Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
W ramach inwestycji powstanie droga ekspresowa o długości około 18,3 km z czterema węzłami drogowymi: Grębałów, Mistrzejowice, Raciborowice i Łuczyce. Zostaną wybudowane mosty, wiadukty, drogi technologiczne, drogi dojazdowe, przejazdy i wjazdy awaryjne, mury oporowe. Przebudowana będzie istniejąca sieć dróg, infrastruktura kolejowa i tramwajowa, sieć melioracyjna, oświetlenie, chodniki i drogi rowerowe.
Przedsięwzięcie obejmuje także przebudowę ul. Kocmyrzowskiej. Remont tej ulicy postanowiło współfinansować miasto Kraków.
Inwestycja ma opóźnienie. Jest ono spowodowane faktem, że inwestor – Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) musiała rozpisać nowy przetarg na generalnego wykonawcę tego wielkiego przedsięwzięcia po zerwaniu umowy z poprzednim wykonawcą – firmą Webuild. Włoska firma przygotowała dokumentację, uzyskała decyzję ZRID oraz rozpoczęła prace przygotowawcze polegające na wyburzeniach obiektów kolidujących i wycince drzew. Zdaniem GDDKiA tempo prac nie było właściwe.
26 kwietnia 2021 roku Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wybrała spośród sześciu firm wykonawcę krakowskiego odcinka drogi ekspresowej S7. Zwycięski wykonawca to konsorcjum polsko-tureckie firm Mosty Łódź S.A. i Gulermak. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.