Firma Weco Travel, specjalizująca się w zarządzaniu podróżami służbowymi, wprowadziła się do budynku Atrium Garden przy Alei Jana Pawła II w Warszawie. Firma zajęła prawie 1 000 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej na 7 piętrze biurowca Atrium Garden. W negocjacjach umowy najmu eksperci JLL reprezentowali właściciela budynku – fundusz DEKA.
Michał Żurek, dyrektor finansowy, członek zarządu Weco Travel, komentuje – O wyborze kompleksu Atrium Garden na siedzibę naszej spółki zdecydowała bardzo dogodna lokalizacja, zarówno z racji jej sąsiedztwa z głównym centrum biznesowym Warszawy, jak i bliskości od stacji metra. Istotne były także elastyczność aranżacji i wysoki standard wykończenia powierzchni.
Atrium Garden to nowoczesny biurowiec, oferujący na piętnastu kondygnacjach około 19 000 mkw. powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra w podium wynosi około 1 800 mkw., natomiast w wieży około 700 mkw. Na kondygnacjach podziemnych znajduje się 220 miejsc parkingowych dostępnych dla pracowników i klientów.
Deka jest właścicielem budynku od 2009 roku.
Daniel Pater, Asset Manager prowadzący biuro Deka Immobilien w Polsce, dodaje – Cieszę się, że Weco Travel wybrało Atrium Garden na swoją siedzibę doceniając niezwykłe adaptacje budynku do nowych oczekiwań najemców.
JLL wspiera fundusz DEKA w procesie wynajmu powierzchni w budynku.
Anna Kaźmierska, starszy konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Biurowych, JLL, informuje – Atrium Garden cieszy się dużym zainteresowaniem najemców m.in. ze względu na położenie w samym sercu Warszawy, tuż przy Rondzie ONZ. Atrakcyjność lokalizacji zwiększa dodatkowo doskonała ekspozycja budynku oraz bardzo dobry dostęp do środków transportu miejskiego: stacji metra, licznych linii tramwajowych i autobusowych.
Źródło: materiały prasowe