REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Dworzec PKP Racibórzinwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec PKP Racibórz
Racibórz, Pl. Dworcowy 1
Miasto planuje do 2030 roku wiele inwestycji i remontów na Wielkiej Wyspie [LISTA]artykuł
Pokaż artykuł
Miasto planuje do 2030 roku wiele inwestycji i remontów na Wielkiej Wyspie [LISTA]
Miasto ma w planach realizację kilkunastu większych i mniejszych inwestycji na wrocławskiej Wielkiej...
[Wrocław] Mieszkańcy wspólnie z miastem wyremontują sobie ulicęartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Mieszkańcy wspólnie z miastem wyremontują sobie ulicę
W przyszłym miesiącu ma się rozpocząć remont ulicy Czechowickiej na Księżu Małym. Mieszkańcy, którzy...
Dolny Śląsk: Most na Odrze w Ścinawie przejdzie generalny remontartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Most na Odrze w Ścinawie przejdzie generalny remont
W Ścinawie trwa remont zabytkowego mostu, o długości ok. 350 metrów, w ciągu drogi krajowej 36. Aby...
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinemartykuł
Pokaż artykuł
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinem
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinem. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla budowy nowej linii. Dokumentacja za ponad 23 mln zł netto będzie zrealizowana w ramach rządowego „Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.”.
Łęczna i Włodawa będą miały szybkie połączenie kolejowe z Lublinemartykuł
Pokaż artykuł
Łęczna i Włodawa będą miały szybkie połączenie kolejowe z Lublinem
Mieszkańcy Łęcznej i Włodawy zyskają wygodny dojazd do stolicy regionu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetargi na opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy nowego połączenia kolejowego między Lublinem a Łęczną oraz rewitalizację trasy Chełm – Włodawa. Szacowana wartość obu projektów z Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r. to ok. 1,2 mld zł.
[Wrocław] Secesyjne witryny wróciły do holu kasowego Dworca Głównegoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Secesyjne witryny wróciły do holu kasowego Dworca Głównego
W holu kasowym dworca Wrocław Główny zamontowano pierwsze historyczne witryny kasowe. Tak wyglądały...
[Poznań] Nowy Rynek powstanie na terenie dawnego dworca PKSartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Nowy Rynek powstanie na terenie dawnego dworca PKS
Skanska rozpoczęła budowę projektu Nowy Rynek, który na nowo zdefiniuje ważną część Poznania. U zbie...
Trwa przebudowa dworca Warszawa Zachodnia. Będą kolejne zmiany [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa przebudowa dworca Warszawa Zachodnia. Będą kolejne zmiany [FILMY]
Na Warszawie Zachodniej postęp prac i zapewnienie bezpiecznego prowadzenia ruchu wymaga tymczasowych zmian w komunikacji między 22 sierpnia a 3 września. Zaplanowane roboty związane są z podłączaniem nowych urządzeń do systemu sterowania ruchem kolejowym. Przed podróżą prosimy o sprawdzenie rozkładu jazdy, w którym uwzględniono zmienione połączenia w Warszawie i aglomeracji.
Trwają prace przy przebudowie Dworca Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace przy przebudowie Dworca Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]
Postępuje przebudowa stacji Warszawa Zachodnia. Kolejny rozszerzony etap prac od niedzieli 14 lutego...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Milion złotych ma kosztować nowy węzeł przesiadkowy na Psim Poluartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Milion złotych ma kosztować nowy węzeł przesiadkowy na Psim Polu
Przystanek autobusowy, parking dla 50 aut, ławki, oświetlenie i parking dla rowerów - wszystko to ma...
[Wrocław] Zabytkowy strop na Dworcu Głównym wygląda jak nowyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Zabytkowy strop na Dworcu Głównym wygląda jak nowy
Zakończono już prace nad renowacją zabytkowego stropu nad salą sesyjną Dworca Głównego. Ma sześćset...
REKLAMA