Szwedzka firma LeoVegas uruchamia nowoczesne centrum technologiczne w Warszawie

Orzech

Grupa LeoVegas, szwedzka firma z sektora iGamingu, uruchamia nowoczesne centrum technologiczne w Warszawie. Grupa przyspiesza rozwój platformy nowej generacji. Otwarcie nowego biura w Warszawie jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rozwoju technologii w związku z międzynarodową ekspansją Grupy LeoVegas.

Firma zamierza w Polsce zbudować zespół 60 programistów, którzy będą ściśle współpracować z międzynarodowymi hubami firmy na całym świecie. Nowe centrum technologiczne Grupy LeoVegas będzie znajdować się w Mindspace Koszyki.

Aktualnie w Europie Grupa LeoVegas zatrudnia ponad 850 pracowników, jednak firma szybko się powiększa. Oprócz prowadzonej obecnie rekrutacji w Warszawie poszukuje także nowych pracowników do swoich hubów technologicznych w Szwecji, Wielkiej Brytanii i Holandii.

Warszawski tech-hub będzie ściśle współpracować z innymi centrami w Grupie, aby rozbudowywać własną platformę Rhino – tak zwany Player Account Management system (PAM).

– Warszawa oferuje wysoką jakość życia, fantastyczne zaplecze uczelni wyższych oraz ogromny potencjał rozwoju dla utalentowanych młodszych i starszych specjalistów w sektorze nowych technologii. To idealne miejsce dla nas – uwielbiamy iGaming i chcemy zbudować zespół entuzjastów, którzy będą mogli rozwijać swoje mocne strony razem z nami – mówi Mattias Wedar, Chief Product & Tech Officer w Grupie LeoVegas.

– Sukces Grupy LeoVegas i wielokrotnie nagradzane doświadczenie użytkowników, które oferujemy naszym klientom, są napędzane naszym innowacyjnym sposobem myślenia i autorską platformą Rhino. Chcemy, by nowy hub w Warszawie stał się kluczowym elementem naszej strategii. To pozwoli Grupie pozostać w czołówce innowacji, rozwoju nowych produktów i płatności, jednocześnie oferując klientom wysoce spersonalizowane środowisko – dodaje Wedar.

Rhino to wszechstronna platforma używana, między innymi, do obsługi wszystkich danych graczy, transakcji płatniczych, integracji płatności i gier od dostawców gier hazardowych. To ułatwia i przyspiesza dostarczanie klientom najlepszych wrażeń z gier, a także pomaga specjalistom IT w zwiększeniu wydajności codziennej pracy.