REKLAMA
Znaleziono 4145 wyników
[Polska] Znamy finalistów konkursu na Europejską Fasadę Roku. Polska z pięcioma nominacjamiartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Znamy finalistów konkursu na Europejską Fasadę Roku. Polska z pięcioma nominacjami
Pierwszy etap konkursu architektonicznego Life Challenge 2018, będącego międzynarodową odsłoną proje...
[Łódź] Bank, salon fryzjerski i liczne punkty gastronomiczne w Ogrodowa Office w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Bank, salon fryzjerski i liczne punkty gastronomiczne w Ogrodowa Office w Łodzi
Budowa biurowca Ogrodowa Office w Łodzi, inwestycji austriackiego dewelopera Warimpex, szybko zbliża...
Nowa hala sportowa powstająca w miejscu dawnych basenów przy ulicy Racławickiej zostanie wybudowana w terminieartykuł
Pokaż artykuł
Nowa hala sportowa powstająca w miejscu dawnych basenów przy ulicy Racławickiej zostanie wybudowana w terminie
Jak zapewniają władze miasta, nowa miejska hala sportowa, która powstaje we Wrocławiu przy ulicy Rac...
[Polska] Jaką strategię przyjęli deweloperzy  artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jaką strategię przyjęli deweloperzy
Jakie plany inwestycyjne i sprzedażowe mają deweloperzy? Jaką strategię przyjęły firmy na ten rok? W...
Przybywa nowych biur i mieszkań w Katowicach – rekordowa aktywność deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
Przybywa nowych biur i mieszkań w Katowicach – rekordowa aktywność deweloperów
160 000 mkw. w budowie czyli 14% powstającej w kraju powierzchni biurowej i ponad 1400 nowych mieszk...
Branża hotelarska odrobiła większość pandemicznych strat [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Branża hotelarska odrobiła większość pandemicznych strat [RAPORT]
W 2022 roku o 1,3% r/r wzrosła liczba obiektów hotelowych w największych polskich miastach i głównych rejonach turystycznych. Wynik był też o 5,4% lepszy w porównaniu z przedpandemicznym rokiem 2019, pokazuje coroczny raport Emmerson Evaluation – "Rynek hoteli i condohoteli w Polsce". Branża hotelarska zdołała już odrobić większość start z czasów koronawirusa, ale ma nowe wyzwania na horyzoncie – mniejszą liczbę zagranicznych turystów, brak finansowania na rozwój oraz przede wszystkim duże koszty utrzymania, które "zjadają" ich rentowność oraz podwyższają cenę pobytu dla gości.
[Wrocław] Concordia Hub w kamienicy na Wyspie Słodowej. Co powstanie w budynku?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Concordia Hub w kamienicy na Wyspie Słodowej. Co powstanie w budynku?
Magistrat właśnie rozstrzygnął przetarg na sprzedaż kamienicy na Wyspie Słodowej. Nowym właścicielem...
Kamienice Szczytnickainwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienice Szczytnicka
Wrocław, Śródmieście, Szczytnicka 29-31
metraże
27 - 91 m2
Aleje Praskieinwestycja
Pokaż inwestycję
Aleje Praskie
Warszawa, Praga-Południe, Podskarbińska 32/34
metraże
32 - 94 m2
Żabiniec Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Żabiniec Vita
Kraków, Żabiniec 56
metraże
32 - 110 m2
W I kwartale 2022 roku sprzedano w Polsce o 2 tys. mniej mieszkań niż średnia z ostatnich latartykuł
Pokaż artykuł
W I kwartale 2022 roku sprzedano w Polsce o 2 tys. mniej mieszkań niż średnia z ostatnich lat
Rosnące stopy procentowe, a z nimi spadająca zdolność kredytowa spowodowały, że w pierwszym kwartale 2022 r. zobaczyliśmy wyraźne osłabienie popytu na mieszkania. W Warszawie sprzedano nieco ponad 3,3 tys. lokali, co jest najniższym wynikiem od drugiego kwartału 2020 r. To też spadek o 2 tys. w porównaniu do średniej kwartalnej z ostatnich pięciu lat – wynika z danych CBRE oraz REDNET Property Group. Na spadku popytu na mieszkania zyska najem. Część osób nie będzie miała wyjścia, a część doceniła zalety tego rozwiązania już w pandemii.
Niemiecka firma Vorwerk zmieniła siedzibę główną w Polsce. Wybrała West 4 Business Hub we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma Vorwerk zmieniła siedzibę główną w Polsce. Wybrała West 4 Business Hub we Wrocławiu
Firma Vorwerk Polska – należąca do międzynarodowego dystrybutora wysokiej klasy sprzętu gospodarstwa domowego Vorwerk przeniosła siedzibę główną do kompleksu West 4 Business Hub we Wrocławiu. W poszukiwaniu lokalizacji i procesie relokacji biura spółce doradzała firma Walter Herz.
