REKLAMA
Znaleziono 2763 wyników
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
Centra handlowe w Polsce kuszą nie tylko globalne marki i znane brandy. Na nasz rynek coraz chętniej spoglądają także firmy z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy. W II kw. roku eksperci Colliers wspierali debiuty litewskiej marki Candy POP, która otworzy pierwsze lokale w Złotych Tarasach oraz Westfield Mokotów w Warszawie, a także marki modowej Solmar, której produkty będzie można kupić w poznańskim centrum handlowym Posnania.
Ukraińska marka Blest otworzyła w Warszawie pierwszy salon w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Ukraińska marka Blest otworzyła w Warszawie pierwszy salon w Polsce
Warszawskie Centrum Designu Domoteka zyskało nowego najemcę. W grudniu 2023 r. w przestrzeni Domoteki przy ul. Malborskiej 41 na Targówku został otwarty salon marki Blest. To specjalizująca się w meblach tapicerowanych marka, na tożsamość której składa się połączenie ukraińskiego rzemiosła i włoskiego designu. Warszawski lokal to pierwszy w Polsce salon ukraińskiej firmy. Najemcy dedykowano przestrzeń o powierzchni 240 mkw. Za komercjalizację centrum wyposażenia wnętrz odpowiada międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.
Polska firma rodzinna nowym najemcą Wroclaviiartykuł
Pokaż artykuł
Polska firma rodzinna nowym najemcą Wroclavii
Kolejna polska marka handlowa wchodzi do Wrocławia. Spółka Ania Kruk otworzyła swój pierwszy lokal na Dolnym Śląsku. Nowy sklep o powierzchni 50,4 mkw. znajduje się na poziomie 0 centrum handlowego Wroclavia. Nowa przestrzeń wyróżnia się świeżym designem oraz dodatkowymi usługami i udogodnieniami.
[Warszawa]  Warszawa nadal na celowniku międzynarodowych sieci handlowych i deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa nadal na celowniku międzynarodowych sieci handlowych i deweloperów
Międzynarodowa firma doradcza JLL analizuje rynek nieruchomości handlowych w aglomeracji warszawskie...
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjne
Na koniec III kw. 2017 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 13,5 m...
Najdroższy apartament we Wrocławiu wystawiony na sprzedaż [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Najdroższy apartament we Wrocławiu wystawiony na sprzedaż [WIZUALIZACJE]
W ostatnim czasie ruszyła oficjalna przedsprzedaż lokali w inwestycji Bernardyńska. Położona w zabytkowej części Wrocławia, nazywanej w XIV wieku Nowym Miastem, jest flagowym przedsięwzięciem TOSCOM Development.
Krakowska Bonarka przyciąga nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Krakowska Bonarka przyciąga nowych najemców
Modernizacja Bonarki zachęca do inwestowania nowych, atrakcyjnych najemców, a wielu obecnych widząc jej znaczny potencjał przekonuje się do powiększenia zajmowanej powierzchni. Po rocznej nieobecności do krakowskiego centrum powróciła marka Patrizia Pepe HUB.
Szwedzka marka home & décor DUKA otworzyła sklep w Designer Outlet Sosnowiecartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka marka home & décor DUKA otworzyła sklep w Designer Outlet Sosnowiec
Kolejna skandynawska marka wybrała Designer Outlet Sosnowiec na lokalizację swojego sklepu. W nowo otwartym salonie, na 115 mkw. klienci znajdą szeroki wybór naczyń, porcelany oraz akcesoriów kuchennych renomowanej marki DUKA, która uzupełniła ofertę centrum w obszarze home & décor. To kolejny brand, który postawił na rozwój sprzedaży w Designer Outlet Sosnowiec i dołączył do grona najemców tego centrum.
Hotel Katowice przechodzi dużą modernizację. Będzie po niej funkcjonował pod marką vocoartykuł
Pokaż artykuł
Hotel Katowice przechodzi dużą modernizację. Będzie po niej funkcjonował pod marką voco
Polski Holding Hotelowy podpisał w październiku 2020 r. z międzynarodową siecią InterContinental (IHG) umowę franczyzową na wprowadzenie 160-pokojowego hotelu Katowice pod markę voco z segmentu premium. Przedsięwzięcie będzie etapowane, aby w trakcie prac utrzymać nieprzerwaną działalność hotelu oraz innych podmiotów działających w budynku.
Hotel Katowice przechodzi dużą modernizację. Będzie funkcjonował pod nową, światową marką [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Hotel Katowice przechodzi dużą modernizację. Będzie funkcjonował pod nową, światową marką [FILM+ZDJĘCIA]
W centrum Katowic trwa gruntowna modernizacja Hotelu Katowice. Po jej zakończeniu obiekt będzie funkcjonował pod nową, światową marką hotelarską. Właściciel budynku, Polski Holding Hotelowy podpisał w październiku 2020 r. z międzynarodową siecią InterContinental (IHG) umowę franczyzową na wprowadzenie 160-pokojowego hotelu Katowice pod markę voco z segmentu premium. Będzie to pierwszy obiekt w Polsce działający pod tym światowym hotelarskim brandem. Przedsięwzięcie jest etapowane, aby w trakcie prac utrzymać nieprzerwaną działalność hotelu oraz innych podmiotów działających w budynku.
Wólczańska 4inwestycja
Pokaż inwestycję
Wólczańska 4
Łódź, Śródmieście, Wólczańska
 Czajki Prestigeinwestycja
Pokaż inwestycję
Czajki Prestige
Kościelisko, Czajki
Villa Austeriainwestycja
Pokaż inwestycję
Villa Austeria
Nowy Dwór Mazowiecki, Przejazd 2
Starworks Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Starworks Sp. z o.o.
Trzebnica, Polna 27a
Starworks Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Starworks Sp. z o.o.
Trzebnica, Polna 27a
Ochnik Development Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Ochnik Development Sp. z o.o.
Warszawa, Dzielna 60
Lacoste otwiera pierwszy butik w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Lacoste otwiera pierwszy butik w Łodzi
Ponadczasowa elegancja, doskonała jakość i niebanalne wzornictwo – to filary znanej na całym świecie marki Lacoste, która właśnie otworzyła swój pierwszy łódzki butik w łódzkiej Manufakturze.
Miks marek fashion poznańskiego centrum Stary Browar wzmocniły ostatnie premieryartykuł
Pokaż artykuł
Miks marek fashion poznańskiego centrum Stary Browar wzmocniły ostatnie premiery
Miks marek fashion poznańskiego centrum Stary Browar wzmocniły ostatnie premiery. W Pasażu otwarto efektowny butik La Mania i pierwszy w regionie sklep z męską odzieżą Boggi Milano.
Galeria Katowicka poszerzyła ofertę zakupową i restauracyjnąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Katowicka poszerzyła ofertę zakupową i restauracyjną
Nowe marki, innowacje, relokacje i remonty są codziennością w centrach handlowych, które stawiają na atrakcyjną i konkurencyjną ofertę. Zmiany w portfolio i w salonach najemców to nie tylko poszerzenie asortymentu, ale przede wszystkim kolejne wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Galeria Katowicka stale dostarcza klientom wrażeń – pierwszy kwartał tego roku to kilkanaście nowych otwarć, od drogerii, poprzez salony modowe, aż po debiutujące w regionie koncepty gastronomiczne.
[świętokrzyskie] Kolejne umowy najmu w Galardiiartykuł
Pokaż artykuł
[świętokrzyskie] Kolejne umowy najmu w Galardii
Grupa LPP wynajęła ponad 2700 m2 w Galardii – centrum handlowym, które powstanie w Starachowicach, w...
REKLAMA