Sodexo On-site Services, lider w dziedzinie kompleksowych rozwiązań z zakresu usług dla nieruchomości, wygrało przetarg na obsługą techniczną Centrum Nauki Kopernik, znajdującego się przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 w Warszawie. Kolejny kontrakt został zawarty na początku lutego 2015 roku i będzie obowiązywał przez najbliższe cztery lata.
W ramach kompleksowej obsługi nieruchomości, Sodexo On-site Services odpowiada za zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania oraz właściwego stanu technicznego instytucji, której powierzchnia całkowita wynosi ponad 17 660 metrów kwadratowych.
W ramach umowy Sodexo odpowiada za bieżące administrowanie, konserwację i przeglądy techniczne m.in. instalacji elektrycznych, grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych oraz wodno-kanalizacyjnych, a także planowanie, organizację i nadzór nad realizacją prac remontowych i modernizacyjnych. Specjaliści Sodexo będą także nadzorować pracę systemu automatyki budynkowej (BMS), który nie tylko minimalizuje zużycie energii, ale także zapewnia sterowanie i monitorowanie wszystkich urządzeń technicznych oraz umożliwia drukowanie odpowiednich raportów o stanie budynku. System obejmuje również wykrywanie i sygnalizację pożarów.
– „Kolejny wygrany przetarg jest dowodem na to, że profesjonalizm, najwyższy poziom usług oraz doświadczenie nie tylko budują trwałą przewagę konkurencyjną, ale także mają kluczowe znaczenia dla powodzenia wieloletniej współpracy” – powiedział Norbert Ślusarczyk, Dyrektor Usług Technicznych, Sodexo Polska On-site Services.
Sodexo On-site Services świadczy usługi kompleksowej obsługi technicznej w Centrum Nauki Kopernik od początku 2013 roku.