REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Asfaltowa 21inwestycja
Pokaż inwestycję
Asfaltowa 21
Wrocław, Krzyki, Asfaltowa 21
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejneartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejne
Parki handlowe zwiększają potencjał w sektorze i umacniają swoją pozycję na rynku. Rośnie grupa inwestorów realizujących projekty w tym formacie.
Osiedle Podgaje, ul. Domagałyinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Podgaje, ul. Domagały
Kraków, Podgórze, Domagały
Wrocław: Nowe mieszkania na Jagodnie od PROFIT Development [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Nowe mieszkania na Jagodnie od PROFIT Development [FILM]
Już we wrześniu pierwsi właściciele otrzymają klucze do mieszkań na nowym osiedlu przy ul. Kajdasza...
Duża niemiecka sieć drogerii stawia na Wrocław. Ulokuje tu swoją polską centralęartykuł
Pokaż artykuł
Duża niemiecka sieć drogerii stawia na Wrocław. Ulokuje tu swoją polską centralę
Nowa, zagraniczna sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt GmbH wchodzi do Polski. Na swoją centr...
[Polska] Stabilna sytuacja na rynku handlowym, rosną obroty centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Stabilna sytuacja na rynku handlowym, rosną obroty centrów handlowych
Z danych zebranych przez Polską Radę Centrów Handlowych wynika, że w pierwszym półroczu 2016 roku ob...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gogolin] Nowe centrum w Gogolinie
Gogolin, Krapkowice
[Nowe Chechło] Osiedle "Jarzębinowe"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Nowe Chechło] Osiedle "Jarzębinowe"
Kalety
Piłsudskiego 11inwestycja
Pokaż inwestycję
Piłsudskiego 11
Kraków, Śródmieście
Galeria Wołomin będzie większa. Po rozbudowie pojawią się w niej dwa duże sklepy znanych marekartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Wołomin będzie większa. Po rozbudowie pojawią się w niej dwa duże sklepy znanych marek
Galeria Wołomin już wkrótce powiększy się o prawie 3 000 mkw. do łącznej wielkości ok. 34 000 mkw. GLA. W powiększonej części przygotowywane są dedykowane przestrzenie dla marek HalfPrice oraz Sinsay. Galeria w nowej powiększonej odsłonie przyjmie klientów w marcu przyszłego roku.
[Kępa] Centrum Incentive - BFC Hotelsinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kępa] Centrum Incentive - BFC Hotels
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Budynek Mieszkalny Wielorodzinny z Usługami (przebudowa) KRAKÓW, ul. Łóżycka 73c
Kraków, Podgórze
[Poznań] Osiedle "Nowe Żegrze"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Osiedle "Nowe Żegrze"
Poznań, Nowe Miasto, Byteńska
[Wrocław] Przedstawiciele Wroclavii nie potwierdzają otwarcia w każdą niedzielęartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Przedstawiciele Wroclavii nie potwierdzają otwarcia w każdą niedzielę
– Ustawa nie precyzuje wielu istotnych kwestii i dotąd ulegała licznym zmianom – tłumaczy Anna Kula,...
Trzy lata drogerii dm na polskim rynku. Jakie plany na przyszłość?artykuł
Pokaż artykuł
Trzy lata drogerii dm na polskim rynku. Jakie plany na przyszłość?
dm podsumowuje trzy lata działalności w Polsce i ogłasza dalszą ekspansję: prawie 80 sklepów do końca 2025 roku oraz podwojenie liczby drogerii w perspektywie najbliższych 3 lat. Sieć umacniania strategię omnichannel w Polsce, rozwija e-commerce i punkty ekspresowego odbioru zakupów, zwiększając dostępność swoich usług w całym kraju.
W Sanoku powstanie duży park handlowy Brama Bieszczad [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Sanoku powstanie duży park handlowy Brama Bieszczad [WIZUALIZACJE]
Kolejna duża inwestycja handlowa w województwie podkarpackim. W blisko 35-tysięcznym Sanoku powstanie pierwszy i największy park handlowy Brama Bieszczad. Inwestorem jest firma Refield, która właśnie zaprezentowała swoją inwestycję w nowym, odświeżonym formacie. Początkowo planowany park handlowy miał być dużo mniejszy i zapewniać podstawową ofertę, ale dostępność terenu i duże zainteresowanie skłoniło inwestora do powiększenia projektu, a co za tym idzie zaplanowania kompletnego miksu najemców.
Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowejinwestycja
Pokaż inwestycję
Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej
Gliwice, Wincentego Pola 16
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Zielone Osiedleinwestycja
Pokaż inwestycję
Zielone Osiedle
Nisko, Melchiora Wańkowicza
Drucianka Praskainwestycja
Pokaż inwestycję
Drucianka Praska
Warszawa, Objazdowa
REKLAMA