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
Polska fabryka baterii do rowerów elektrycznych Green Cell pod Krakowem chce zwiększyć zatrudnienieartykuł
Pokaż artykuł
Polska fabryka baterii do rowerów elektrycznych Green Cell pod Krakowem chce zwiększyć zatrudnienie
Polska firma technologiczna Green Cell, producent baterii do rowerów elektrycznych, zamierza zwiększyć zatrudnienie. Firma podjęła decyzję o przeniesieniu linii produkcyjnych do większego obiektu w podkrakowskiej Skawinie, dzięki czemu moce wytwórcze zakładu wzrosły z 25 tys. do 75 tys. sztuk baterii rocznie. Green Cell zamierza w przyszłości zwiększyć zatrudnienie z kilkunastu do ok. 70 pracowników.
Action w październiku wprowadza do swojego polskiego portfolio trzy kolejne sklepy w województwie śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Action w październiku wprowadza do swojego polskiego portfolio trzy kolejne sklepy w województwie śląskim
Międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych Action w październiku wprowadza do swojego polskiego portfolio trzy kolejne sklepy w województwie śląskim, tym razem stawiając na Mikołów, Czechowice-Dziedzice i Czeladź. Ten miesiąc jest dla marki wyjątkowy również ze względu na przypadającą 5 rocznicę rozpoczęcia działalności w Polsce. Action zapowiada dalszy dynamiczny rozwój, zwiększanie sprzedaży i miejsc pracy.
Wyborowa zostaje na dłużej w biurowcu Lumen w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Wyborowa zostaje na dłużej w biurowcu Lumen w Warszawie
Firma Wyborowa Pernod Ricard, należąca do Grupy Pernod Ricard – globalnego producenta i dystrybutora alkoholi mocnych i win, przedłużyła umowę najmu w budynku Lumen. Transakcja obejmuje także przebudowę powierzchni biurowej. W transakcji najemcę reprezentowała firma doradcza JLL.
Łódzki kompleks wielofunkcyjny Fuzja wzmacnia swoją ofertę gastronomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Łódzki kompleks wielofunkcyjny Fuzja wzmacnia swoją ofertę gastronomiczną
Chinkalnia, jedna z najpopularniejszych gruzińskich restauracji, wzbogaci ofertę kulinarną łódzkiej Fuzji. Na terenie zrewitalizowanych przez Echo Investment terenów dawnej fabryki Karola Sheiblera znajdzie się pierwszy w Łodzi lokal własny tej sieci. W jednym z historycznych budynków kompleksu zajmie on ok. 150 mkw. powierzchni.
Grupa ERBUD otwiera fabrykę drewnianych obiektów modułowych w podtoruńskim Ostaszewie artykuł
Pokaż artykuł
Grupa ERBUD otwiera fabrykę drewnianych obiektów modułowych w podtoruńskim Ostaszewie
Już w najbliższy wtorek, 29 listopada w podtoruńskim Ostaszewie nastąpi uroczysta inauguracja zakładu produkcyjnego MOD21. Tym samym Grupa ERBUD uruchamia nowy segment działalności o potencjale sprzedażowym liczonym w setkach milionów złotych.
Ostre hamowanie sprzedaży mieszkań w Warszawie. W drugim kwartale br. właścicieli znalazło 2,8 tys. lokaliartykuł
Pokaż artykuł
Ostre hamowanie sprzedaży mieszkań w Warszawie. W drugim kwartale br. właścicieli znalazło 2,8 tys. lokali
Sprzedaż mieszkań w Warszawie jest aktualnie na poziomie notowanym w najgorszym momencie pandemii, czyli drugim kwartale 2020 roku. Dwa lata temu sprzedano 2311 lokali, w tym samym okresie tego roku tylko 511 więcej – wynika z danych CBRE oraz REDNET Property Group.
Masterpress zwiększa moce produkcyjne fabryki w Białymstokuartykuł
Pokaż artykuł
Masterpress zwiększa moce produkcyjne fabryki w Białymstoku
Masterpress, wiodący europejski dostawca drukowanych opakowań ozdobnych, zdecydował się na znaczące zwiększenie swoich mocy produkcyjnych i strategiczną ekspansję na nowe rynki europejskie. Inwestycja ta jest motywowana nastawieniem firmy w rozwój i zaangażowaniem w obsługę obecnych i potencjalnych klientów, poszukujących wysokiej jakości, innowacyjnych i bardziej zrównoważonych rozwiązań w zakresie druku i opakowań.
REKLAMA