REKLAMA
Znaleziono 7119 wyników
Kończy się pierwszy etap przebudowy wrocławskiej Renomy [NOWE WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się pierwszy etap przebudowy wrocławskiej Renomy [NOWE WIZUALIZACJE]
Dobiega końca pierwszy etap przebudowy i modernizacji Renomy – największego domu handlowego we Wrocławiu. W tym zabytkowym, przedwojennym obiekcie po trwającej obecnie metamorfozie, pojawią się nowe koncepty gastronomiczne z ogródkami, a sam budynek otworzy się zarówno na plac Czysty, jak i plac Kościuszki. Inspiracją przy projektowaniu była słynna warszawska Hala Koszyki.
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield opublikowała raport za II kwartał 2022 roku na polskim rynku handlowym. W analizowanym okresie do użytku oddane zostało prawie 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego większość to duże parki handlowe.
Przy ulicy Nowohuckiej trwa budowa nowego kompleksu handlowego i Designer Outlet Kraków [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Przy ulicy Nowohuckiej trwa budowa nowego kompleksu handlowego i Designer Outlet Kraków [ZDJĘCIA]
Przy ulicy Nowohuckiej w Krakowie, w sąsiedztwie hali Expo trwa budowa centrum wyprzedażowego Designer Outlet Kraków wraz z dwoma parkami handlowymi.
Postępują prace na budowie nowego kompleksu handlowego i Designer Outlet Kraków [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego kompleksu handlowego i Designer Outlet Kraków [ZDJĘCIA]
Przy ulicy Nowohuckiej w Krakowie, w sąsiedztwie hali Expo trwa budowa centrum wyprzedażowego Designer Outlet Kraków wraz z dwoma parkami handlowymi.
Przy ulicy Nowohuckiej KG Group buduje nowy kompleks handlowy i Designer Outlet Kraków [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Przy ulicy Nowohuckiej KG Group buduje nowy kompleks handlowy i Designer Outlet Kraków [ZDJĘCIA]
Przy ulicy Nowohuckiej w Krakowie, w sąsiedztwie hali Expo trwa budowa centrum wyprzedażowego Designer Outlet Kraków wraz z dwoma parkami handlowymi.
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanów
Do końca roku sektor może wzbogacić się o ok. 200 000 mkw., z czego zgodnie z trendem ostatnich lat najwięcej przypadnie na format parków handlowych, które odpowiadają za 77 proc. powierzchni w budowie – wynika z analizy Cushman & Wakefield.
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
firma
Pokaż firmę
Wrocławski Park Technologiczny S.A.
Wrocław, Muchoborska 18
firma
Pokaż firmę
Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny
firma
Pokaż firmę
Wojdyła Business Park S.A.
firma
Pokaż firmę
Park Wodny Katowice S.A.
firma
Pokaż firmę
Euro-Centrum Park Przemysłowy
firma
Pokaż firmę
Sosnowiecki Park Naukowo-Technologiczny
firma
Pokaż firmę
Grupa Capital Park S.A.
firma
Pokaż firmę
Atrium Park KTC Development
firma
Pokaż firmę
Dolnośląski Park Przemysłowo-Handlowy
firma
Pokaż firmę
Szumny Park Hotel & Restaurant
Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnej
Galeria Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. mkw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawie
Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. W obiekcie zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]
Reprezentacyjne ulice miast są coraz chętniej odwiedzane przez mieszkańców i turystów. Obserwujemy także większe zainteresowanie lokalami w takich miejscach wśród potencjalnych najemców, którymi są często duże i luksusowe marki. Na drodze do szybszego rozwoju ulic handlowych stoi jednak kilka przeszkód. Wśród nich najważniejsze to mieszanka struktury właścicielskiej, brak funkcji zarządcy ulicy, brak spójnej architektury, a także niedobór odpowiednio dużych lokali – pisze w komentarzu Karolina Kunciak, dyrektor w dziale High Street Retail w CBRE.
REKLAMA