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa PKP PLK buduje nową estakadę Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]
W samym centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobieżnych. Linia o współczesnym, europejskim standardzie wpisuje się w zabytkowe otoczenie stolicy Małopolski.
W centrum Krakowa trwa budowa nowej estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa trwa budowa nowej estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [FILM + ZDJĘCIA]
W samym centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobieżnych. Linia o współczesnym, europejskim standardzie wpisuje się w zabytkowe otoczenie stolicy Małopolski.
Trwa budowa nowej estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej w Krakowie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowej estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej w Krakowie [ZDJĘCIA]
W samym centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobieżnych. Linia o współczesnym, europejskim standardzie wpisuje się w zabytkowe otoczenie stolicy Małopolski.
W centrum Krakowa powstaje nowa estakada Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA + FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa powstaje nowa estakada Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA + FILM]
W samym centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobieżnych. Linia o współczesnym, europejskim standardzie wpisuje się w zabytkowe otoczenie stolicy Małopolski.
W centrum Krakowa trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]
W samym centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobieżnych. Linia o współczesnym, europejskim standardzie wpisuje się w zabytkowe otoczenie stolicy Małopolski.
W centrum Krakowa trwa budowa nowej estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa trwa budowa nowej estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]
W samym centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobieżnych. Linia o współczesnym, europejskim standardzie wpisuje się w zabytkowe otoczenie stolicy Małopolski.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[małopolskie] Tarnów: Wiadukty do przebudowy – harmonogram pracartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Tarnów: Wiadukty do przebudowy – harmonogram prac
Rozpoczęły się remonty wiaduktów kolejowych przeprowadzane przez PKP PLK, w ramach projektu "Moderni...
[dolnośląskie] Sieć KiK z dumą otwiera 50-ty sklep w Legnicyartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Sieć KiK z dumą otwiera 50-ty sklep w Legnicy
Konsekwentnie do obranej strategii, sieć KiK koncentruje się na sukcesywnej ekspansji w całym kraju....
W Świeradowie-Zdroju na Dolnym Śląsku powstanie nowy, duży dom zdrojowyartykuł
Pokaż artykuł
W Świeradowie-Zdroju na Dolnym Śląsku powstanie nowy, duży dom zdrojowy
Kolejna duża inwestycja w dolnośląskim Świeradowie-Zdroju. W centrum dzielnicy Czerniawa-Zdrój wybudowany zostanie nowy dom zdrojowy. 30 grudnia 2022 roku gmina Świeradów-Zdrój podpisała z firmą Ibis Bolesławiec umowę o szacunkowej wartości 70 mln zł na realizację tej inwestycji. To kolejny ważny krok w kierunku odbudowy tej uzdrowiskowej dzielnicy miasta Świeradów-Zdrój.
Kolejny krok do rozpoczęcia budowy obwodnicy Legnicyartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok do rozpoczęcia budowy obwodnicy Legnicy
Zrobiono kolejny krok, przybliżający rozpoczęcie budowy obwodnicy Legnicy. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) złożyła do Prezydenta Legnicy wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (DŚU) dla realizacji tej bardzo ważnej i długo wyczekiwanej inwestycji. Obwodnica Legnicy powstanie w ramach realizacji rządowego Programu 100 obwodnic.
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżyckoartykuł
Pokaż artykuł
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko
Pełnomocnik rządu ds. CPK Maciej Lasek zatwierdził wybór wariantu W14 jako wariantu inwestorskiego dla linii kolejowej nr 29 na odcinku Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko. Co ważne, przebieg ten na podstawie badań ankietowych uznawany był za najbardziej preferowany przez mieszkańców. Charakteryzuje go m.in. powstanie dwunastu nowych punktów obsługi podróżnych oraz wykorzystanie istniejącej linii kolejowej na odcinku Ostrołęka – Śniadowo – Łomża. 
REKLAMA