Voice Contact Center (VCC), spółka z grupy OEX oferująca m.in. usługi outsourcingu infolinii, planuje zwiększenie zatrudnienia i otwarcie nowego biura w Rzeszowie. To efekt intensywnego rozwoju spółki oraz poszerzenia portfolio klientów Voice Contact Center. Spółka w 2022 roku rozpoczęła współpracę między innymi z TAURON Obsługa Klienta, niemiecką marką meblową Loberon, siecią bezobsługowych wypożyczalni rowerów Nextbike oraz CCC.
– Wybór Rzeszowa, jako kolejnej lokalizacji centrum operacyjnego, poprzedziliśmy badaniem potencjału rekrutacyjnego i możliwości pozyskiwania specjalistów do obsługi w języku polskim, ale również w językach obcych. Podobnie jak w przypadku Lublina, gdzie działają już 2 nasze centra, Rzeszów przyciąga wielu studentów, dla których praca w contact center jest atrakcyjna ze względu na elastyczność i możliwość dostosowania grafiku. Oferujemy również wiele szkoleń, które pozwalają szybko poznać specyfikę naszych systemów i technologii – tłumaczy Krzysztof Banaś, Operations & Client Director w VCC.
Wynajęty na centrum operacyjne lokal o powierzchni 330 mkw. usytuowany jest w ścisłym centrum Rzeszowa, w Karowa Office przy ul. Rejtana. Pomieszczenia są odnowione i zaaranżowane na potrzeby contact center.
– Chcemy być atrakcyjnym pracodawcą, dlatego staramy się, aby powierzchnie biurowe i operacyjne odpowiadały wymaganiom zatrudnionych osób oraz przyciągały pracowników, którzy identyfikują się z naszą kulturą organizacyjną i zostaną z nami na dłużej. Ważne jest dla nas, aby contact center nie było zatłoczonym open space, ale było nowoczesne, funkcjonalne i zapewniało komfort pracy konsultantom. Chcemy, aby nasi pracownicy mieli przestrzeń, wygodne pomieszczenia socjalne oraz strefę relaksu – dodaje Krzysztof Banaś.
W planie jest powiększanie rzeszowskiego oddziału oraz rekrutacja kolejnych konsultantów. Aktualnie przygotowano 50 stanowisk operacyjnych. Voice Contact Center posiada również biura w Warszawie, Łodzi, oraz w Lublinie. Wraz z nowo otwartym biurem w Rzeszowie, firma dysponuje 915 stanowiskami contact center i współpracuje z blisko 1500 specjalistami. Od momentu rozpoczęcia pandemii spółka wprowadziła model pracy zdalnej, a potem hybrydowej.
– Praca zdalna była początkowo koniecznością, a później stała się popularną, a często wręcz pożądaną przez konsultantów formą realizacji usług. Wdrożyliśmy takie rozwiązania z powodu pandemii, ale obecnie postrzegamy taki model jako oczekiwany przez pracowników, a jednocześnie wydajny i skuteczny. Zwiększa to również naszą elastyczność i możliwość szybkiego zwiększania skali operacyjnej. Gdy jest to możliwe i akceptowane przez naszych klientów, staramy się taką możliwość zapewniać. Kluczową wartością, jaką kierujemy się we współpracy z naszymi klientami jest jakość i bezpieczeństwo świadczonych usług, co wymaga wdrożenia odpowiednich standardów pracy zdalnej – tłumaczy Krzysztof Banaś.

Praca zdalna była jednym z zagadnień poruszonych w badaniu przeprowadzonym przez VCC wśród menadżerów odpowiedzialnych w swoich organizacjach za obszar CX. Z opublikowanego przez spółkę raportu Trendów Customer Experience wynika, że respondenci są zgodni co do faktu, że ten model współpracy pozostanie w zespołach obsługi klienta. Ponad 50% ankietowanych wskazało, że przyjmie się na stałe. Pozostali łączyli możliwość pracy zdalnej z takimi czynnikami jak wyniki konsultanta, praca zmianowa, czy okoliczności takie jak pandemia.


![W Warszawie powstaje 150-metrowy AFI Tower [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/image/251/123/77563_100x70.jpg)

![Nowa hala już działa. Postępy przy rozbudowie kompleksu AMBEREXPO w Gdańsku [FILM+ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/gallery/44/44/686636_100x70.jpg)







![[Polska] Osiem wschodzących rynków biurowych oferuje coraz lepsze możliwości rozwoju biznesu](https://investmap.pl/_i/image/99/99/4707_100x70.jpg)
![[Warszawa] Atlas Estates wynajął 10 tys. m kw. powierzchni w Millennium Plaza](https://investmap.pl/_i/image/240/112/7664_100x70.jpg)
![[Wrocław] W centrum Wrocławia rozmnażają się Biedronki](https://img.investmap.pl/image/33/33/5409_100x70.jpg)

![[Lublin] 100. salon marki home&you w Polsce otwarty!](https://investmap.pl/_i/image/157/29/1181_100x70.jpg)
![[Warszawa] Gdański Business Center zarządzany w całości przez JLL](https://investmap.pl/_i/image/170/42/17834_100x70.jpg)
![[Warszawa] JLL zarządcą biurowca Gdański Business Center w Warszawie](https://investmap.pl/_i/image/246/118/758_100x70.jpg)

![[Warszawa] Rośnie sektor BPO/SSC. Warszawa dogania Kraków](https://investmap.pl/_i/image/20/20/28436_100x70.jpg)
