REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Największy polski producent mięsa drobiowego zainwestuje 663 mln złotych!artykuł
Pokaż artykuł
Największy polski producent mięsa drobiowego zainwestuje 663 mln złotych!
Marzec 2025 roku Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna (PSSE) rozpoczyna od wydania 450. decyzji o wsparciu. Otrzymała ją polska Grupa Cedrob S.A., największy polski producent mięsa drobiowego.
[Wrocław] MLeasing refinansuje Hotel B&B Wrocław Centrumartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] MLeasing refinansuje Hotel B&B Wrocław Centrum
B&B Hotels Polska ponownie zdecydowała się na współpracę z firmą mLeasing Sp. z o.o., tym razem...
[dolnośląskie] 30 listopada 2012 – Otwarcie Centrum Handlowego marcredo Center Ciechanówartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] 30 listopada 2012 – Otwarcie Centrum Handlowego marcredo Center Ciechanów
Inwestorem obiektu Centrum Handlowe marcredo Center Ciechanów są spółki z niemieckim kapitałem Grupa...
[Warszawa] Kawiarnia dołącza do najemców Bobrowieckiej 8 w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kawiarnia dołącza do najemców Bobrowieckiej 8 w Warszawie
Sieć kawiarni Green Caffè Nero dołączyła do najemców biurowca Bobrowiecka 8. Lokal uzupełni ofertę g...
Niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt otworzy drogerię w Galerii Siemianowiceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt otworzy drogerię w Galerii Siemianowice
Znana niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt GmbH to kolejna znana marka, która otworzy swój salon w Galerii Siemianowice – nowym centrum handlowym Acteeum, realizowanym wraz z Falcon Investment Management w Siemianowicach Śląskich.
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]
Jak wynika z danych Colliers całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce na koniec III kwartału 2024 roku wyniosły 13 mln mkw. Od początku lipca do końca września oddano do użytku 103 tys. mkw., a w budowie znajduje się kolejne 337,6 tys. mkw. Wskaźnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach utrzymuje się na niskim poziomie 3,3%, co świadczy o stabilnym popycie i dobrej kondycji rynku.
Ambitne plany Popeyes na 2025 rok – kolejne lokale, nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
Ambitne plany Popeyes na 2025 rok – kolejne lokale, nowe miejsca pracy
W ciągu zaledwie jednego miesiąca Popeyes otworzył w Polsce pięć restauracji i zatrudnił ponad 200 osób. Według zapowiedzi sieci, to dopiero początek. Plany rozwoju są dużo większe.
Ruch w sklepach na minusie. W listopadzie spadki objęły wszystkie formaty na polskim rynku [ANALIZA]artykuł
Pokaż artykuł
Ruch w sklepach na minusie. W listopadzie spadki objęły wszystkie formaty na polskim rynku [ANALIZA]
Z danych pochodzących z monitoringu zachowań ponad miliona konsumentów wynika, że w listopadzie br. ruch w sklepach zmniejszył się w stosunku do analogicznego okresu ub.r. I dotyczyło to każdego formatu. Spadek ogólny był na poziomie niespełna 11% rdr. W przypadku sklepów spożywczo-przemysłowych wyniósł ponad 15% rdr. Nieznacznie zmniejszyła się także liczba samych klientów. O niecały 1% wzrósł za to czas spędzony w ogóle w sklepach.
Carrefour otwiera nowy kompaktowy hipermarket w centrum Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
Carrefour otwiera nowy kompaktowy hipermarket w centrum Warszawy
W stolicy zostanie otwarty kolejny sklep Carrefour. W najbliższą środę 31 maja, w pasażu handlowym Plac Unii przy ulicy Puławskiej 2 w Warszawie, zostanie otwarty nowy hipermarket tej znanej, francuskiej sieci handlowej. Sklep zajmie powierzchnię ponad 2000 mkw.
Media Expert z nowym elektromarketem w Katowicachartykuł
Pokaż artykuł
Media Expert z nowym elektromarketem w Katowicach
Sieć Media Expert wynajęła 850 mkw. powierzchni handlowej w Homepark Rawa przy al. Walentego Roździe...
[śląskie] Rozbudowa słynnego Targowiska Miejskiego w Żarkachartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Rozbudowa słynnego Targowiska Miejskiego w Żarkach
Dziesięć firm rywalizowało w przetargu na rozbudowę targowiska miejskiego w Żarkach. Została wybrana...
Otwarcie nowego, dużego parku handlowego w Koszalinie przesunięteartykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie nowego, dużego parku handlowego w Koszalinie przesunięte
Zaplanowane na 21 marca otwarcie nowego, wielkiego kompleksu handlowego w województwie zachodniopomorskim, OTO Park w Koszalinie nie odbędzie się. Powodem jest niedopełnienie wszystkich wymagań straży pożarnej.
[Wrocław] Czy Dolny Śląsk może stać się rajem dla inwestorów?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Czy Dolny Śląsk może stać się rajem dla inwestorów?
Na jakim etapie rozwoju jest Dolny Śląsk? W co inwestować w czasach dekoniunktury? Jakie są narzędzi...
[Polska] Popularne marki rozwijają swoją ofertę w coraz mniejszych miastachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Popularne marki rozwijają swoją ofertę w coraz mniejszych miastach
Rynek centrów handlowych urósł o 94 000 mkw. w I kw. 2015 r. Dominowały rozbudowy istniejących...
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastach
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,1 mln mkw. W pierwszej połowie 2022 r. rynek powiększył się o 121,1 tys. mkw., z czego 91 proc. to parki handlowe różnego typu. W budowie pozostaje 360 tys. mkw. powierzchni handlowej, która zasili głównie małe miasta – wynika z najnowszego raportu CBRE. Nadal na popularności zyskują obiekty typu "convenience", a centra handlowe nieustannie szukają sposobów, żeby pozostać atrakcyjnymi dla klientów. Rozwijają się również koncepty gastronomiczne typu "food hall". Ostatnie otwarcie tego typu to Fabryka PZO w Warszawie.
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]
Rynek handlu w Polsce należy do największych i najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie Środkowo-Wschodniej. Do końca pierwszej połowy 2024 roku łączna powierzchnia nieruchomości handlowych wyniosła 17,3 mln mkw. z czego 17% przypadło parkom handlowym, a 9% tzw. centrom convenience.
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsce
Wspierając strategię budowy portfela parków handlowych Falcon Investment Management oficjalnie wprowadza na rynek nową markę – OTO Park. Marka ta staje się znakiem rozpoznawczym projektów Falcon, zarówno tych już działających jak i będących w trakcie realizacji oraz zaplanowanych na najbliższe lata.
Park handlowy w Ostrzeszowie z kilkoma pierwszymi najemcami [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Park handlowy w Ostrzeszowie z kilkoma pierwszymi najemcami [WIZUALIZACJE]
Media Expert, KiK, Sinsay oraz Lidl to najemcy, którzy podpisali już umowy najmu powierzchni w nowo realizowanym parku handlowym. W sumie podpisane już umowy najmu dotyczą 70% powierzchni handlowych, które na ostrzeszowski rynek dostarczy nowy park handlowy. Park handlowy w Ostrzeszowie dostarczy około 6400 mkw. nowoczesnych powierzchni handlowych.
[warmińsko-mazurskie] Kolejna restauracja dołącza do grona najemców w galerii Ogrodyartykuł
Pokaż artykuł
[warmińsko-mazurskie] Kolejna restauracja dołącza do grona najemców w galerii Ogrody
Sieć restauracji North Fish, specjalizująca się w daniach z ryb i owoców morza, otwiera nowy lokal w...
REKLAMA