REKLAMA
Znaleziono 3942 wyników
Volkswagen rozbudował za 2 miliardy złotych fabrykę w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
Volkswagen rozbudował za 2 miliardy złotych fabrykę w Poznaniu
W ramach inwestycji na terenie kompleksu produkcyjnego Volkswagena w Poznaniu powstało łącznie ok. 6...
Vestas przejmuje fabrykę w Goleniowie. Co dalej z inwestycją w Szczecinie?artykuł
Pokaż artykuł
Vestas przejmuje fabrykę w Goleniowie. Co dalej z inwestycją w Szczecinie?
Duński koncern Vestas, światowy potentat w branży offshore, sfinalizował przejęcie fabryki łopat do turbin wiatrowych w Goleniowskim Parku Przemysłowym. Zakład zlokalizowany pod Szczecinem, wcześniej należący do LM Wind Power, zatrudnia 400 osób i będzie produkować komponenty dla lądowych turbin Vestas. Inwestycja wzmacnia obecność firmy w Polsce, ale nie wyklucza budowy nowej fabryki w Szczecinie – tym razem dla turbin morskich.
[Łódź] Centrum handlowe "Pasaż Łódzki" (rozbudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Centrum handlowe "Pasaż Łódzki" (rozbudowa)
Łódź, Polesie
[Łódź] Centrum Sportów Motorowych (stadion żużlowy)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Centrum Sportów Motorowych (stadion żużlowy)
Łódź, 6 Sierpnia 71
Dolny Śląsk: Niemiecka firma z branży automotive szuka działki w okolicach Zgorzelcaartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Niemiecka firma z branży automotive szuka działki w okolicach Zgorzelca
Jedna z dużych niemieckich firm z branży podzespołów dla motoryzacji (elektronika samochodowa) jest...
Dolny Śląsk: Niemiecki inwestor rozbuduje fabrykę automotive pod Środą Śląskąartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Niemiecki inwestor rozbuduje fabrykę automotive pod Środą Śląską
Niemiecka firma HMT Heldener Metalltechnik, która swoje wyroby dostarcza do największych firm motory...
W Warszawie trwa rewitalizacja Fabryki Norblina ArtN [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa rewitalizacja Fabryki Norblina ArtN [FILM]
Grupa Capital Park realizuje swoją flagową, wielofunkcyjną inwestycję rozrywkowo-usługowo-biurową Ar...
Setki nowych miejsc pracy. Kto inwestował w Łodzi w 2025 roku?artykuł
Pokaż artykuł
Setki nowych miejsc pracy. Kto inwestował w Łodzi w 2025 roku?
Trwa dobra passa inwestycyjna Łodzi. Miasto położone w centralnej części naszego kraju, na skrzyżowaniu najważniejszych dróg, coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność na mapie inwestycji zagranicznych w Polsce. W 2025 roku obserwujemy nasilenie napływu kapitału z zagranicy, rozwój nowoczesnych sektorów i wzrost rynku pracy. Kilka dużych firm zdecydowało się ulokować swoje projekty w Łodzi lub w jej okolicach.
Trwa budowa przystanku kolejowego Łódź Śródmieście – jednego z trzech tunelowych [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa przystanku kolejowego Łódź Śródmieście – jednego z trzech tunelowych [ZDJĘCIA]
Łódź Śródmieście to jeden z trzech przystanków, które ułatwią komunikację dzięki nowemu połączeniu między stacjami Łódź Fabryczna a Żabieniec i Kaliska. Budowane są ściany przystanku. Równocześnie postępują prace na przystankach Polesie i Koziny. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z udziałem środków unijnych POIiŚ zwiększy rolę kolei w komunikacji aglomeracyjnej i dalekobieżnej.
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 80 mln zł na waloryzacje i wypłatę kosztów ogólnych związanych z budową podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Zwaloryzowana wartość kontraktu zapewnia kontynuację inwestycji. Zabezpieczone zostały środki na wzmocnienia gruntów pod kamienicami. Inwestycja za ponad 1,8 mld zł netto wspófinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Rozpoczął się następny etap budowy podziemnego tunelu kolejowego w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczął się następny etap budowy podziemnego tunelu kolejowego w Łodzi
Rozpoczęła się realizacja kolejnego etapu wielkiej inwestycji kolejowej w Łodzi, budowy podziemnego tunelu średnicowego. Mniejsza maszyna TBM Faustyna rozpoczęła drążenie trzeciego jednotorowego tunelu z komory startowej przy ul. Żniwnej do przystanku Koziny. Aglomeracja łódzka zyska nowe połączenia dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne oraz lepszą komunikację w mieście. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 1,9 mld zł netto w 85% współfinansowana z POIiŚ.
Ukraińska firma z branży IT - LaSoft otworzyła oddział w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Ukraińska firma z branży IT - LaSoft otworzyła oddział w Łodzi
LaSoft, agencja zajmująca się tworzeniem aplikacji internetowych i mobilnych wynajęła 360 mkw. powierzchni w kompleksie OFF Piotrkowska w Łodzi. W tej, reprezentacyjnej, łódzkiej lokalizacji firma utworzyła swój trzeci oddział, po Wrocławiu i Lwowie. Kompleksową obsługę procesu najmu LaSoft - Web & Mobile Develompent Agency zapewnił zespół Walter Herz.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Raciborskiego Eko Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Raciborskiego Eko Park
Łódź, Widzew, Raciborskiego 15
Neopolisinwestycja
Pokaż inwestycję
Neopolis
Łódź, Widzew, Kopcińskiego 13
Apartamenty Wendyinwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Wendy
Łódź, Widzew, Tadeusza Apolinarego Wendy
Willa Hilarego Majewskiego inwestycja
Pokaż inwestycję
Willa Hilarego Majewskiego
Łódź, Śródmieście, Włókiennicza 11
Piotrkowska 77inwestycja
Pokaż inwestycję
Piotrkowska 77
Łódź, Śródmieście, Piotrkowska 77
REKLAMA