REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Europa] Dobre perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Europie Środkowejartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Dobre perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Europie Środkowej
Z najnowszego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield dotyczącego rozwoju centró...
Centrum Szembekainwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Szembeka
Warszawa, Zamieniecka 80
[Polska] Szeroka czy unikalna? Jaka jest oferta centrów handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Szeroka czy unikalna? Jaka jest oferta centrów handlowych w Polsce?
JLL bada atrakcyjność i unikalność oferty polskich centrów handlowych i określa atrakcyjność handlow...
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedany
Kolejne cztery obiekty handlowe w Polsce zmieniły swojego właściciela. Avison Young reprezentowało międzynarodowy fundusz inwestycyjny w procesie sprzedaży 4 obiektów handlowych, zlokalizowanych w miastach regionalnych: Stara Cegielnia w Szczecinie, Galeria Kosmos w Koszalinie, OK Centrum Wałbrzych i OK Centrum Strzegom, o łącznej powierzchni ok. 15 000 metrów kwadratowych GLA.
firma
Pokaż firmę
Tamex Obiekty Sportowe S.A.
Rynek nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce ma już 13,3 mln mkw. GLA [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce ma już 13,3 mln mkw. GLA [RAPORT]
Z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec 2023 r. powierzchnia polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,3 mln mkw. GLA. Łącznie w 2023 r. przybyło 424 tys. mkw. GLA, to o 30% więcej niż rok wcześniej. W efekcie nasycenie powierzchnią handlową wyniosło 353 mkw. na 1000 mieszkańców.
[Polska] Nowe projekty zmieniają układ sił na mapach handlowych miast; przebudowy oraz rozwój nowych formatów i ulic handlowych to nadal kluczowe trendy na polskim rynkuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Nowe projekty zmieniają układ sił na mapach handlowych miast; przebudowy oraz rozwój nowych formatów i ulic handlowych to nadal kluczowe trendy na polskim rynku
Tak wynika z raportu Jones Lang LaSalle „Rynek handlowy w Polsce – II kw. 2013 r.”. Eksperci Jones...
[Polska] Galeriom nastawionym tylko na handel grozi zamknięcieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Galeriom nastawionym tylko na handel grozi zamknięcie
W Polsce działa ponad 500 galerii handlowych, a w II połowie 2017 roku do użytku ma zostać oddanych...
[Myszków] Kompleks rekreacyjno-hotelowy, ul. Kazimierza Pułaskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Myszków] Kompleks rekreacyjno-hotelowy, ul. Kazimierza Pułaskiego
Myszków, Pustkowie Mijaczowskie
[Polska] Szykuje się intensywny kwartał na rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Szykuje się intensywny kwartał na rynku nieruchomości handlowych
Po spokojnym III kwartale rynek nieruchomości handlowych przyspieszy. W IV kw. deweloperzy mogą odda...
Legnica: Obok Kauflandu ma powstać nowy, niewielki park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Legnica: Obok Kauflandu ma powstać nowy, niewielki park handlowy
W Legnicy planowany jest kolejny,niewielki osiedlowy park handlowy. Inwestycja ma zostać zlokalizowa...
Grupa Saller zrealizuje kolejne nowe parki handlowe w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Saller zrealizuje kolejne nowe parki handlowe w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów, poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
Genesis Property realizuje trzy nowe parki handlowe w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Genesis Property realizuje trzy nowe parki handlowe w Polsce
Poznań, Żagań i Brzeziny to trzy kluczowe projekty, które obecnie prowadzi Genesis Property. Prace na tych budowach przebiegają zgodnie z harmonogramem. Inwestor prowadzi obecnie 15 projektów, o łącznej powierzchni około 70 000 GLA.
Parki handlowe w Polsce – rekordowo wysoka podaż nowych projektówartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe w Polsce – rekordowo wysoka podaż nowych projektów
Obecnie w Polsce funkcjonuje 260 dużych parków handlowych (o GLA powyżej 5 000 mkw.) o łącznej powierzchni 2,9 miliona mkw. GLA. Szybki rozwój tego formatu podwoił jego udział w nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce do 18%, z zaledwie 9% w 2010 roku.
MatchOffice Polskafirma
Pokaż firmę
MatchOffice Polska
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
[Polska] Dobre dane dotyczące rynku handlowego w Polsce za I półrocze 2016 rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Dobre dane dotyczące rynku handlowego w Polsce za I półrocze 2016 roku
Polish Retail Research Forum (PRRF) opublikowało dane podsumowujące rynek centrów handlowych w Polsc...
[śląskie] Aviva sprzedaje centrum handlowe Focus Park w Rybnikuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Aviva sprzedaje centrum handlowe Focus Park w Rybniku
Fundusz inwestycyjny Aviva Investors sfinalizował transakcję sprzedaży centrum handlowego Focus Park...
[Polska] Znamy najlepsze sieci handlowe w Polsce w 2015 rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Znamy najlepsze sieci handlowe w Polsce w 2015 roku
Polska Rada Centrów Handlowych, organizator konkursu PRCH Retail Awards ogłosiła najlepsze centra i...
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce  artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
REKLAMA