REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Centrum Badań Molekularnych Chorób Cywilizacyjnych MOLecoLABinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Badań Molekularnych Chorób Cywilizacyjnych MOLecoLAB
Łódź, Widzew, Pomorska
inwestycja
Pokaż inwestycję
Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego, Warecka 2
Łódź, Warecka 2
Co z przystankiem Łódź Retkinia? PKP PLK zapewnia: nie ma jeszcze żadnej decyzji artykuł
Pokaż artykuł
Co z przystankiem Łódź Retkinia? PKP PLK zapewnia: nie ma jeszcze żadnej decyzji
Decyzja w sprawie przyszłości przystanku kolejowego Łódź Retkinia jeszcze nie zapadła – zapewnia PKP PLK. Dwa tygodnie temu informowaliśmy, że wyburzenia popularnej i niedawno wybudowanej stacji chce spółka Centralny Port Komunikacyjny. Zburzenie, a później odbudowanie przystanku ma być koniecznie ze względu na budowę łódzkiej linii kolei dużych prędkości. Trwają rozmowy, czy takie rozwiązanie jest konieczne.
Linia "Y" Kolei Dużych Prędkości w konsultacjach HRJ. Impuls również dla Sieradza i Kaliszaartykuł
Pokaż artykuł
Linia "Y" Kolei Dużych Prędkości w konsultacjach HRJ. Impuls również dla Sieradza i Kalisza
Ponad 150 wniosków dotyczących przyszłego rozkładu jazdy wpłynęło do spółki CPK od mieszkańców, samorządowców oraz organizacji społecznych i branżowych w ramach konsultacji Horyzontalnego Rozkładu Jazdy (HRJ), które rozpoczęły się w ostatnią środę. Wśród nich te dotyczące, leżących na projektowanej linii „Y”, Sieradza i Kalisza. Oba miasta zyskają połączenie z Koleją Dużych Prędkości.
Dom Technika w Łodziinwestycja
Pokaż inwestycję
Dom Technika w Łodzi
Łódź, Śródmieście, Plac Komuny Paryskiej 5a
Muzeum Kinematografii w Łodziinwestycja
Pokaż inwestycję
Muzeum Kinematografii w Łodzi
Łódź, pl. Zwycięstwa 1
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Centrum Kliniczno - Dydaktyczne Akademii Medycznej w Łodzi
Łódź, Widzew
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniecartykuł
Pokaż artykuł
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec
Maszyna TBM Faustyna rozpoczęła budowę drugiego jednotorowego tunelu kolejowego na podziemnej trasie między stacjami Łódź Fabryczna a Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o wartości ponad 1,5 mld zł netto jest współfinansowana z POIiŚ.
Jest pierwsza decyzja lokalizacyjna dla linii Kolei Dużych Prędkości między Warszawą i Łodzią artykuł
Pokaż artykuł
Jest pierwsza decyzja lokalizacyjna dla linii Kolei Dużych Prędkości między Warszawą i Łodzią
Budowa szybkiej linii między Warszawą, Lotniskiem CPK i Łodzią coraz bliżej. Centralny Port Komunikacyjny uzyskał pierwszą z kolejowych decyzji lokalizacyjnych dla tego odcinka. Dokument wydany przez Wojewodę Mazowieckiego dotyczy odcinka w rejonie stacji Warszawa Zachodnia.
175 umów na ponad 5 miliardów złotych. Inwestycje CPK idą do przodu [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
175 umów na ponad 5 miliardów złotych. Inwestycje CPK idą do przodu [RAPORT]
Dzięki zapewnieniu środków na prowadzenie inwestycji Centralnego Portu Komunikacyjnego, a także przyjęciu realistycznego zakresu i harmonogramów, program CPK jest dziś realizowany sprawniej. Spółka w rekordowym tempie nabywa kolejne grunty pod przyszłe lotnisko i prowadzi miliardowe przetargi. Dotyczą one m.in. systemu obsługi bagażu, budowy terminala pasażerskiego i prowadzących do niego dróg. Od stycznia 2024 r. spółka podpisała 175 umów na kwotę ponad 5 mld 235 mln zł.
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]
W piątek, 29 listopada mniejsza tarcza TBM Faustyna zakończyła drążenie czwartego tunelu jednotorowego między Kozinami a Kaliską na trasie podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Tarcza wyprzedziła harmonogram o blisko 2 miesiące. Wykonane tunele połączą stacje Łódź Kaliską i Łódź Żabieniec z dwutorowym tunelem do Łodzi Fabrycznej. Inwestycja PLK SA za ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie z FEnIKS.
REKLAMA