REKLAMA
Znaleziono 2612 wyników
Dworzec kolejowy w podwarszawskich Ząbkach jak nowy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dworzec kolejowy w podwarszawskich Ząbkach jak nowy [ZDJĘCIA]
Jest symbolem modernistycznej architektury, kształtem przypomina wagon z lat 30. XX w. i towarzyszą mu dwie skrzydlate wiaty. Niewielki dworzec w Ząbkach przeszedł prawdziwą metamorfozę, dzięki której nie tylko odzyskał historyczny wygląd, ale stał się również komfortowym miejscem obsługi pasażerów.
W Warszawie powstaje najnowsza i najnowocześniejsza zajezdnia tramwajowa w Polsce [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje najnowsza i najnowocześniejsza zajezdnia tramwajowa w Polsce [FILM]
Budowa zajezdni tramwajowej na Annopolu dobiega końca. Po zakończeniu wszystkich prac – już jesienią tego roku – w zautomatyzowanym, ekologicznym i najnowocześniejszym obiekcie tego typu w Polsce i regionie serwisowanych będzie ponad 150 niskopodłogowych tramwajów.
Otwarcie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny znów przesunięte [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny znów przesunięte [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny, to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstał w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny niemal gotowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny niemal gotowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dobiegają końca prace na budowie nowego dworca Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiegają końca prace na budowie nowego dworca Olsztyn Główny [FILMY]
Dobiegają końca prace na budowie na budowie nowego dworca Olsztyn Główny. To jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny prawie gotowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny prawie gotowy [FILMY]
Dobiegają końca prace na budowie na budowie nowego dworca Olsztyn Główny. To jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Zabytkowy dworzec w Wejherowie przeszedł kompleksową przebudowę [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec w Wejherowie przeszedł kompleksową przebudowę [ZDJĘCIA]
Polskie Koleje Państwowe S.A. zakończyły trwającą niespełna półtora roku modernizację dworca kolejowego w Wejherowie. Dzięki współpracy z lokalnym samorządem dworzec po przebudowie pełni nie tylko funkcję obsługi pasażerów, ale jest także ważnym miejscem dla mieszkańców miasta.
Rok 2024 – długi zmaleją, ale bankrutów w Polsce nie ubędzieartykuł
Pokaż artykuł
Rok 2024 – długi zmaleją, ale bankrutów w Polsce nie ubędzie
Gospodarka w 2024 r. wyraźnie odbije, zwłaszcza w II półroczu. Przełoży się to na kondycję finansową tak firm, jak i konsumentów. Liczba dłużników i wartość ich zadłużenia będzie malała, choć nie należy spodziewać się tu spektakularnych zmian. Nie zmniejszy się liczba bankructw, a na poprawę trzeba będzie poczekać do 2025 r. Mimo lepszej koniunktury zatory płatnicze nadal będą jedną z głównych barier rozwoju, a rynek zarządzania wierzytelnościami zanotuje kolejne wzrosty.
20 lat Polski w UE z perspektywy nieruchomościowego rynku inwestycyjnegoartykuł
Pokaż artykuł
20 lat Polski w UE z perspektywy nieruchomościowego rynku inwestycyjnego
Dwie dekady od momentu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej były czasem dynamicznego rozwoju kraju i rynku nieruchomości komercyjnych, efektywnie wykorzystanym na profesjonalizację sektora. Nie stałoby się to bez udziału unijnych środków. Według danych Ministerstwa Finansów od 1 maja 2004 roku do końca 2023 roku Polska otrzymała łącznie 245,5 miliarda euro, co po odliczeniu składek członkowskich daje kwotę ponad 160 miliardów euro na rozwój i modernizację.
Liczba upadłości konsumenckich bije rekordy, ale nastroje są coraz lepszeartykuł
Pokaż artykuł
Liczba upadłości konsumenckich bije rekordy, ale nastroje są coraz lepsze
W I półroczu 2024 roku sądy zatwierdziły upadłość 10,8 tys. konsumentów – wynika z danych COIG. Krajowy Rejestr Długów wskazuje, że wierzyciele dłużników stracili 305,3 mln zł. Liczba bankructw jest wyższa niż w tym samym okresie minionego roku. Mimo to nastroje konsumenckie są coraz lepsze. Wzrosła skłonność do dokonywania ważnych zakupów, w tym dóbr trwałych, co widać zarówno w danych GUS jak i GfK – an NIQ Company.
Nowe europejskie prawo: koniec polskiego sektora bateryjnego?artykuł
Pokaż artykuł
Nowe europejskie prawo: koniec polskiego sektora bateryjnego?
Unia Europejska przygotowuje regulacje, które mogą stanowić poważne wyzwanie dla polskiego sektora baterii, wartego aż 38 mld zł. Nowe przepisy, o których wprowadzenie intensywnie zabiega Francja, znacznie ograniczą konkurencyjność polskich firm. – Przyjęcie tych regulacji w obecnie proponowanej formie stwarza realne zagrożenie dla krajowej gospodarki – podkreśla Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności (PSNM).
[Poznań] Ostatni etap Malta Fountainartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Ostatni etap Malta Fountain
Ostatni etap prac trwa na terenie budowy Malta Fountain. Inwestor, spółka Łacina Dom, zamierza już z...
[Wrocław] Miasto chce w 4 tygodnie wyremontować całą ulicę Traugutta. Jeszcze w tym roku!artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Miasto chce w 4 tygodnie wyremontować całą ulicę Traugutta. Jeszcze w tym roku!
Drogowcy przymierzają się właśnie do remontu niezwykle ruchliwej i często zatłoczonej ulicy Traugutt...
[podkarpackie] A4 z Jarosława do Radymna gotowa w 98 procentachartykuł
Pokaż artykuł
[podkarpackie] A4 z Jarosława do Radymna gotowa w 98 procentach
Prace na budowie autostrady A4 z Jarosława do Radymna na Podkarpaciu dobiegają końca. Firma Budimex,...
[wielkopolskie] Słoneczne Tarasy gotowe do zamieszkaniaartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Słoneczne Tarasy gotowe do zamieszkania
W podpoznańskich Plewiskach zakończyła się właśnie budowa I etapu inwestycji Słoneczne Tarasy. Miesz...
[Wrocław] Wrocław 2012: budowa stadionu ostatecznie wyniesie nas 901 mln złotychartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wrocław 2012: budowa stadionu ostatecznie wyniesie nas 901 mln złotych
Po pierwszym przetargu miał być wart 729 mln zł. W czerwcu 2010 roku, gdy miasto brało kredyt, było...
REKLAMA