REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Poziom komercjalizacji nowego parku handlowego Atut Myszków osiągnął 70 proc. [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Poziom komercjalizacji nowego parku handlowego Atut Myszków osiągnął 70 proc. [WIZUALIZACJE]
Atut Myszków, regionalny park handlowy, którego budowa dopiero się rozpoczęła, jest już wynajęty w 70 proc. Kompleksowa oferta, którą stworzą znane polskie i międzynarodowe marki, uzupełniona będzie przez powstające na terenie inwestycji obiekty takie jak Lidl, restauracja McDonald’s czy centrum DIY. Dodatkowym źródłem ruchu będzie stacja paliw.
Kończą się prace w kolejnej zabytkowej famule przy ul. Przędzalnianej na Księżym Młynie w Łodzi [ZDJĘCIA + FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Kończą się prace w kolejnej zabytkowej famule przy ul. Przędzalnianej na Księżym Młynie w Łodzi [ZDJĘCIA + FILM]
Kończą się prace w kolejnej zabytkowej famule przy ul. Przędzalnianej 61. Po remoncie powstanie tu siedem lokali mieszkalnych, pracownie twórcze oraz poczta.
Na Dolnym Śląsku powstanie najnowocześniejsze Centrum Opieki Senioralnej w Polsce [WIZUALIZACJA]artykuł
Pokaż artykuł
Na Dolnym Śląsku powstanie najnowocześniejsze Centrum Opieki Senioralnej w Polsce [WIZUALIZACJA]
W województwie dolnośląskim powstanie najnowocześniejsze Centrum Opieki Senioralnej w Polsce. Inwestycja zlokalizowana będzie w Bolesławcu. Kompleks powstanie tuż przy głównym gmachu bolesławieckiego szpitala Świętego Łukasza.
W starej Fabryce Drożdży w Krakowie powstaje nowa inwestycja mieszkaniowa [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W starej Fabryce Drożdży w Krakowie powstaje nowa inwestycja mieszkaniowa [WIZUALIZACJE]
Rozpoczęła się sprzedaż domów w inwestycji Nowa Drożdżownia zlokalizowanej w krakowskiej dzielnicy Bieżanów-Prokocim. W ramach działań rewitalizacyjnych nowy wygląd i funkcjonalność zyska zabytkowy obiekt – dawna Fabryka Drożdży, gdzie poza mieszkaniami znajdą się również lokale handlowo-usługowe.
[wielkopolskie] Nowy sklep w Galerii Lesznoartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Nowy sklep w Galerii Leszno
Już w czerwcu do grona najemców Galerii Leszno dołączy sklep Sneakers by Distance. Sklep Sneakers b...
[Wrocław] Nowy najemca na wrocławskim dworcuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowy najemca na wrocławskim dworcu
Na ponad 500 mkw., w zabytkowym dworcu Wrocław Główny, działa sklep spożywczy Biedronka. Jest to już...
[Gdańsk] Ośrodek Kultury Morskiejinwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdańsk] Ośrodek Kultury Morskiej
Gdańsk, Śródmieście
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Katowice] Remont, ul. Graniczna
Katowice, Paderewskiego
[Wrocław] Muzeum Teatruinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Muzeum Teatru
Wrocław, Stare Miasto
Kładka dla pieszych nad al. Jana III Sobieskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Kładka dla pieszych nad al. Jana III Sobieskiego
Wrocław, Psie Pole, aleja Jana III Sobieskiego
Centrum logistyczne Amazoninwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum logistyczne Amazon
Łódź, Śródmieście
Centrum handlowe Toruń Bukowainwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum handlowe Toruń Bukowa
Toruń, Rubinkowo, Bukowa
Park wodny Polanica-Zdrójinwestycja
Pokaż inwestycję
Park wodny Polanica-Zdrój
Polanica-Zdrój, Sportowa 9
Develia wybuduje drogę i ścieżkę pieszo-rowerową na wrocławskim Ołtaszynieartykuł
Pokaż artykuł
Develia wybuduje drogę i ścieżkę pieszo-rowerową na wrocławskim Ołtaszynie
Wrocławski deweloper, który na Ołtaszynie realizuje osiedle Orawska Vita, rozbuduje lokalną infrastrukturę drogową. Oprócz remontu ul. Orawskiej i Łubinowej Develia wykona również długą ścieżkę pieszo-rowerową do ulic Koszyckiej i Spiskiej.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Yareal ukończył budowę pierwszego biurowca w kompleksie LIXAartykuł
Pokaż artykuł
Yareal ukończył budowę pierwszego biurowca w kompleksie LIXA
Yareal ukończył realizację pierwszego budynku w kompleksie biurowym LIXA w Warszawie w dzielnicy Wol...
[Warszawa] Coraz większy wybór na rynku hotelowym w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Coraz większy wybór na rynku hotelowym w Warszawie
W Warszawie rośnie oferta hotelowa, dla której coraz poważniejszą konkurencją jest dojrzewający ryne...
Warszawa: Rozstrzygnięto przetarg na nowe Rondo Dmowskiego [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Rozstrzygnięto przetarg na nowe Rondo Dmowskiego [WIZUALIZACJE]
Firma Balzola wygrała przetarg na przebudowę ronda Dmowskiego. Wytyczy przejścia dla pieszych wokół...
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcami
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
REKLAMA