REKLAMA
Znaleziono 3081 wyników
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce  artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Rok 2022 był dobry dla rynku retail, ale wyzwań coraz więcejartykuł
Pokaż artykuł
Rok 2022 był dobry dla rynku retail, ale wyzwań coraz więcej
W jakiej kondycji jest dziś rynek centrów handlowych oraz jak wpływają na niego kolejne zewnętrzne kryzysy, z którymi musi się mierzyć? Komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.
[Polska] 75 proc. multipleksów jest w galeriach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] 75 proc. multipleksów jest w galeriach handlowych
W latach 2002-2012 udział obiektów, w których główną siłę napędową stanowi galeria, wzrósł w Polsce...
[Katowice] Rozwój rynku nieruchomości to „niekończąca się historia" – pierwszy dzień Property Forum 2013 za namiartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Rozwój rynku nieruchomości to „niekończąca się historia" – pierwszy dzień Property Forum 2013 za nami
Polska na długo pozostanie liderem rynku nieruchomości komercyjnych w regionie Europy Centralnej, a...
[Poznań] Skanska rozpoczyna budowę Malta House, pierwszego biurowca w Poznaniu z certyfikatem środowiskowym LEEDartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Skanska rozpoczyna budowę Malta House, pierwszego biurowca w Poznaniu z certyfikatem środowiskowym LEED
Skanska Property Poland otrzymała właśnie pozwolenie na budowę Malta House, swojego pierwszego proje...
[Białystok] Inwestor powstającego Parku Handlowego KWADRAT rozpoczyna przygotowanie terenu pod budowę obiektuartykuł
Pokaż artykuł
[Białystok] Inwestor powstającego Parku Handlowego KWADRAT rozpoczyna przygotowanie terenu pod budowę obiektu
W ubiegłym tygodniu uprawomocniło się pozwolenie na budowę nowego zakładu produkcyjnego Biazet S.A....
Łódź przyciąga inwestorów, czy docenią ją także firmy z Ukrainy artykuł
Pokaż artykuł
Łódź przyciąga inwestorów, czy docenią ją także firmy z Ukrainy
Część z kilkuset zachodnich firm, które wycofały się z Rosji czy Białorusi prawdopodobnie ulokuje swoją działalność w Polsce. Mówimy przede wszystkim o produkcji, co przyniesie także zwiększone zapotrzebowanie na powierzchnie magazynowe, biurowe oraz mieszkania. Już teraz napływają do nas przedsiębiorcy z Ukrainy, którzy chcą uchronić swoje firmy. W pozytywny sposób odczuwają to powyższe segmenty naszego rynku nieruchomości. Beneficjentem zmian rynkowych jest m.in. Łódź, która stała się w ostatnim czasie jedną z najlepszych lokalizacji inwestycyjnych dla firm optymalizujących łańcuchy dostaw, szczególnie w przypadku firm IT.
OTCF – właściciel marki 4F wprowadził się do kompleksu biurowego The Park Krakówartykuł
Pokaż artykuł
OTCF – właściciel marki 4F wprowadził się do kompleksu biurowego The Park Kraków
Właściciel marki 4F – firma OTCF S.A. w styczniu br. wprowadziła się do najnowszego biurowca B1 w krakowskim projekcie realizowanym przez White Star Real Estate i Cain International – The Park Kraków. Tym samym spółka skonsolidowała swoje dotychczasowe biura w Krakowie i Wieliczce i oficjalnie przeniosła główną siedzibę na ulicę Saską 25C w Krakowie. Właściciel największej polskiej marki sportowej objął w sumie ponad 8,2 tys. mkw. powierzchni, zajmując 4 spośród 6 pięter dostępnych w budynku. Za aranżację wnętrz nowego biura OTCF odpowiadała pracownia Trzop Architekci.
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
Rumuńsko-belgijski inwestor kupił działkę w Warszawie. Co na niej wybuduje?artykuł
Pokaż artykuł
Rumuńsko-belgijski inwestor kupił działkę w Warszawie. Co na niej wybuduje?
Kolejny zagraniczny inwestor wchodzi do Warszawy. Tym razem jest to rumuńsko-belgijski deweloper, który na realizację swojej pierwszej inwestycji w Polsce wybrał warszawski Mokotów.
Widać wyhamowanie wojny cenowej wśród dyskontów. W sklepach będzie coraz drożej [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Widać wyhamowanie wojny cenowej wśród dyskontów. W sklepach będzie coraz drożej [RAPORT]
Eksperci rynkowi przewidują, że po wakacjach codzienne zakupy zdrożeją rdr. o ok. 5 proc. Argumentują to m.in. wzrostem inflacji, cen gazu i energii elektrycznej, a także poprawą sytuacji finansowej Polaków. Mówią też o tym, że w jakimiś stopniu wyhamuje wojna cenowa sieci handlowych, bo Polacy są nią już zmęczeni.
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
Osiedle Poematuinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Poematu
Warszawa, Wawer, Poematu
Oliwska Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Oliwska Vita
Warszawa, Targówek, Oliwska 5c
metraże
38 - 111 m2
[Polska] Jaki dostaniemy upust od deweloperaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jaki dostaniemy upust od dewelopera
Czy przy zakupie mieszkania dostaniemy od dewelopera rabat? Jak duża może być różnica między ceną tr...
[Polska] Czym deweloperzy kierują się przy wyborze gruntów pod nowe osiedla?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czym deweloperzy kierują się przy wyborze gruntów pod nowe osiedla?
Czy deweloperzy posiadają działki pod budowę kolejnych projektów? Które firmy poszukują gruntów inwe...
Katowice przyciągają inwestorów z całego świataartykuł
Pokaż artykuł
Katowice przyciągają inwestorów z całego świata
Atrakcyjna lokalizacja na przecięciu transeuropejskich szlaków transportowych, dostępność nowoczesnych powierzchni komercyjnych oraz wysoki profesjonalizm kadry pracowniczej przyciągają do Katowic przedstawicieli biznesu – inwestorów i najemców. Miasto dawniej kojarzone jedynie z przemysłem ciężkim należy dziś do grona najszybciej rozwijających się ośrodków i jest jedną z pięciu lokalizacji w Polsce najchętniej wybieranych przez przedsiębiorstwa z sektora nowoczesnych usług biznesowych. Raport "Katowice, miasto z pasją!" pokazuje, jaki potencjał biznesowy drzemie w tym regionie, szczególnie w obszarze nieruchomości komercyjnych i związanych z nimi inwestycji.
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]
Rynek handlu w Polsce należy do największych i najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie Środkowo-Wschodniej. Do końca pierwszej połowy 2024 roku łączna powierzchnia nieruchomości handlowych wyniosła 17,3 mln mkw. z czego 17% przypadło parkom handlowym, a 9% tzw. centrom convenience.
[Wrocław] Kościuszki 16inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Kościuszki 16
Wrocław, Stare Miasto, Kościuszki 16
REKLAMA