REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
The Park Kraków B1inwestycja
Pokaż inwestycję
The Park Kraków B1
Kraków, Podgórze, Saska 25
dostępna powierzchnia
990 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
15.50
The Park Kraków B2inwestycja
Pokaż inwestycję
The Park Kraków B2
Kraków, Podgórze, Saska 25
dostępna powierzchnia
3820 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
15.00
The Park Kraków B3inwestycja
Pokaż inwestycję
The Park Kraków B3
Kraków, Podgórze, Saska 25
dostępna powierzchnia
11452 m2
status budynku
planowany
czynsz wywoławczy
16.50
The Park Kraków B4inwestycja
Pokaż inwestycję
The Park Kraków B4
Kraków, Podgórze, Saska 25
dostępna powierzchnia
11466 m2
status budynku
planowany
czynsz wywoławczy
16.50
W Krakowie otwarty został nowy, 5-gwiazdkowy hotel Ferreus Modern Art Deco [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie otwarty został nowy, 5-gwiazdkowy hotel Ferreus Modern Art Deco [ZDJĘCIA]
Stolicy Małopolski przybył nowy, 5-gwiazdkowy hotel. Na Starym Mieście, przy ulicy Kopernika 6 został otwarty hotel Ferreus Modern Art Deco z 71 pokojami i basenem. Właścicielem jest firma Stalprodukt. Obiekt został otwarty 1 września.
Trwa modernizacja Stadionu Miejskiego w Krakowie na potrzeby III Igrzysk Europejskich Kraków-Małopolska 2023 [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa modernizacja Stadionu Miejskiego w Krakowie na potrzeby III Igrzysk Europejskich Kraków-Małopolska 2023 [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
8 grudnia 2022 roku w siedzibie Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie podpisano umowę z wykonawcą modernizacji Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana na potrzeby III Igrzysk Europejskich Kraków-Małopolska 2023 – firmą EIFFAGE POLSKA BUDOWNICTWO S.A. Tego samego dnia przekazano teren budowy, a po niezbędnych pracach przygotowawczych, wraz z nadejściem nowego roku, rozpoczęły się prace remontowe.
Stadion Miejski w Krakowie: nowe otwarcie dla sportu, biznesu i mieszkańcówartykuł
Pokaż artykuł
Stadion Miejski w Krakowie: nowe otwarcie dla sportu, biznesu i mieszkańców
Stadion Miejski im. Henryka Reymana w Krakowie wkracza w nowy etap swojej działalności, oferując wynajem przestrzeni na różnorodne wydarzenia. Po latach pełnienia głównie roli obiektu sportowego, teraz staje się miejscem otwartym na szeroki wachlarz aktywności.
Kraków rezygnuje z budowy basenu olimpijskiego artykuł
Pokaż artykuł
Kraków rezygnuje z budowy basenu olimpijskiego
Stolica Małopolski rezygnuje z planów budowy basenu olimpijskiego. Przynajmniej w najbliższych kilku latach. Miasto wydało specjalny komunikat w tej sprawie, który prezentujemy w całości poniżej:
[Warszawa] TYNKBUD-1 z nową inwestycją na Woliartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] TYNKBUD-1 z nową inwestycją na Woli
W Warszawie powstaje coraz więcej inwestycji budowlanych, zachęcających młodych ludzi do zakupu włas...
[Poznań] Poznaniacy mieszkania kupują lokalizacjąartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Poznaniacy mieszkania kupują lokalizacją
Z analizy potrzeb i preferencji mieszkaniowych poznaniaków, przeprowadzonej przez Uniwersytet Ekonom...
Miasto sprzedaje dwie duże działki przy Obwodnicy Śródmiejskiej. Pod biurowiec albo galerię handlowąartykuł
Pokaż artykuł
Miasto sprzedaje dwie duże działki przy Obwodnicy Śródmiejskiej. Pod biurowiec albo galerię handlową
W kwietniu pod młotek trafią dwie miejskie nieruchomości, położone wzdłuż Obwodnicy Śródmiejskiej. O...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskimartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskim
13 marca 2024 roku Zarząd Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. wydał 150. decyzję o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Otrzymało ją Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „STALZŁOM”.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Budynki wielorodzinne "Kasztanowe Tarasy"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Budynki wielorodzinne "Kasztanowe Tarasy"
Wrocław, Fabryczna
[Poznań] Budynek wielorodzinny "Kamiennogórska 5"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Budynek wielorodzinny "Kamiennogórska 5"
Poznań, Grunwald
REKLAMA