Sitel Group, firma specjalizująca się w dziedzinie obsługi klienta, przeniesie swoją warszawską siedzibę do Marynarska Business Park, gdzie zajmie 4.000 mkw. Aby znaleźć optymalną powierzchnię biurową, najemca po raz kolejny zdecydował się skorzystać z doświadczenia specjalistów z Cresa Polska.
Obszarami działania Sitel Group są obsługa klienta i usługi IT helpdesk. W liczbach firma prezentuje się imponująco – zatrudnia ponad 160 000 osób na całym świecie, które porozumiewają się w ponad 50 językach i przeprowadzają ponad 8 mln kontaktów każdego dnia w 40 krajach świata. Aby zapewniać obsługę o wysokim standardzie, Sitel kreuje innowacyjne rozwiązania dla swoich pracowników. Pracownicy Sitel Group® pracują nie tylko zdalnie lub w tradycyjnych centrach kontaktowych, ale i MAXhubach, jakim będzie nowa siedziba Sitel Polska w Warszawie.
Docelowo MAXhub stanowi fizyczne miejsce zainspirowane przestrzeniami co-workingowymi. Każdy hub będzie działał jako centrum rozwoju dedykowane sitelowym społecznościom. Oprócz pięter operacyjnych contact center, MAXhuby będą posiadały więcej obszarów rozwojowych i szkoleniowych dla społeczności pracowniczych. Od miejsc, w których pracownicy mogą się spotykać i nawiązywać kontakty, po przestrzenie rekreacyjne. Dzięki Sitel Group agenci "at Home"| mogą poszerzać horyzonty swojej kariery oraz rozwijać więzi społeczne. Łącznie firma jest obecna w ponad 180 lokalizacjach. W Polsce biura Sitel Group znajdują się w dwóch miastach – Warszawie i od niedawna w Gdańsku.
REKLAMA
Marynarska Business Park to nowoczesny, wielokrotnie nagradzany kompleks biurowy w Warszawie. Wyróżnia się on także doskonałym położeniem – bezpośrednim sąsiedztwem stacji SKM czy korzystnym dostępem do drogi ekspresowej S79 i międzynarodowego Lotniska Chopina.
Obiekt jest inwestycją spółki Ghelamco Poland, natomiast jego projekt powstał w pracowni Konior & Partners Architects.
Źródło: Cresa Polska
Źródło: Cresa Polska