REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Kraków: Coraz bliżej do rozbudowy lotniskaartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Coraz bliżej do rozbudowy lotniska
Powiększone lotnisko Kraków Airport mogłoby obsłużyć 12 milionów pasażerów rocznie. Regionalny Dyrek...
[Kraków] Jones Lang LaSalle doradzał przy komercjalizacji części handlowo-usługowej na nowym dworcu Kraków Głównyartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Jones Lang LaSalle doradzał przy komercjalizacji części handlowo-usługowej na nowym dworcu Kraków Główny
W dniu 14 lutego br. nowy, podziemny Dworzec Kraków Główny został otwarty dla podróżnych. W centrum...
Tunel pod torami w Gałkowie – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy na linii Koluszki – Łódź artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod torami w Gałkowie – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy na linii Koluszki – Łódź
W Gałkowie bezpieczny i sprawny przejazd pod torami linii Łódź – Koluszki zapewnia nowy tunel drogowy. Inwestycja za ponad 23 mln zł powstała we współpracy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i Urzędu Gminy Koluszki. Obiekt został wykonany w ramach ogólnopolskiego projektu o wartości ok. 268 mln zł netto „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” dofinansowanego z POIiŚ.
Tunel pod torami w Andrespolu – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy między Łodzią i Koluszkamiartykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod torami w Andrespolu – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy między Łodzią i Koluszkami
W Andrespolu (przy przystanku Bedoń) bezpieczny i sprawny przejazd pod torami linii Łódź – Koluszki oraz Łódź – Dębica zapewni nowy tunel drogowy. Inwestycja za ok. 30 mln zł realizowana jest we współpracy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i Gminy Andrespol. Obiekt budowany w ramach ogólnopolskiego projektu o wartości ok. 268 mln zł netto „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” z POIiŚ.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Prace rozpoczną się w przyszłym roku.
Kraków: Ruszył remont Pałacu Wołodkowiczów, bedą w nim sklepy oraz kasynoartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Ruszył remont Pałacu Wołodkowiczów, bedą w nim sklepy oraz kasyno
Rozpoczął się remont zabytkowego pałacu Wołodkowiczów przy ulicy Lubicz 4, w centrum Krakowa. Budyne...
[Poznań] Wiecha na dachu nowego dworca PKS – Poznań City Centerartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Wiecha na dachu nowego dworca PKS – Poznań City Center
Zgodnie z harmonogramem zakończono budowę konstrukcji nowego dworca PKS i części galerii handlowej P...
inwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel Pod Misiem
Sobótka
W Warszawie powstanie pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstanie pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILM+WIZUALIZACJE]
W Warszawie powstanie pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Prace rozpoczną się 2024 roku.
Zakończono przekop tunelu pod Zielonkami na budowanej Północnej Obwodnicy Krakowa S52 [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zakończono przekop tunelu pod Zielonkami na budowanej Północnej Obwodnicy Krakowa S52 [ZDJĘCIA]
Zakończono przekop tunelu pod Zielonkami na budowanej północnej obwodnicy Krakowa S52. Tunel ma 653 m długości i trzy pasy ruchu w każdym kierunku. To drugi, obok gotowego już 496-metrowego tunelu w Dziekanowicach, obiekt tego typu na drodze ekspresowej S52.
Stacja kolejowa w Olkuszu zyska nowy standard obsługi podróżnych [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Stacja kolejowa w Olkuszu zyska nowy standard obsługi podróżnych [ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły realizację prac na olkuskiej stacji, które zapewnią podróżnym lepszą dostępność i wygodniejszą komunikację. Efektem prowadzonej inwestycji będą m.in. nowe perony i bezkolizyjne przejście pod torami z windą. Przedsięwzięcie za blisko 110 mln zł netto finansowane jest ze środków budżetu państwa.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Od czerwca sprawniejsze podróże koleją na trasie Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Od czerwca sprawniejsze podróże koleją na trasie Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]
Od 4 czerwca zwiększą się możliwości przejazdu koleją przez tunel koło Trzcińska. Dzięki poszerzeniu obiektu, dwa pociągi równocześnie przejadą przez tunel. Nowoczesna technologia prac umożliwiła jednoczesne prowadzenie robót i bezpieczny przejazd pociągów oraz do minimum ograniczyła zmiany w prowadzeniu ruchu. Od 22 kwietnia do 4 czerwca montowane będą tory i sieć trakcyjna. Ten zakres prac wymaga wprowadzenia komunikacji zastępczej.
Bliżej lepszych podróży koleją z Wrocławia w Karkonoszeartykuł
Pokaż artykuł
Bliżej lepszych podróży koleją z Wrocławia w Karkonosze
„Katarzyna” zakończyła drożenie tunelu kolejowego na linii Wrocław – Jelenia Góra. Teraz wykonuje prace związane z budową izolacji przebudowanego obiektu. Maszyna umożliwia prace w technologii „tunel w tunelu” i bezpieczny przejazd pociągów. Od 12 do 27 listopada wykonywany będzie kolejny etap prac, który ze względu na zakres i zachowanie bezpieczeństwa wymaga wprowadzenia komunikacji zastępczej . Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 130 mln zł jest finansowania ze środków budżetowych i dokapitalizowania.
REKLAMA