REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Wielomiliardowe inwestycje na kolei nabierają rozpędu. Pociągi będą się poruszać z maksymalną prędkością 250 km/hartykuł
Pokaż artykuł
Wielomiliardowe inwestycje na kolei nabierają rozpędu. Pociągi będą się poruszać z maksymalną prędkością 250 km/h
Dzięki pracom na Centralnej Magistrali Kolejowej po raz pierwszy w historii polskiej sieci kolejowej ma być możliwa podróż pociągiem pasażerskim z prędkością maksymalną wynoszącą 250 km/h – to jeden z planowanych efektów nowego Krajowego Programu Kolejowego do 2030 roku z perspektywą przedłużenia o kolejne dwa lata, który w połowie sierpnia br. został przyjęty przez rząd.
HS-Projektfirma
Pokaż firmę
HS-Projekt
Przezchlebie, ul. Łączna 9
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Nowe inwestycje PKP PLK na trasie z Kędzierzyna-Koźla do Opola zmieniają podróże pociągiem na lepsze [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe inwestycje PKP PLK na trasie z Kędzierzyna-Koźla do Opola zmieniają podróże pociągiem na lepsze [FILM]
Nowe, dostępne dla wszystkich perony na trasie z Kędzierzyna-Koźla do Opola oraz krótsze podróże to efekt realizowanego obecnie przez PLK S.A. największego projektu w województwie opolskim. Inwestycja ma strategiczne znaczenie dla ruchu regionalnego i międzyregionalnego.
Rewitalizacja linii kolejowej nr 285inwestycja
Pokaż inwestycję
Rewitalizacja linii kolejowej nr 285
Wrocław, Krzyki
Kiedy ruszy Kolej Dużych Prędkości w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Kiedy ruszy Kolej Dużych Prędkości w Polsce?
Kolej Dużych Prędkości (KDP) – to potrzebna inwestycja, która powinna rozpocząć się jak najszybciej. Dobrze, aby fundusz kolejowy miał podobne możliwości finansowania inwestycji, jak fundusz drogowy – m.in. żeby mógł się zadłużać.
[Wrocław] Euro-raport: Hotelarze są gotowi na Euro 2012. Miejsc noclegowych nie zabraknieartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Euro-raport: Hotelarze są gotowi na Euro 2012. Miejsc noclegowych nie zabraknie
Czesi i Rosjanie, ale też Duńczycy, Hiszpanie i Niemcy - już za kilka tygodni do Wrocławia przyjadą...
Zajezdnia tramwajowa, ul. Szczecińskainwestycja
Pokaż inwestycję
Zajezdnia tramwajowa, ul. Szczecińska
Wrocław, Szczecińska
W centrum Krakowa powstaje nowa estakada Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa powstaje nowa estakada Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]
W samym centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobieżnych. Linia o współczesnym, europejskim standardzie wpisuje się w zabytkowe otoczenie stolicy Małopolski.
[Polska] Porty kontenerowe nowym impulsem do rozwoju rynku powierzchni magazynowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Porty kontenerowe nowym impulsem do rozwoju rynku powierzchni magazynowych w Polsce
Konteneryzacja morskiego handlu, wzrost znaczenia polskich portów na europejskiej mapie transportowe...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Hotel "Europeum" (modernizacja do 3 gwiazdek)
Wrocław, Stare Miasto
[Wrocław] Przebudowa dróg dojazdowych do Idylli Wrocławskiejinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Przebudowa dróg dojazdowych do Idylli Wrocławskiej
Wrocław, Fabryczna
Budowa drogi do Osiedli "Rodzinne" , "Park Domaszczyn" inwestycja
Pokaż inwestycję
Budowa drogi do Osiedli "Rodzinne" , "Park Domaszczyn"
Domaszczyn, Jaksonów, Parkowa
Zmodernizowana stacja ułatwia podróże mieszkańcom Ostrowca Świętokrzyskiego [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zmodernizowana stacja ułatwia podróże mieszkańcom Ostrowca Świętokrzyskiego [ZDJĘCIA]
W Ostrowcu Świętokrzyskim podróżni korzystają z odnowionego peronu i wyremontowanej kładki. Łatwiej wsiadają do pociągów, którymi wygodniej i bezpieczniej dojechać można do Skarżyska-Kamiennej, Kielc i Krakowa. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na odcinku Skarżysko-Kamienna – Sandomierz współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia.
Lepszy dostęp do kolei i szybsze podróże ze Skarżyska-Kamiennej w kierunku Kielcartykuł
Pokaż artykuł
Lepszy dostęp do kolei i szybsze podróże ze Skarżyska-Kamiennej w kierunku Kielc
Do końca 2028 roku PKP PLK S.A. zmodernizują linię kolejową na odcinku Skarżysko-Kamienna – Tumlin. Ogłoszono przetarg na inwestycję o szacunkowej wartości przeszło 800 mln zł netto. W ramach projektu przebudowane zostaną istniejące stacje i przystanki, a dzięki nowym torom i systemom sterowania ruchem pociągów zwiększą się możliwości kolei w województwie świętokrzyskim. To kolejny etap inwestycji na odcinku Skarżysko-Kamienna – Kielce – Kozłów.
Za ponad 2 mld zł netto powstanie nowa linia kolejowa w woj. małopolskimartykuł
Pokaż artykuł
Za ponad 2 mld zł netto powstanie nowa linia kolejowa w woj. małopolskim
PKP PLK S.A. ogłosiły przetarg na budowę pierwszego odcinka nowej linii kolejowej w ramach projektu „Podłęże-Piekiełko”. Tory pomiędzy Szczyrzycem a Tymbarkiem poprowadzone będą przez dwa tunele, wiadukty i mosty. Ta część nowego połączenia kolejowego w Małopolsce gotowa będzie w 2029 roku. Szacowany koszt budowy to ponad 2 mld zł netto, który sfinansowany będzie ze środków budżetowych. Modernizacja i budowa nowych torów skróci czasy przejazdu pociągami z Krakowa do Zakopanego i Nowego Sącza.
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Będzie rewitalizacja kolejnych linii kolejowych na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Będzie rewitalizacja kolejnych linii kolejowych na Dolnym Śląsku
Samorząd województwa dolnośląskiego skutecznie walczy z wykluczeniem komunikacyjnym w regionie rewitalizując kolejne nieczynne linie kolejowe. Zakończony został właśnie remont linii z Jeleniej Góry do Karpacza, o czym pisaliśmy wczoraj na Investmap.pl. Pierwsze pociągi ruszą po raz pierwszy po ponad 25 latach już 15 czerwca. To jednak nie koniec ambitnych planów inwestycyjnych, jakie ma Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego. Wkrótce zostaną zrewitalizowane dwie kolejne nieczynne linie kolejowe na Dolnym Śląsku.
REKLAMA