REKLAMA
Znaleziono 835 wyników
Kraków: Wystartowała budowa dużego biurowca przy alei Pokojuartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Wystartowała budowa dużego biurowca przy alei Pokoju
Rozpoczęły się prace budowlane przy wznoszeniu kompleksu biurowego Brian Park. Inwestycja składać si...
Toscom Development nowym właścicielem terenu po bazie Transbudu na wrocławskim Tarnogajuartykuł
Pokaż artykuł
Toscom Development nowym właścicielem terenu po bazie Transbudu na wrocławskim Tarnogaju
Jeden z największych wrocławskich deweloperów Toscom Development jest nowym właścicielem dużego tere...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Stacja kolejowy Łódź Kozinyinwestycja
Pokaż inwestycję
Stacja kolejowy Łódź Koziny
Łódź, Drewnowska
[Wrocław] Magistrat: dzięki Euro wchodzimy do wyższej ligi miast europejskichartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Magistrat: dzięki Euro wchodzimy do wyższej ligi miast europejskich
Darmowa reklama, jaką dzięki turniejowi Wrocław miał w mediach na całym świecie jest zdaniem urzędni...
[Wrocław] MOYA wybuduje stację paliw na Maślicachartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] MOYA wybuduje stację paliw na Maślicach
Ta informacja z pewnością ucieszy wielu zmotoryzowanych mieszkańców pólnocno-zachodniej części Wrocł...
[Gdańsk] II etap Harmonii Oliwskiej w sprzedażyartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] II etap Harmonii Oliwskiej w sprzedaży
Ruszyła sprzedaż mieszkań II etapu prestiżowego osiedla Harmonia Oliwska w Gdańsku. Do oferty trafił...
Kraków: KRK – Echo stawia kilkunastopiętrowe budynki w Bronowicach [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kraków: KRK – Echo stawia kilkunastopiętrowe budynki w Bronowicach [WIZUALIZACJE]
Osiedle przy ulicy Stańczyka powstaje w dwóch etapach. W pierwszym kielecki deweloper buduje dwa bud...
Kraków: Głowackiego – Galinvest zbuduje w Bronowicach blisko 100 mieszkań [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Głowackiego – Galinvest zbuduje w Bronowicach blisko 100 mieszkań [WIZUALIZACJE]
Krakowski deweloper ruszył już ze sprzedażą nowej inwestycji, a w najbliższych tygodniach rozpocznie...
Wrocław: Państwo sprzeda za blisko 26 milionów teren na Muchoborze Wielkimartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Państwo sprzeda za blisko 26 milionów teren na Muchoborze Wielkim
Pod młotek ma trafić dziesięciohektarowa nieruchomość położona pomiędzy Osią Inkubacji a autostradow...
Kraków: Powstanie druga część Strefy Aktywności Gospodarczejartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Powstanie druga część Strefy Aktywności Gospodarczej
Jej powierzchnia wyniesie ponad 17 hektarów, a koszt niemal 33,7 mln zł. Wykonawca będzie miał czas...
Anna już drąży tunel warszawskiego metraartykuł
Pokaż artykuł
Anna już drąży tunel warszawskiego metra
W środowy poranek, 14 sierpnia, na Bemowie rozpoczęło się drążenie tuneli ostatniego odcinka linii M2. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączy dwie nowe budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
REKLAMA