REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Katowice] Wielkie otwarcie Filharmonii Śląskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Wielkie otwarcie Filharmonii Śląskiej
Po 3,5 latach filharmonicy śląscy wracają do odnowionej siedziby przy ul. Sokolskiej 2 w Katowicach....
[Warszawa] Młodzi ruszyli po dopłatyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Młodzi ruszyli po dopłaty
Po pierwszych 3 miesiącach roku na dopłaty do kredytów mieszkaniowych w programie Mieszkanie dla mło...
Kolejny krok ku budowie nowej trasy kolejowej z Wrocławia do granicy z Czechamiartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok ku budowie nowej trasy kolejowej z Wrocławia do granicy z Czechami
To będzie ponad 60-kilometrowy odcinek łączący Żarów, leżący na południowy zachód od Wrocławia, ze...
Netto otwiera w Polsce nowe placówki i modernizuje istniejące sklepyartykuł
Pokaż artykuł
Netto otwiera w Polsce nowe placówki i modernizuje istniejące sklepy
Zarówno przychody, jak i zyski duńskiej Grupy Salling, do której należy Netto Polska, wzrosły w 2024 roku. Grupa Salling osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 72,2 mld DKK (70,3 mld DKK w 2023 r.), napędzane wzrostem w istniejących sklepach oraz 52 nowych placówkach. W 2024 roku Netto w Polsce powiększyło się o 17 nowych sklepów.
Kolejni inwestorzy, większe nakłady i nowe miejsca pracy w Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej "Invest-Park"artykuł
Pokaż artykuł
Kolejni inwestorzy, większe nakłady i nowe miejsca pracy w Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej "Invest-Park"
Choć rok 2022 upływa pod znakiem przełomowych wydarzeń i geopolitycznych przemian Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna "Invest-Park" nie zwalnia tempa i stale intensyfikuje swoje działania na rzecz rozwoju polskiej gospodarki.
Rusza budowa nowoczesnej fabryki prefabrykatów ARP S.A. w Suchedniowie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Rusza budowa nowoczesnej fabryki prefabrykatów ARP S.A. w Suchedniowie [WIZUALIZACJE]
W Suchedniowie rozpoczęto budowę nowoczesnego zakładu, który zajmie się produkcją żelbetowych prefabrykatów. Fabryka będzie dostarczała elementy na potrzeby budownictwa wielkokubaturowego m.in. hal produkcyjnych i magazynowych, obiektów handlowych, biurowych oraz budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Jej uruchomienie planowane jest na IV kwartał 2023 roku. Za realizację tej inwestycji odpowiada Agencja Rozwoju Przemysłu oraz spółki ARP Budownictwo i Operator ARP.
Baltic Hub Container Terminal otwiera biuro w Palio Office Park B w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Baltic Hub Container Terminal otwiera biuro w Palio Office Park B w Gdańsku
Spółka rozwijająca największy polski terminal kontenerowy zlokalizowany w Porcie Gdańskim przenosi swoją siedzibę do biurowca Palio Office Park B na terenie Stoczni Gdańskiej. Właściciel budynku, Cavatina Holding, odpowiadać będzie także za fit-out niemal 2,2 tys. mkw. powierzchni biurowej.
W Krakowie postępują prace na budowie Ośrodka Ruczaj – filii Centrum Kultury Podgórza [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE + FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie postępują prace na budowie Ośrodka Ruczaj – filii Centrum Kultury Podgórza [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE + FILM]
Na budowie Ośrodka Ruczaj – filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Przybyły widać duży rozwój prac. Aktualnie trwają roboty związane z realizacją dwóch podziemnych kondygnacji. To ma być nowe dzielnicowe miejsce spotkań, centrum animacji lokalnego życia kulturalnego i artystycznego. Realizacja zadania uzyskała wsparcie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji strategicznych.
Dobiega końca budowa najnowocześniejszej zajezdni tramwajowej w naszej części Europy – Annopol w Warszawie [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiega końca budowa najnowocześniejszej zajezdni tramwajowej w naszej części Europy – Annopol w Warszawie [FILM+WIZUALIZACJE]
Budowa zajezdni tramwajowej na Annopolu dobiega końca. Po zakończeniu wszystkich prac – już jesienią tego roku – w zautomatyzowanym, ekologicznym i najnowocześniejszym obiekcie tego typu w Polsce i regionie serwisowanych będzie ponad 150 niskopodłogowych tramwajów.
Można już przejechać podziemną drogą wybudowaną w Nowym Centrum Łodzi, w śladzie dawnej ul. Hasaartykuł
Pokaż artykuł
Można już przejechać podziemną drogą wybudowaną w Nowym Centrum Łodzi, w śladzie dawnej ul. Hasa
Od poniedziałku, 4 lipca można już przejechać podziemną drogą wybudowaną w Nowym Centrum Łodzi w śladzie dawnej ul. Hasa. Po przejściu niezbędnych testów i uzyskaniu odbiorów technicznych została ona oddana do użytku. Nad ulicą powstał kolorowy woonerf.
W Nowym Centrum Łodzi powstała nowa podziemna droga w śladzie dawnej ul. Hasa [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Nowym Centrum Łodzi powstała nowa podziemna droga w śladzie dawnej ul. Hasa [FILM + ZDJĘCIA]
Od 4 lipca można już przejechać podziemną drogą wybudowaną w Nowym Centrum Łodzi w śladzie dawnej ul. Hasa. Nad ulicą powstał kolorowy woonerf.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA