W Warszawie ruszył drugi co do wielkości w Europie salon outletowy Karl LagerfeldFot. Materiały prasowe

W Warszawie ruszył drugi co do wielkości w Europie salon outletowy Karl Lagerfeld

Orzech
Orzech
REKLAMA

W Warszawie został otwarty największy w Polsce salon monobrandowy Karl Lagerfeld. Nowo otwarta przestrzeń jest jednocześnie drugim w Europie pod względem wielkości sklepem outletowym tej kultowej marki.

- Powiększony i zmodernizowany sklep outletowy Karl Lagerfeld w Designer Outlet Warszawa zajmuje powierzchnię niemal 350 metrów kwadratowych.

- Przestrzeń ta pozwoliła na zaaranżowanie marce niepowtarzalnego, odważnego doświadczenia zakupowego.

- Salon utrzymany jest w eleganckiej białej estetyce z mocnymi czarnymi elementami, które współgrają z betonowym wykończeniem.

Jak tłumaczą przedstawiciele brandu, nowo otwarty sklep ucieleśnia charakterystyczne DNA marki Karl Lagerfeld – szykowne, współczesne i bez wysiłku wyrafinowane. To wyszukane, a jednocześnie nowoczesne wnętrze nowego salonu zwieńcza główna ściana z logo marki widoczna już od wejścia. Umieszczona tam połyskująca, efektowana kamea dodaje tej przestrzeni elegancji należnej marce oraz jej twórcy.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
REKLAMA

Nowoczesna, minimalistyczna przestrzeń jest idealnym tłem do wyeksponowania oferowanych kolekcji

Klienci znajdą tu dużo większy niż dotychczas, starannie wyselekcjonowany wybór kultowych looków zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, szeroką gamę niezbędnych akcesoriów – od pasków, po torebki i portfele, a także obuwie – wszystko w cenach outletowych, niższych o minimum 30% od regularnych. Ten lubiany przez klientów sklep teraz jeszcze bardziej przyciągnie kupujących komfortowym i przestronnym wnętrzem i bogatą ofertą.

– Mamy duże ambicje i mierzymy wysoko. Posiadanie największego w kraju salonu brandowego i drugiego co do wielkości w Europie outletu tak znanej i pożądanej marki to dla nas zaszczyt i realizacja kolejnego z planów na drodze do ciągłego ulepszania oferty i doświadczeń zakupowych. Cieszymy się, że marki tak prężnie rozwijają się w naszym centrum i zwiększają sprzedaż. Chętnie wspieramy je na tej drodze zapewniając odpowiednie warunki lokalowe – podkreśla Katarzyna Ciemińska, Center Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping. – Cieszy nas również fakt, że mamy wspólne cele i wspólną drogę biznesową skupioną na zadowoleniu naszych klientów – dodaje.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Karl Lagerfeld to legendarna postać świata haute couture

To on przez dekady nadawał ton największym domom mody świata. Dziś stworzona przez niego marka KARL LAGERFELD to nie tylko spuścizna wielkiego kreatora, ale także synonim nowoczesnego stylu, bezkompromisowej jakości i innowacyjnego podejścia do trendów, dostępna dla każdego, kto ceni sobie luksus połączony z unikalnym designem narzuconym przez mistrza. Dzięki globalnej obecności w największych aglomeracjach na wszystkich kontynentach, marka ma silną pozycję na rynku, oferując swoje produkty w butikach na całym świecie oraz w sprzedaży online.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA