REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Coraz więcej magazynów poza wielkimi aglomeracjami. Legnica, Bydgoszcz czy Zielona Góra przyciągają nowe inwestycjeartykuł
Pokaż artykuł
Coraz więcej magazynów poza wielkimi aglomeracjami. Legnica, Bydgoszcz czy Zielona Góra przyciągają nowe inwestycje
Polski rynek magazynowy to już nie tylko wielkie aglomeracje jak Warszawa, Górny Śląsk czy Poznań. Coraz częściej na celowniku inwestorów i najemców znajdują się perspektywiczne lokalizacje typu Zielona Góra, Bydgoszcz czy Legnica. Ich udział w rynku w ciągu ostatnich 10 lat istotnie wzrósł: z 10% w 2014 roku, do 25% w 2024. Potwierdzają to również wyniki Accolade. W ubiegłym roku poziom wynajętych powierzchni w obiektach inwestora i wyniósł ponad 200 tys. mkw. Jedna z największych firm rynku obuwniczego postawiła na Legnicę, a największa platforma zakupowa w Polsce na Bydgoszcz.
Będą nowe tereny pod inwestycje w woj. śląskim. Inicjatywa na rzecz przekształcenia terenów pogórniczychartykuł
Pokaż artykuł
Będą nowe tereny pod inwestycje w woj. śląskim. Inicjatywa na rzecz przekształcenia terenów pogórniczych
Na mocy porozumienia zawartego w Jastrzębiu-Zdroju pomiędzy Spółką Restrukturyzacji Kopalń (SRK) i Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną 500 hektarów dostanie szansę na drugie życie.
Dla lepszych podróży koleją – zmiany na linii Warszawa - Otwock [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dla lepszych podróży koleją – zmiany na linii Warszawa - Otwock [ZDJĘCIA]
Będą lepsze podróże koleją i bezpieczniejsze przejścia przez tory. Budowane są nowe przejścia pod torami między Gocławkiem a Wawrem. Układane są szyny, podkłady i rozwieszana sieć trakcyjna. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują projekt o wartości 422 mln zł netto, finansowany z udziałem funduszy unijnych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Nowe przystanki i krótsze podróże – marcowa korekta rozkładu jazdy pociągówartykuł
Pokaż artykuł
Nowe przystanki i krótsze podróże – marcowa korekta rozkładu jazdy pociągów
W niedzielę, 9 marca wchodzą w życie zmiany w rozkładzie jazdy pociągów. Będzie krótszy czas przejazdu z Warszawy do Rzeszowa przez Radom i Sandomierz oraz do Wrocławia. Lepszy dostęp do kolei zapewnią nowe przystanki – Biała Podlaska Wschodnia, Bytom Stroszek oraz Izabelów w woj. łódzkim. W rozkładzie jazdy uwzględniono najbardziej korzystne dla podróżnych połączenia oraz kontynuację prac na liniach kolejowych.
[Polska] Uczestnicy pierwotnego rynku mieszkaniowego w bardzo dobrych nastrojach po I półroczu 2015 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Uczestnicy pierwotnego rynku mieszkaniowego w bardzo dobrych nastrojach po I półroczu 2015 r.
Pierwsze sześć miesięcy 2015 r. można uznać za jeden z najbardziej pozytywnych okresów dla deweloper...
[Warszawa] Czekoladowy najemca w FACTORY Warszawa Annopol – otwarcie już za tydzieńartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Czekoladowy najemca w FACTORY Warszawa Annopol – otwarcie już za tydzień
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek spożywczych na świecie – Lindt – otworzy sklep w FACTORY W...
Pierwszy w Polsce outletowy pop - up store H&M w FACTORY Annopolartykuł
Pokaż artykuł
Pierwszy w Polsce outletowy pop - up store H&M w FACTORY Annopol
Pop-up store, czyli pojawiający się i znikający sklep marki H&M powstanie na dwa miesiące w Cent...
[Polska] Marek Noetzel: Dojrzały rynek nieruchomości handlowych na drodze dalszego rozwojuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Marek Noetzel: Dojrzały rynek nieruchomości handlowych na drodze dalszego rozwoju
Nasycenie dużych miast powierzchnią handlową, poszukiwanie miejsc na nowe inwestycje oraz pojawianie...
Za 53 mln zł powstają bezkolizyjne skrzyżowania na linii Koluszki - Łódź Widzew  [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Za 53 mln zł powstają bezkolizyjne skrzyżowania na linii Koluszki - Łódź Widzew [ZDJĘCIA]
Na linii Koluszki - Łódź Widzew dwa bezkolizyjne skrzyżowania zwiększą poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. W Gałkowie i Andrespolu już widać konstrukcje nowych obiektów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują inwestycje wspólnie z samorządami. Łączna wartość projektów współfinansowanych ze środków unijnych POIiŚ to ok. 53 mln zł netto.
Polska musi budować kolej dużych prędkości za swoje pieniądzeartykuł
Pokaż artykuł
Polska musi budować kolej dużych prędkości za swoje pieniądze
Polski rząd zapowiada, że kolej dużych prędkości powstanie w naszym kraju do 2030 r. Koszty budowy K...
[Polska] Czy w nowo wprowadzanych inwestycjach znajdziemy niższe ceny mieszkań?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czy w nowo wprowadzanych inwestycjach znajdziemy niższe ceny mieszkań?
W ostatnich kilku latach obserwowaliśmy spadek cen nieruchomości. Trend ten wspierały m.in. niższe c...
[Polska] Polacy kochają centra handlowe?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polacy kochają centra handlowe?
W Polsce nie spada zainteresowanie galeriami handlowymi a popyt generuje podaż. Znajdujemy się w czo...
[Gdynia] Gdynia Sports Arenainwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdynia] Gdynia Sports Arena
Gdynia, Redłowo, Górskiego 8
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość artykuł
Pokaż artykuł
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość
Czy poprzedni zarząd spółki Centralny Port Komunikacyjny „budował 2 000 km linii kolejowych” w modelu „piasty i szprych” w różnych częściach Polski, a teraz „zostało z tego tylko 480 km linii Y”? Czy poprzednio projektowane linie kolejowe „obsługiwały małe i średnie miasta”, podczas gdy obecnie dotyczą „głównie potrzeb aglomeracji”? Przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, CPK i PKP Polskich Linii Kolejowych sprostowali dziś te i wiele innych mitów dotyczących rozwoju sieci kolejowej w Polsce. Spółka przedstawiła dokument opisujący podejście do realizacji Programu CPK.
Warszawa Zachodnia – z trzema nowymi peronami i nowymi torami [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Zachodnia – z trzema nowymi peronami i nowymi torami [ZDJĘCIA]
Od niedzieli 13 marca na stacji Warszawa Zachodnia, która obsługuje około 750 pociągów, zwiększą się możliwości prowadzenia ruchu. Do dwóch nowych peronów i przebudowanych torów dołącza trzeci – peron nr 8. Wykonawca kontynuuje prace ponad peronami, w obszarze torów, w przejściu podziemnym oraz tunelu tramwajowym. Projekt za ok. 2 mld zł netto ubiega się o dofinansowanie ze środków unijnych POIiŚ.
[Warszawa] HENPOL buduje nowe osiedle dla Dom Developmentartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] HENPOL buduje nowe osiedle dla Dom Development
HENPOL podpisał kontrakt na budowę kompleksu mieszkalno-usługowego „Młyny Królewskie”, położonego w...
[Warszawa] Nowe umowy najmu w Warsaw Trade Towerartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowe umowy najmu w Warsaw Trade Tower
Savills, międzynarodowy doradca na rynku nieruchomości, reprezentował firmę Heitman w podpisaniu trz...
[Warszawa] Płacimy więcej za nowe mieszkania w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Płacimy więcej za nowe mieszkania w Warszawie
Nowe mieszkania w Warszawie kupowane są w coraz wyższej cenie za metr.   Narodowy Bank Polski...
[Warszawa] Ile kosztują w Warszawie najtańsze nowe mieszkaniaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ile kosztują w Warszawie najtańsze nowe mieszkania
Jak zmieniają się ceny na warszawskim rynku deweloperskim? Ile trzeba wydać za najniżej wycenioną ka...
[Warszawa] Nowe przestrzenie komercyjne dostepne na osiedlu Hubertusartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowe przestrzenie komercyjne dostepne na osiedlu Hubertus
W VI etapie osiedla Hubertus, deweloper ECO-Classic przygotował 10 lokali o przeznaczeniu komercyjny...
REKLAMA